تعمیر هوور در غرب تهران

نمایندگی هوور در غرب تهران

نمایندگی مرکزی هوور

نمایندگی هوور در غرب تهران ، تعمیر هوور در غرب تهران

در صورت خرابی هر کدام از دستگاه های شما که ساکن غرب تهران هستید  و اتمام زمان گارانتی دستگاه بهترین گزینه برای تعمیر نمایندگی هوور در غرب تهران است که به صورت حرفه ای دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد ، تعمیر هوور در غرب تهران یکی از چند خدماتی است که این نمایندگی در غرب تهران ارائه میدهد.

نمایندگی هوور در غرب تهران به ارائه خدمات لوازم خانگی زیر میپردازد :
  1.  یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال دوقلو و ساید بای ساید
  2. ماشین لباسشویی درب از بالا ، درب از جلو هوور
  3. ماکروفر ، مایکروویو ، سولاردام
  4. اجاق گاز ، فر توکار
  5. جاروبرقی ، جاروشارژی
  6. کولرگازی هوور

نکات ایمنی در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی

  •  محل قرارگیری ماشین لباسشویی نباید در معرض آفتاب، گرمای شدید، رطوبت یا بارندگی باشد.
  •  قبل از روشن کردن و استفاده از دستگاه، دقت نمایید که شیر ورودی آب باز باشد.
  •   این وسیله از آن دسته لوازم خانگی هایی است که حتما باید در هنگام نصب به فاصله ی آن تا دیوار پشتی و همچنین تراز بودن آن و سیم مرتبط با زمین ( ارت ) توجه داشت.
  •   یکی دیگر از نکات ایمنی که منجر به افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی نیز خواهد شد، این است که بعد از اتمام عملیات شستشو درب مخزن باز گذاشته شود تا رطوبت ایجاد شده، خارج گردد. همچنین از پودر مخصوص این دستگاه استفاده شود و هر از گاهی قسمت جا پودری نیز با دستمال مرطوب کاملا تمیز شود.
تعمیر هوور در غرب تهران

نمایندگی هوور در غرب تهران

نکات ایمنی در هنگام استفاده از یخچال فریزر

  •   برای نصب و راه اندازی این دستگاه، حتما از خدمات نمایندگی و یا تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تک ریپیر استفاده نمایید.
  •  اگر می خواهید این وسیله را تمیز کنید، برای مدت کوتاهی آن را از برق بکشید؛ زیرا تماس دست خیس با محفظه داخلی به ویژه قسمت فریزر می تواند خطر آفرین باشد.
  •   یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب، رطوبت و در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.
  •   یکی دیگر از نکات ایمنی مهم این است که؛ هرگز دست خود را وارد ظرف نگهداری یخ ننمایید؛ زیرا بر اثر کار کردن یخ ساز خودکار امکان وارد آمدن آسیب به دست شما وجود دارد.
  •    از قراردادن ظروف شیشه ‌ای داخل فریزر بپرهیزید , زیرا بر اثر انجماد خواهند شکست.
  •    پیشنهاد می شود دو شاخه ی کابل برق لوازم خانگی، مثل یخچال فریزر ابتدا به ترانس وصل شود و سپس آن محافظ را به برق وصل نمایید.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از مایکروفر

  •  به طور کلی ظروف پلاستیکی یا با درب پلاستیکی را داخل دستگاه قرار ندهید.
  •   ظروفی که درب آن را کاملا محکم بسته اید، تخم مرغ درسته، قوطي كنسرو ويا قوطي وشيشه هاي درب بسته را داخل محفظه ی گرم کردن نگذارید؛ چون به دلیل انبساط مواد داخل ظرف امکان انفجار وجود دارد.
  •   از سالم بودن قفل ايمني درب مایکروفر اطمینان داشته باشید.
  •  مایکرویو نباید به طور همزمان به پریزی که چند دستگاه و لوازم خانگی برقی دیگر نیز به آن وصل هستند، وصل شود.

  در صورت ایجاد مشکلات برای، حتما با نمایندگی هوور در غرب تهران تماس بگیرید و به هیچ وجه خودتان این دستگاه را تعمیر نکنید.

تعمیر هوور در غرب تهران

تعمیر هوور در غرب تهران

ویژگی های مرکز تعمیر هوور در غرب تهران

سرعت سرویس دهی بالا

با تاسیس نمایندگی هوور در غرب تهران تعمیر کاران ما مسیر کمتری را طی خواهند کرد برای تعمیرات در محل مورد نظر شما ، از این رو هم در هزینه ها هم در زمان شما صرفه حویی میشود ، امروزه با ترافیک این کلان شهر مسیر کوتاه و نزدیک به مرکز تعمیر هوور در غرب تهران یک حسن به شمار می آید.

تخصص و تجربه تکنسین های مجموعه

تمامی تعمیر کاران این نمایندگی با تجربه تعمیر بالای 10 سال هستند و از سمت نمایندگی هوور در غرب تهران برای مهارت بیشتر و دوره های جدید تعمیرات لوازم خانگی هوور در غرب تهران موظف به شرکت در این کلاس های آموزشی هستند همین امر باعث شده تا علم و مهارت کارشناسان ما در این حوزه بالا برود و به روز و آپدیت باشند نسبت به تعمیر کاران تعمیر گاه های غیر مجاز.

سرویس دهی در تمامی روز های هفته

سرویس دهی در تمامی روز های هفته حتی روزهای تعطیل از دیگر مزیت های این تعمیر گاه در غرب به شمار می آید.سرویس دهی در تمامی روزهای هفته مزیت بزرگی برای افراد شاغل محسوب میشود که در منزل نیستند و فقط باید روزهای تعطیل را به کارهای تعمیری خود اختصاص دهند.

سرعت بالا در عیب یابی دستگاه

مهارت بالای تکنسین های شرکت تک ریپیر باعث شده تا با دیدن دستگاه شما و قطعه خراب به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن  قطعه معیوب را شناسایی کرده و اقدامات لازم جهت تعمیر را انجام میدهند.

پس ما با ارائه مشاوره های رایگان در تمام ساعات روز با راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان فنی ما در واحد مشاوره و پشتیبانی ، بتوانید بطور صحیح و اصولی از دستگاه خود نگهداری کنید .
تعمیرات دستگاه و برند های مختلف لوازم خانگی ، تخصصی است که نیازمند آشنایی و تسلط کافی به برند مربوطه است. شما درصورتی که برای دریافت خدمات به تعمیرکاران متعددی مراجعه کرده باشید این مهم را دریافته اید که انتخاب یک تعمیرکار فنی و متخصص ، امری تقریبا مشکل است.

هزینه های منصفانه نمایندگی

هزینه های دریافتی منصفانه و زیر نظر اتحادیه است و هزینه دریافتی به میزان خرابی و مدل دستگاه مرتبط است و تعمیر کاران موظف به انجام این قوانین مصوب شده در نمایندگی هستند.تمامی تعمیر کاران قبل از شروع به تعمیر لوازم خانگی شما هزینه را خدمت شما میگویند و در صورت تمایل کارهای مربوط به تعمیر دستگاه شما را شروع خواهند کرد و در غیر اینصورت تعمیرات انجام نمیشود.

اگر با مشکلی در روند کار لوازم خانگی خود مواجه شده اید. ممکن است برای دریافت خدمات به تعمیرکاران بسیاری تا به امروز مراجعه کرده باشید. جدای از تخصص و تبهر آن ها، تعمیرات اصولی و صحیح دستگاه شما مسئله ای است که حتما باید با آن توجه کنید. چرا که هر برند با توجه به قطعات مختلفی که در آن بکار میرود، قلق های خاصی برای تعمیر و نگهداری دارد و این مسئله را متخصصان فعال در حوزه آن برند بیشتر از آن مطلع هستند. بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما به تعمیرکاران مجاز این برند مراجعه کنید. خدماتی که ما به شما ارائه میدهیم کاملا مطابق با استاندارد های تعیین شده از سوی کمپانی هوور است و تخصص ما تعمیر لوازم خانگی هوور با ماهرترین تعمیرکاران و اورجینال ترین قطعات و بالا ترین کیفیت در کمترین زمان است. این همان چیزی است که مطمئنا شما هم به دنبال آن هستید. مشاوران ما ، در تمام ساعات روز آماده به پاسخگویی و مشاوره و ارائه راهکار های کارشناسی در مرکز تعمیر هوور در غرب تهران به شما مشتریان عزیز هستند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با تکنسین مربوطه هماهنگ کرده تا برای تعمیر به محل مورد نظر اعزام شوند:

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *