نمایندگی فیلکو در شرق تهران

نمایندگی فیلکو در شرق تهران

تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران

نمایندگی فیلکو در شرق تهران ، تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران

تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران آماده ارائه هرگونه تعمیر زیرنظر متخصصین نمایندگی فیلکو در شرق تهران میباشد ، اگر از زمان گارانتی دستگاه شما گذشته و به مشکل جدی برخورد کرده اید بهترین کار تماس با نمایندگی فیلکو در شرق تهران است که با هزینه های مصوب اتحادیه کار میکند و تمامی پرسنل بالای 10 سال سابقه کار در تعمیرات را دارند و برای مشاوره و راهنمایی تلفنی در خدمت شما عزیزان ساکن شرق تهران میباشند.

نمایندگی فیلکو در شرق تهران به ارائه خدمات لوازم خانگی زیر میپردازد :
  1.  یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال دوقلو و ساید بای ساید
  2. ماشین لباسشویی درب از بالا ، درب از جلو فیلکو
  3. ماکروفر ، مایکروویو ، سولاردام
  4. اجاق گاز ، فر توکار
  5. جاروبرقی ، جاروشارژی
  6. کولرگازی فیلکو

برای ثبت درخواست از تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران کافیست تا با شماره های منتشر شده از آن تماس حاصل نمود.

تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران

نمایندگی فیلکو در شرق تهران

 

این مرکز با ارائه ی خدمات برای تعمیرات فیلکو  توانسته در میان مشتریان معتبر گردد و شهرت آن برای ارائه خدمات در تهران زبانزد است.

از آنجا که تعمیرگاه فیلکو با استفاده از روش های جدید به ارائه ی خدمات می پردازد، لذا انتخاب این مرکز معتبر افراد روش های تعمیر را ساده تر کرده و از راه های آسان و کم هزینه خواهد بود.

مردم برای استفاده از تعمیرگاه فیلکو نیاز به یک تماس تلفنی دارند. این تماس را می توان از هر مکانی انجام داد و بعد از درخواست این خدمات در منزل در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

لوازم خانگی امروزه جز لاینفک هر خانه و خانواده ای است. خرید و تعمیر لوازم خانگی یکی از مهم ترین نکاتی است که هر خریدار باید بدان توجه کند. که البته این نکته با خرید بعضی از برند های مطرح دنیا کمتر شده و اشخاص با اطمینان خاطر بیشتری به خرید لوازم خانگی می پردازند. ترس از خراب شدن و تعمیر لوازم خانگی منجر می گردد، که کمتر خریدار رو به سوی مارک های ناشناخته ببرد. همین امر سبب می شود که مارک های جدید لوازم خانگی، دارای فرصت کمی برای بودن در بازار داشته باشند.اصولاً چند سال پس از ورود یک برند به بازار های خارجی و داخلی، کم و کیف یک محصول از لحاظ اینکه چقدر در برابر شرایط مقاوم است و در زمره تعمیر لوازم خانگی قرار می گیرد یا خیر، به مردم اثبات می شود. برند فیلکو یکی از این لوازم خانگی هست که کمتر نیاز به تعمیر پیدا میکند و به مرور زمان و استفاده نادرست از دستگاه به مشکل میخورد .

تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران  جهت ارائه خدمات به روز از روش های جدید و نوین استفاده می کند. یکی از این روش ها که بسیار پر طرفدار نیز است، ارائه خدمات در منزل می باشد. مشتریان با مشکلات زیادی

هنگام مراجعه به تعمیرکاران محلی مواجه هستند که مهم ترین آن حمل و جا به جایی لوازم خانگی به محل تعمیر می باشد. این کار علاوه بر آنکه هزینه های مضاعف برای مشتریان به دنبال دارد

موجب آسیب به لوازم خانگی می گردد. همچنین ترافیک های شهری باعث می شود تا این کار از چندین ساعت تا چندین روز زمان لازم داشته باشند. در دنیای امروزی که زمان اهمیت زیادی دارد،

استفاده از نمایندگی فیلکو می تواند از حجم مشکلات این چنینی بکاهد. به همین منظور شرکت تک ریپیر خدمات خود را با حضور کارشناسان در منزل ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند تنها با صرف چندین ساعت از این خدمات بهره مند شوند.

تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران

تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران

رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از ایجاد حوادث و کاهش نیاز به تعمیر

  •     از یک دستگاه محافظ برق برای اتصال چند وسیله ی برقی پر کاربرد استفاده نکنید. برای مثال یخچال و فریزر باید دارای یک دستگاه محافظ جداگانه باشد.
  • در زمان های مختلف، سیم و دو شاخه ی لوازم خانگی برقی را بررسی کنید تا در صورتی که مشکلی دارند، نسبت به تعمیر یا تعویض آنها اقدام نمایید.
  •   در صورت آتش سوزی وسایل الکتریکی، به هیچ وجه از آب استفاده نشود و قبل از هر کاری لازم است برق اصلی ساختمان قطع گردد.
  •   یکی دیگر ازنکات ایمنی مهم که لازم است حتما رعایت شود، این است که اگر مشکلی در قسمت دو شاخه ی دستگاه هایی مثل مایکروفر، اتو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، پلوپز، چای ساز، آبمیوه گیری و … به وجود آمده است ، تا زمان تعویض یا تعمیر دو شاخه از این دستگاه ها استفاده نکنید؛ زیرا خطر برق گرفتگی وجود دارد.
  •   در هنگام خرید لوازم خانگی برقی دقت کنید که حتما دارای برچسب انرژی +A باشند تا از نظر مصرف انرژی در وضعیت بهینه و استاندارد قرار داشته باشند.
  •   معمولا در هنگام به وجود آمدن ایراد و خطا در نحوه ی عملکرد دستگاه ها، اکثر افراد اقدام به دستکاری آن می کنند ولی اگر شما از دانش و مهارت تجربی کافی برخوردار نباشید، مطمئنا چنین کاری موجب افزایش میزان خرابی و به وجود آمدن مشکلات بیشتر خواهد شد. پس تعمیر لوازم خانگی را به تکنیسین ها و کارشناسان مجرب مجموعه ی تک ریپیر  بسپارید.
  •   استفاده از یک پریز برای روشن کردن چند دستگاه توصیه نمی شود.
  •   برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی، دقت داشته باشید که اگر قصد دارید کف آشپزخانه را با آب شستشو دهید، حتما وسایل برقی را از پریز برق جدا کنید.

در صورت بروز هر مشکلی برای دستگاه خود با تعمیرگاه فیلکو در شرق تهران تماس بگیرید تا برای رفع مشک شما به شما مشاوره رایگان داده و یا برای تعمیرات تعمیرکاران خود را به محل مورد نظر اعزام نمایند.

کارشناس نمایندگی فیلکو در شرق تهران  در کوتاه ترین زمان برای تشخیص عیب یابی دستگاه شما به محل اعزام میشوند و قیمت تعمیر دستگاه را به شما گفته در صورت رضایت شما از انجام تعمیرات، کار خود را آغاز خواهد کرد و در غیر اینصورت بدون رضایت شما کاری روی وسایل خانگی انجام نمی شود.

با پر کردن فرم زیر میتوانید درخواست تعمیر خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید:

02177145282

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *