مقــــالات, نمایندگی مرکزی تکا

نمایندگی مرکزی تکا

تعمیرگاه مرکزی تکا

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e04rjw’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bxuiek’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی مرکزی تکا

در طول سال های گذشته نمایندگی مرکزی تکا با روند رو به رشدی همراه بوده است و بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا خدمات مختلف را از این مرکز دریافت کنند.تعمیرگاه مرکزی تکا نیز مرکزی تخصصی برای ارائه ی خدمات تعمیر لوازم خانگی می باشد که امروزه نیاز اساسی بسیاری از مردم است.

با توجه به افزایش تقاضای مشتریان انتظار می رود بخش زیادی از مردم به دنبال مرکزی برای دریافت خدمات باشند و تعمیرگاه مرکزی تکا می تواند در این زمینه کارساز باشد.

خدمات نمایندگی مرکزی تکا

در گذشته وظیفه ی نمایندگی مرکزی تکا نصب و راه اندازی انواع محصولات این برند را بر عهده داشت و امروزه این مسئولیت فراتر رفته است.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که می تواند علاوه بر نصب با سرویس های دوره ای که این مرکز ارائه می دهد نقش مهمی در ساختار های کلی تعمیرات ایفا نمود.

در واقع نمایندگی می تواند خدمات نصب خود را نیز افزایش دهد و از این رو توصیه می شود تا با مراجعه به این مرکز از کیفیت خدمات مطمئن شد.

کارشناسان برای نصب به محل اعزام می شوند و در نهایت بعد از نصب اصولی و استانداردی که مشتریان از آن ها انتظار دارند، تضمینی را ارائه می دهند که نشان می دهد می توانند از خدمات پس از فروش این مرکز استفاده نمایند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1qnf24′]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-مرکزی-تکا.jpg’ attachment=’12331′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-fujo30′][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e04rjw’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bxuiek’ admin_preview_bg=”]
تعمیر اجاق گاز

اجاق گاز یکی از وسایل پر کاربرد در منزل به شمار می رود که در طول روز کاربرد فراوانی دارد. در واقع نیاز به استفاده از اجاق گاز سبب می شود تا خانوار ها تمایل به اجرای کار تعمیر در مدت زمان کم داشته باشند و این امر تنها توسط برخی از مراکز ممکن است. از جمله مشکلاتی که ممکن است مردم را وادار به دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز تکا  به شرح ذیل می باشد:

  • شکستن شیشه های اجاق گاز
  • گرم نکردن فر
  • روشن نشدن فندک اجاق
  • روشن نشدن اجاق گاز و صفحات دیجیتالی آن
  • خراب بودن ترموکوپل

در صورتی که خانوار ها با این مشکلات مواجه شدند می بایست به سرعت برای دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز اقدام کنند تا این مشکلات در طول زمان افزایش پیدا نکند.

البته استفاده از اطلاعات کارشناسان درباره ی روش استفاده از اجاق گاز های با برد الکترونیکی سبب افزایش طول عمر این دستگاه ها می شود. همچنین آموزش درباره ی نحوه ی تمیز کردن این وسیله ی پر کاربرد نیز توسط کارشناسان انجام شده و با این شکل به صورت استاندارد دوام دستگاه افزایش خواهد یافت.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-12hnbw’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-مرکزی-تکا-1.jpg’ attachment=’20713′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9dx6lo’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7x5j98′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5uk4vg’ admin_preview_bg=”]

تعمیرگاه مرکزی تکا

بسیاری از مردم علاوه بر نصب به تعمیر نیز نیاز دارند و لذا تعمیرگاه مرکزی تکا راه اندازی شده تا خدمات به روز و مستقلی نیز در این حوزه ارائه گردد.

زمانی که مشکلی در لوازم خانگی تکا پدید می آید، افراد توانایی مواجهه با آن را ندارند و لذا نمی دانند که چطور باید آن ها را حل کرد.

در نتیجه تعمیرگاه مرکزی تکا خدماتی را برای تعمیر و افزایش عملکرد دستگاه به مشتریان ارائه می دهد.

این راهکار می تواند نتایج شگفت انگیزی را ایجاد کند که اغلب نیز به سود مشتریان خواهد بود زیرا می توانند با اطمینان از این خدمات بهره مند گردند.

آموزش نگه داری و نحوه ی کار با هر لوازم خانگی نیز در سال های اخیر به یکی از نیاز های اصلی مردم تبدیل شده است و نمایندگی مرکزی تکا نیز به دنبال  تامین این نیاز مردم کارشناسان خود را آموزش داده تا این اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار دهند.

با این روش تعمیرگاه مرکزی تکا کمتر به خاطر عدم آگاهی مردم از استفاده از لوازم خانگی و آسیب به آن ها با مشکل مواجه می شود و در نهایت طول عمر آن ها افزایش خواهد یافت.

برای مراجعه به نمایندگی مرکزی تکا تنها کافیست تا با این مرکز تماس گرفته و خدمات مختلف آن را درخواست نمود.

این مرکزی سریعا کارشناسان خود را به محل اعزام کرده و پشتیبانی مستقیم از آن ها خواهد کرد.

در نهایت برای دریافت خدمات تعمیرگاه مرکز تکا نیز استفاده از این روش توصیه می شود و ارتباط با مشاوران نیز می تواند راهکار های ساده تری را برای تعمیر پیش روی مشتریان قرار دهد.

با استفاده از این روش انتظار می رود که مشتریان هزینه ی کمتری را پرداخت نمایند و همچنین بر میزان رضایت آن ها نیز افزوده شود.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاهتان با پر کردن فرم زیر میتوانید به صورت آنلاین سفارش تعمیر خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با بررسی مشکلتان تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

شماره تماس:

غرب 44287993-021

مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *