نمایندگی مرکزی فیلکو

نمایندگی مرکزی فیلکو

نمایندگی مرکزی فیلکو

نمایندگی مرکزی فیلکو و تعمیرگاه مرکزی فیلکو

در صورت خرابی هر کدام از دستگاه های خود با برند فیلکو با نمایندگی مرکزی فیلکو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما به محل مورد نظر اعزام شوند و خیال شما هم از نظر استفاده از قطعات اورجینال راحت باشد .در تعمیرگاه مرکزی فیلکو تکنسین های ما با دوره هایی که در نمایندگی مرکزی فیلکو برای تعمیر قطعات دیده اند مهارت خود را بیش از پیش بالا برده اند و در مدت زمان اندک میتوانند به صورت صحیح عیب یابی کنند.

تعمیرگاه مرکزی فیلکو  زیر نظر نمایندگی مرکزی فیلکو کار میکند و تمامی تعمیر کاران در این مرکز موظف به رعایت قوانین تعیین شده در این نمایندگی هستند.

اگر با مشکلی در روند کار لوازم خانگی خود مواجه شده اید. ممکن است برای دریافت خدمات به تعمیرکاران بسیاری تا به امروز مراجعه کرده باشید. جدای از تخصص و تبهر آن ها، تعمیرات اصولی و صحیح دستگاه شما مسئله ای است که حتما باید با آن توجه کنید. چرا که هر برند با توجه به قطعات مختلفی که در آن بکار میرود، قلق های خاصی برای تعمیر و نگهداری دارد و این مسئله را متخصصان فعال در حوزه آن برند بیشتر از آن مطلع هستند.

بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما به تعمیرکاران مجاز این برند مراجعه کنید. خدماتی که ما به شما ارائه میدهیم کاملا مطابق با استاندارد های تعیین شده از سوی کمپانی فیلکو است و تخصص ما تعمیر لوازم خانگی فیلکو با ماهرترین تعمیرکاران و اورجینال ترین قطعات و بالا ترین کیفیت در کمتری زمان است. این همان چیزی است که مطمئنا شما هم به دنبال آن هستید

 

نمایندگی مرکزی فیلکو

نمایندگی مرکزی فیلکو

هزینه های تعیین شده در نمایندگی مرکزی فیلکو

هزینه های دریافتی منصفانه و زیر نظر اتحادیه است و هزینه دریافتی به میزان خرابی و مدل دستگاه مرتبط است و تعمیر کاران موظف به انجام این قوانین مصوب شده در نمایندگی هستند.

تک ریپیر با دارا بودن شعب نمایندگی‌های  فیلکو در سراسر تهران یکی از مجربترین و قویترین تعمیرگاه ها است که می‌تواند در سریعترین زمان ممکن به محل و منزل شما مراجعه کرده و عیوب دستگاه فیلکو شما را برطرف نماید

با این نمایندگی مرکزی فیلکو  به طرق مختلف می توان ارتباط برقرار کرد، از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در آنجا آنلاین هستند و آماده هرگونه نظر و راهنمایی هستند و حتی ثبت سفارش هم میکنند.

از طریق درگاه های اینترنتی مانند وب سایت میتوانید با خدمات ما و نوع سرویس دهی ما آشنا شوید و همینجا به صورت آنلاین ثبت سفارش کرده تا تعمیر کاران ما در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات به منزل شما اعزام شوند.و در نهایت اگر با اینترنت و شبکه های مجازی ارتباط خوبی داشتید میتوانید با شماره تماس ما در ارتباط باشید و به صورت تلفنی مشکل دستگاه خود را شرح داده تا کارشناسان ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز تعمیر کاران مجرب و با تجربه خود را به محل و منزل شما اعزام نمایند.

چرا باید برای تعمیرات لوازم خانگی فیلکو به تک ریپیر مراجعه کنیم؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی در دستگاه های الکترونیکی برای تعمیر این لوازم دیگر نمیشود به هر مرکزی اعتماد کرد و دستگاه خود را به انها سپرد چون امکان آسیب بیشتری به دستگاه وجود دارد.در تعمیرگاه مرکزی فیلکو تکنسین های ما با  از مهارت و علم تعمیر به روز شده بهره مند شده اند  و هر ماه آپدیت و به روز شده و جای نگرانی از این بابت نیست.

در سطح شهر تهران تعمیرکاران بسیاری وجود دارند که مدعی هستند دانش و تخصص کافی برای تعمیر محصولات فیلکو را دارند اما نبود تعرفه مشخص برای تعمیر لوازم یدکی غیر اصل که تشخیص اورجینال بودن ان برای افراد غیر متخصص مقدور نیست و سخت بودن اطمینان کردن به افراد برای راه دادن به محل زندگی و کار و … موجب شده که افراد نتوانند کار تعمیرات خود را به هر فردی بسپارند.

نمایندگی مرکزی فیلکو

تعمیرگاه مرکزی فیلکو

سرویس دهی در کوتاه ترین زمان در سطح شهر تهران

با شلوغی و ترافیک در سطح شهر تهران دیگر نمیتوان با خرابی دستگاه آن را به تعمیرگاه برد و برای اینکار نمایندگی مرکزی فیلکو با زدن تعمیرگاه مرکزی فیلکو در سطح شهر تهران توانسته در کوتاه ترین زمان نیرو های متخصص خود را برای تعمیر به نزدیکترین محل در کوتاه ترین زمان ارسال کند و در وقت و هزینه های شما صرفه جویی کند.

سرویس ذهی در تمامی روز های هفته

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تعمیرگاه میباشد برای افراد شاغل به دلیل اینکه در منزل نیستند تا تعمیر کار به صورت حضوری مراجعه کند بهترین گزینه خواهد بود که تعمیر کاران ما در روزهای تعطیل و یا در ساعات غیر از اداری در منزل شما حضور پیدا کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود و مدل آن کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده برای حل آن به تکنسین مربوطه ارجاء میدهند تا در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر اعزام شوند.

02177394353

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *