نمایندگی ساید و یخچال, نمایندگی یخچال مابه

نمایندگی یخچال مابه

نمایندگی یخچال مابه

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e1c6m6′]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-chl5j2′ admin_preview_bg=”]

مرکز نمایندگی یخچال مابه

برای تهیه ی انواع لوازم خانگی مابه ابتدا باید از خدماتی که از نمایندگی یخچال مابه ارائه می شود، مطمئن شد. از آنجا که تمامی لوازم خانگی به خدمات پس از فروش نیاز دارند، برای تعمیر یخچال مابه لذا بهتر است از نوع و میزان خدمات نمایندگی یخچال مابه مطلع شد.

برند مابه یکی از برند هایی است که با شراکت برند جنرال الکتریک در مکزیک ایجاد شده است. امروزه انواع لوازم خانگی برند مابه به کشور های مختلفی صادر می شود.

نمایندگی یخچال مابه نیز با حمایت از این برند و ارائه ی خدمات پس از فروش آن، خرید انواع لوازم خانگی این شرکت را با موفقیت رو به رو ساخته است.

آنچه لزوم استفاده از خدمات نمایندگی یخچال مابه را بیشتر می کند، عدم شناخت نحوه ی کار با انواع لوازم خانگی است. تنوع انواع یخچال های برند مابه سبب شده تا مشتریان بخواهند درباره ی نحوه ی عملکرد این دستگاه ها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

به همین خاطر نمایندگی یخچال مابه این خدمات را در اختیار آن ها قرار می دهد.

نحوه ی نصب یخچال های تولید عصر امروز نیز تفاوت های چشمگیری با دیگر انواع یخچال های قدیمی دارد، لذا بهتر است نصب توسط مراکز مجاز و نمایندگی یخچال مابه انجام پذیرد.

با این کار بخش زیادی از مشکلات ناشی از استفاده ی ناصحیح و اشتباه کاسته شده و بازدهی یخچال افزایش می یابد. همچنین میزان انرژی مصرفی با نصب درست توسط نمایندگی اصلی یخچال مابه به کمترین حد خود خواهد رسید.

تعمیر یخچال مابه

افراد زیادی برای تعمیر یخچال مابه به دنبال یافتن مراکز مجاز هستند تا بتوانند به بهترین شیوه تعمیر لوازم خانگی خود را انجام دهند. اما تنها تعمیر مجاز یخچال مابه زمانی ممکن می شود که تعمیر کاران تمامی اجزای این محصولات جدید با فناوری های به روز را بشناسند.

شناخت اجزای یخچال کمک زیادی در تعمیر مجاز یخچال مابه خواهد کرد و تعمیر کاران می توانند بدون باز کردن تمامی اجزای این دستگاه، نقص احتمالی را رفع کنند.

در حالیکه با عدم شناخت اجزای دستگاه، می بایست تمامی قطعات باز شده و بنابراین امکان جا به جایی و ایجاد مشکل در تعمیر مجاز یخچال مابه بیشتر خواهد شد.

یکی از راه های مطمئن جهت تعمیر یخچال مابه، استفاده از تیم فنی با تجربه است. اما همیشه تجربه کارساز نبوده و با وجود تکنولوژی های جدیدی که هر بار در تولیدات مابه مشاهده می شود، باید در کنار تجربه دانش را نیز افزایش داد.

با افزایش دانش درباره ی تعمیر مجاز یخچال مابه می توان بسیاری از انتظارات مشتریان را بر آورده نمود.

همچنین از طریق این روش، مسیر تعمیر مجاز یخچال مابه در مدت زمان کمتری طی می شود و به همین خاطر زمان کمتری از افراد تلف خواهد شد. آنچه باعث می شود تا برای تعمیر یخچال مابه مشتریان تعلل کنند، عدم دریافت این خدمات از یک مرکز به صورت کامل است.

مرکز تعمیر یخچال مابه می بایست به بهترین شکل کار تعمیر را برای مشتریان انجام دهد و متناسب با نیاز آن ها، انعطاف پذیری لازم برای تغییر خدمات تعمیر یخچال مابه را داشته باشد. همین کار نیاز به یک مدیریت درست از مرکز تعمیر یخچال مابه داشته که اغلب با رضایت مشتریان همراه می گردد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-یخچال-مابه-1.jpg’ attachment=’14439′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-age4f2′][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-8u2hzy’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-p0y1q’ admin_preview_bg=”]
یخچال چیست؟
یخچال، دستگاهی است که از یک وسیله سرد کننده به همراه یک عایق حرارتی و مراحلی برای انتقال گرما از داخل دستگاه به بیرون تشکیل شده است.

یخچال چه کاربردی دارد؟
از یخچال برای نگه داشتن مواد غذایی، داروها و هر چیز دیگری که امکان خراب شدن و فاسد شدن دارد استفاده می شود.

راه کار نگه داری مواد غذایی در قدیم چگونه بود؟

به دلیل نبود تکنولوژی خاصی در قدیم مردم برای نگه داری مواد غذایی از چشمه ها،چاه ها یا غارهای زیرزمینی استفاده می کردند. برای مثال برای نگه داری پنیر آن را در محفظه ای سر بسته قرار می دادند و درچشمه هایی که در سایه قرار داشت می گذاشتند که به این ترتیب سرعت فاسد شدن مواد غذایی را کاهش می دادند.

مشکلاتی که ممکن است برای یخچال مابه شما به وجود بیاید:

1-یخچال فریزر مابه کار نمی کند و صفحه نمایش خاموش است
2-فشار آب یخچال مابه خیلی کم شده است
3-کف یخچال یا فریزر آب جمع میشود
4-سرمای یخچال زیاد است بصورتیکه مواد غذایی داخل آن یخ می زند
5-بضی مواقع صدای ناهنجاری از پشت یخچال شنیده می شود
6-یخچال فریزر سرمای کافی را ندارد
7-فیلتر آب
8-برد اینورتر یخچال مابه
9-فن اواپراتور یخچال
10-برد یخچال مابه
11-فن یخچال مابه

نمایندگی تعمیر یخچال مابه

دمای تنظیمی یخچال مابه بصورت پیش فرض برای قسمت یخچال 37 درجه فارنهایت معادل 3 درجه سانتیگراد و برای قسمت فریزر 0 درجه فارنهایت معادل 18- درجه سانتیگراد می باشد دمای یخچال فریزر را می توانید بسته به مقدار سرمای مورد نیاز در یخچال بین 34 تا 46 درجه فارنهایت (معادل 1تا 8 درجه سانتیگراد) و در قسمت فریزر بین 6- تا 8+ درجه فارنهایت (معادل 13- تا 21- درجه سانتیگراد) تنظیم نمایید.
هر دو سال یکبار یخچال را از برق خارج نموده و کاور محافظ موتور را باز نموده و به کمک یک جاروبرقی کندانسور و محیط اطراف انرا تمیز نمایید. اگر زمانی حس نمودید دیواره های یخچال نزدیک نوار های دور در خیلی گرم شده است کار کردن فن کندانسور را چک کنید.

نگران مشکل یخچال مابه خود نباشید:

همکاران مجرب ما درزمان تعیین شده با مراجعه به محل برای برطرف کردن مشکل یخچال شما و تعمیر یخچال بدون انتقال به تعمیرگاه انجام میدهند.در صورت نیاز فقط قطعه معیوب شما به تعمیرگاه انتقال داده شده و همکاران باتجربه و مجرب ما به صورت تخصصی مشکلات یخچال شما را رفع میکنند.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-مابه.jpg’ attachment=’14440′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=’manually,https://takrepair.com/’ target=’_blank’ caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-5ct41a’][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-47p4pq’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6zif2′ admin_preview_bg=”]

جهت تعمیر یخچال خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02144287993

02177166615

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *