ماشین لباسشویی, نمایندگی لباسشویی ال جی در تهرانپارس, نمایندگی لباسشویی الجی در تهرانپارس

نمایندگی لباسشویی الجی در تهرانپارس

تعمیر لباسشویی ال جی در تهرانپارس- نمایندگی لباسشویی الجی در تهرانپارس

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-i1equf’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-لباسشویی-ال-جی-در-تهرانپارس-نمایندگی-لباسشویی-الجی-در-تهرانپارس2.jpg’ attachment=’8762′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-g90ac7′][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-dvvatz’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-d6sb47′ admin_preview_bg=”]

نمایندگی لباسشویی ال جی در تهرانپارس

اهمیت خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی در تهرانپارس زمانی بیشتر شد که این مرکز با استفاده از روش های مختلف توانست رضایت مشتریان را بدست آورد.

استفاده از تکنولوژی های جدید در تولید انواع لوازم خانگی کاملا مشهود است و از این رو تعمیر لباسشویی ال جی در تهران پارس به شیوه جدید تغییر نموده است.

در واقع این مرکز توانسته بخش مهمی از نیاز مردم را در رابطه با لباسشویی ال جی بشناسد که در نهایت منجر به خدمات بهتر و با کیفیت تر می گردد.

در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهیم نمود.

تعمیر لباسشویی ال جی در تهرانپارس

نمایندگی لباسشویی ال جی در تهرانپارس در ابتدا با تکنولوژی های جدید آشنا شده و به کارشناسان خود آموزش های لازم را ارائه می دهد.

آنچه باعث افزایش کارآمدی خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در تهرانپارس نیز می گردد اتکا به دانش و مهارت کارشناسان این مجموعه است.

در واقع این مرکز به روند به روز کردن تولیدات محصولات ال جی واقف است و لذا ترجیح می دهد تا این خدمات را به گونه ای گسترده تغییر دهد.

از این رو می توان به روز بودن خدمات و استاندارد سازی را به خوبی در خدمات این مرکز مشاهده نمود.

در ادامه با برخی از مشکلات لباسشویی ال جی آشنا میشویم.
امکان دارد سر و صدای زياد ماشين لباسشويی ال جی فقط به علت گير کردن يک شیء خارجی در قسمتی از دستگاه نباشد؛ بلکه اين سر و صدا می تواند هشداری از وجود نقص فنی در لباسشويی ال جی به شما بدهد. درصورتی که صداهای نا هنجاری از دستگاه به گوشتان خورد، بيشتر به آن توجه کنيد تا اگر توانستید برای مشکلات سطحی راه حل های برطرف کردن آن را پیدا کنید و مشکل را حل کنید. درصورتی‌ که هيچ‌ گونه تجربه و دانش فنی در خصوص تعمير یا عیب یابی لباسشویی ال جی نداريد میتوانید با کارشناسان نمایندگی لبسشویی ال جی در تهرانپارس تماس بگیرید یا از طریق پر کردن فرم انتهای مقاله، همکاران ما درخواست شما را ثبت کنند و سریعترین زمان ممکن تکنسین مخصوص لباسشویی مربوطه را به منزلتان اعزام کنند.

خرابی در هر کدام از قسمت هایی که در ادامه خواهیم گفت باعث ایجاد صدای زیاد در لباسشویی ال جی خواهد شد.
فنر و کمک فنر دیگ ماشین لباسشویی
پمپ تخلیه و موتور پمپ
سه نظام نگه دارنده دیگ دستگاه
تسمه اتصال موتور به فولی آبکش
بلبرینگ های دیگ ماشین لباسشویی
تسمه کاهش حرکت دیگ لباسشویی
پولی موتور ، پولی شفت و پولی پمپ
مشکل سر و صدای زیاد مربوط به قطعات دیگر

مسطح نبودن زمین:
مسطح نبودن قسمتی که دستگاه روی آن قرار دارد، خوردگی و یا ساییدگی نوارهای لرزش گیر یا تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی داخلی می توانند دلایلی برای سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی باشند. تراز بودن لباسشویی یکی از نکاتی است که به آن اهمیتی داده نمی شود اما در واقع عدم تراز بودن لباسشویی تاثیر بسیاری روی لرزش ماشین لباسشویی ال جی می گذارد. برای تراز کردن از ابزار مخصوص این کار باید استفاده کنید.
به این نکته توجه داشته باشید که اگر لباسشویی ال جی را به تازگی خریداری کرده اید حتما از پشت دستگاه پیچ ترنسلیت را باز کنید. این پیچ یا بست ها برای جلوگیری از حرکت کردن دیگ لباسشویی در هنگام حمل و نقل تعبیه شده اند و باز نکردن آن ها سر و صدای زیادی را ایجاد خواهد کرد.
در صورتی که با این مشکل روبرو شدید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید چرا که با هر بار استفاده به اجزا و قسمت های بیشتری آسیب خواهد رسید و هزینه تعمیرات بالاتر خواهد رفت. در ضمن لرزش و حرکت ماشین لباسشویی به اطراف زمانیکه دستگاه در انتهای زمان کار خود یعنی خشک کن قرار دارد ممکن است بیشتر شود که علت بروز این مشکل استفاده نادرست از دستگاه و یا نقص فنی دستگاه می باشد.

پمپ تخلیه و موتور پمپ:
پمپ تخلیه در لباسشویی برای پمپ کردن آب از دیگ لباسشویی، قبل و در حین شستشو استفاده می شود. این پمپ ممکن است از طریق موتور یا تسمه حرکت کند یا خودش موتور الکتریکی داشته باشد. منشاء سر و صدای ماشین لباسشویی می تواند صدای پمپ تخلیه در لباسشویی باشد که صدای پمپ تخلیه درواقع نشان دهنده ی خراب شدن آن است. برای حل این مورد باید پنل جلویی اتاقک لباسشویی باز شود تا بتوان به پمپ تخلیه دسترسی پیدا کرد و آن را به دقت مورد بررسی قرار داد. بررسی این مشکل حتما باید توسط تکنسین متخصص و ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی های مجاز انجام شود.

فنر و کمک فنر دیگ لباسشویی:
این فنرها برای جلوگیری از حرکت های اضافه ی دیگ لباسشویی، هنگام چرخیدن طراحی و ساخته شده اند. این کمک فنرها از یک سمت به قسمت خارجی زیرین دیگ و از سمت دیگر به فریم پایه متصل شده اند که برای دسترسی به آن ها باید پنل عقب یا جلوی دستگاه را باز کرد. اگر این کمک فنرها ایرادی داشته باشند باعث به وجود آمدن لرزش و حرکات شدیدی در لباسشویی ال جی می شوند. که صدای زیادی تولید می کند. خرابی آن ها در دستگاه به علت وجود بارهای نا متعال درون لباسشویی می باشد.
وظیفه دیگر این فنرها جذب ارتعاشات و لرزش های دیگ به هنگام چرخش می باشد. در بعضی از موارد این فنرها بیش از حد کش می آید که در واقع کارایی خود را از دست می دهند بنابراین این فنرها باید توسط تکنسین دوره دیده در نمایندگی لباسشویی ال جی در تهرانپارس مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز تعویض گردد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-agx2p3′]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-لباسشویی-ال-جی-در-تهرانپارس-نمایندگی-لباسشویی-الجی-در-تهرانپارس1.jpg’ attachment=’8761′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-9375yv’][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-72rkif’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5hr3mf’ admin_preview_bg=”]
همچنین خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی در تهرانپارس به دو بخش سرویس دهی و نصب لوازم خانگی این برند و تعمیر تقسیم می شود.

زمانی که مشتریان این محصول را خریداری می کنند به دنبال افزایش دانش خود در زمینه ی نحوه ی عملکرد ماشین لباسشویی هستند و از طرفی نصب ماشین لباسشویی نیز یکی دیگر از خدماتیست که می بایست ارائه گردد.

در سال های اخیر دیجیتالی شدن ماشین لباسشویی ال جی سبب شده تا نصب اصولی و استاندارد این محصول در اولویت قرار بگیرد.

همچنین آموزش استفاده از این لوازم اهمیت زیادی دارد و بهتر است برای کاهش آسیب به این محصول، آموزش هایی نیز در این زمینه ارائه گردد.

تعمیر لباسشویی ال جی در تهرانپارس نیز یکی دیگر از خدمات این مرکز می باشد.

کارشناسان متخصص به خوبی با ویژگی های تولیدات جدید شرکت ال جی آشنایی دارند و لذا تعمیر این محصول با دقت کامل انجام می شود.

همچنین یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه شود، شناخت انواع کد خطا در این محصول است.

کد های خطایی که سبب می شوند تا عیب یابی دقیق تر انجام شود و لذا کیفیت کار تعمیر لباسشویی ال جی در تهرانپارس افزایش خواهد یافت.

انتظار می رود با این روند استاندارد سازی و کمک کارشناسان به مشتریان در نگه داری لوازم خانگی عمر و دوام این محصولات افزایش یابد.

نمایندگی لباسشویی ال جی در تهرانپارس در این زمینه بسیار خوب عمل نموده و خدمات این مرکز در این حیطه با روش های مختلفی ارائه می گردد.

بخش مهمی از خدمات این مرکز در منزل و در حضور مشتریان انجام می شود و لذا با کاهش زمان تلف شده برای مشتریان مواجه خواهیم شد که تبعات مثبت فراوانی نیز به دنبال خواهد داشت.

روز های تعطیل نیز این مرکز خدمات خود را به مشتریان مناطق مختلف تهران ارائه می دهد.

با پر کرن فرم زیر میتوانید به راحتی مشکل لباسشویی ال جی خود را در سریع ترین زمان حل کنید.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

شرق 77166615-021

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4x7n93′]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-34c96f’][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *