نمایندگی مرکزی آبسال

نمایندگی مرکزی آبسال

نمایندگی مرکزی آبسال و تعمیرات مرکزی آبسال

یکی از مجهزترین مراکز ارائه محصولات و خدمات برند آبسال، نمایندگی مرکزی آبسال می باشد که با داشتن کادری با تجربه سال ها توانسته است یکی از برندهای موفق و پر فروش لوازم خانگی باشد در این نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی به بهترین شیوه ی ممکن انجام می شود و با خیال راحت می توانید خرید و تعمیر خود را به این نمایندگی بسپارید.درباره نمایندگی مرکزی آبسال و تعمیرات مرکزی آبسال و خدمات منحصر به فرد آن چه می دانید؟
آیا بهترین تعمیرات مرکزی آبسال را می شناسید؟
با توجه به اینکه لوازم خانگی برقی نقش پررنگی در زندگی روزمره ایفا می کنند و گاها این لوازم به صورت مادام العمر خریداری می شوند. پس خانواده ها همیشه در تلاش‌اند که برندی را خریداری کنند تا جوابگوی تمامی نیازهای آن ها باشد.
از آنجا که برندهای خارجی با توجه به نوسانات بازار ارز از قیمت بالایی برخوردارند و بیشتر افراد توانایی خرید و تعمیرات این لوازم را ندارد از این پس تنها برندی که به خوبی توانسته است از سه مرحله تولید ، فروش و خدمات پس از فروش به خوبی برآید، آبسال است. این برند محبوب با سال‌ها تجربه توانسته است در سراسر ایران و بیشتر کشورهای جهان نامی محبوب و با کیفیت از خود به جای بگذارد‌. نمایندگی مرکزی آبسال و تعمیرات مرکزی آبسال با ارائه ی تمامی خدمات یکی از مجموعه های آبسال است که در زیر بیشتر به معرفی آن می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات آبسال

نمایندگی تعمیرات آبسال

معرفی نمایندگی مرکزی آبسال و تعمیرات مرکزی آبسال

اگر شما با کمبود امکانات و محصولات شعبات دیگر آبسال مواجه شدید می توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز مرکزی آبسال و تعمیرات مرکزی آبسال تمامی نیازهای مربوط به محصولات آبسال را برطرف کنید. در نمایندگی های مرکزی تمامی محصولات، قطعات جانبی، قطعات اصلی و تعمیرکاران و نصابان حضور دارند. در این نمایندگی، فروش محصولات به قیمت درب کارخانه و تعهدات مربوط به گارانتی تمام و کمال انجام می شود. تعمیرات لباسشویی مرکزی آبسال برای انواع لوازم خانگی نظیر لباسشویی، ظرفشویی، کولر آبی، کولر گازی، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید و .‌‌.. انجام می شود که شیوه ی انجام خدمات کاملاً به روز و طبق متدهای روز دنیا می باشد.

مزایای نمایندگی اصلی مرکزی آبسال و تعمیرات مجاز مرکزی آبسال

از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز مرکزی آبسال می توان به موارد زیر اشاره کرد.
⦁ یکی از مهم‌ترین اهداف در تعمیرات مجاز مرکزی آبسال، تعمیر قطعات خراب شده به جای تعویض آن ها است و متخصصان در این زمینه کاملاً آموزش دیده هستند و با خیالی آسوده می توانید تعمیرات خود را به آن ها بسپارید.
⦁ تمامی مراحل تعمیر، نصب و راه اندازی محصولات آبسال در منزل شما انجام می شود و نیازی به آوردن وسیله به نمایندگی مرکزی آبسال نمی باشد.
⦁ در هر ساعاتی از شبانه روز می توانید درخواست های خود را در سامانه ی اینترنتی این مرکز ثبت کنید و در نوبت ارائه خدمات قرار بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان با شما تماس بگیرند.
⦁ در صورت جزئی بودن مشکل لوازم خانگی با راهنمایی های لازم، در صدد رفع مشکل شما تلاش می کنند.
⦁ تمامی قطعات و لوازم مصرفی در تعمیر لوازم خانگی کاملاً اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر هستند.

نمایندگی مرکزی آبسال

نمایندگی مرکزی آبسال

نحوه ی قیمت گذاری در نمایندگی اصلی مرکزی آبسال و تعمیرات مجاز مرکزی آبسال چگونه است؟

قیمت گذاری در نمایندگی مجاز مرکزی آبسال و تعمیرات لباسشویی مرکزی آبسال در دو صورت است یکی محصولاتی که برای فروش عرضه شده است و دیگری قیمت تعمیرات می باشد. قیمت تمامی محصولات آبسال بسیار مقرون به صرفه و با توجه به مدل و دیگر معیارها متفاوت می باشد و در پایان هزینه تعمیرات که بحث حائز اهمیتی است تماماً توسط کارشناسان قبل از تعمیر لوازم خانگی برای شما شفاف سازی می شود و چون هدف اولیه تعمیرکاران تعمیر به جای تعویض است پس هزینه ی تمام شده ی کمتری دارد.

با رعایت کردن نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی آبسال که در خرابی و نقص فنی ماشین لباسشویی را به حداقل برسانید :

لباس شویی آبسال جهت استفاده خانگی طراحی شده است .

هنگامی که ماشین لباسشویی را بر روی جسمی همانند موکت قرار می دهید.

اگر لباسی آلوده به مواد نفتی است .

باید آلودگی مربوطه را با مواد شوینده ابتدا پاک کرده سپس بعد از خشک شدن لباس آن را با دستگاه بشویید.

هنگامی که وسائلی همانند پرده یا پتو را به دستگاه برای شستشو می دهید.

بعد از شستشو توجه داشته باشید فیلتر دستگاه نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر.

از شیرهای برقی دستگاه به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب به آن ها جلوگیری کنید.

هنگام راه اندازی دستگاه توجه داشته باشید که شیر باز است.

به دلیل اینکه هنگام استفاده از مواد شوینده هایی که مخصوص دستگاه نیست بخش هیدرواستات دستگاه آسیب می بیند حتما از مواد شوینده ای که مختص ماشین لباسشویی است استفاده کنید.

نحوه قرار گیری ماشین لباسشویی آبسال:

ماشین لباسشویی را بر روی سطح صاف و محکم قرار دهید.

ناهمواری های کف زمین که واقع در زیر ماشین لباسشویی هستند را با استفاده از قطعات چوب، مقوا و غیره تراز کنید.

از قرار دادن ماشین لباسشویی در کنار اجاق گاز یا اجاق ذغالی پرهیز کنید.

از قرار دادن ماشین لباسشویی در اتاق هایی که درجه حرارت آنها به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسند، خودداری کنید.

محل قرار گیری لباسشویی جوری باشد در صورت خرابی تعمیرکار به راحتی به تمام جوانب دسترسی داشته باشد.

نمایندگی های مجاز لباسشویی آبسال در سراسر تهران:

غرب تهران

نمایندگی های لباسشویی  آبسال در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران

نمایندگی های لباسشویی آبسال در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران

نمایندگی های لباسشویی آبسال در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران

نمایندگی های لباسشویی آبسال در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما نسبت به ایراد دستگاه با  شما تماس گرفته تا تکنسین مربوطه را با هماهنگی به منزل شما بفرستند:

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

One thought on “نمایندگی مرکزی آبسال

  1. Floydnualk گفت:

    mexican rx online: Mexican Pharmacy Online – п»їbest mexican online pharmacies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *