تعمیر ساید هیتاچی, نمایندگی ساید و یخچال

نمایندگی ساید بای ساید هیتاچی

نمایندگی ساید بای ساید هیتاچی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-dh30qf’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-c5f9rb’ admin_preview_bg=”]

 نمایندگی ساید بای ساید هیتاچی

یکی از برند های معروف ژاپنی هیتاچی است که بسیاری از مردم با حمایت و خدماتی که نمایندگی ساید بای ساید هیتاچی ارائه می دهد، خواستار خرید محصولات این برند هستند.و خدمات پس از فروش آنها هم برای تعمیر ساید هیتاچی در کوتاه ترین زمان خدمات ارائه میدهند.

در واقع به دلیل وارداتی بودن این محصولات مردم به راحتی به برند اعتماد نکرده و زمانی که خدمات آن از طریق نمایندگی  ارائه گردید، با خیالی آسوده نسبت به خرید اقدام کردند.

نمایندگی ساید بای ساید هیتاچی خدماتی همچون نصب و نگه داری انواع یخچال های ساید بای ساید را ارائه می دهد. این مرکز از تیم های تخصصی خود در بدست آوردن رضایت مشتریان خود کمک می گیرد.

مشتریان با دریافت خدمات و سرویس های منظم توانسته اند به نمایندگی ساید بای ساید  بیش از هر مرکز دیگر اعتماد کنند.

هیتاچی یک شرکت چند ملیتی است که برای اولین بار در ژاپن تاسیس گردید. این برند محصولات خود را به کشور های مختلفی صادر می کند.

در ایران نمایندگی هیتاچی خدمات مختلفی را برای خریداران این برند ارائه می دهد تا آن ها بدون دغدغه ی خاطر خرید خود را انجام دهند.

نصب یخچال به صورت استاندارد، عملکرد درست آن را سبب می شود و به همین دلیل با ارائه ی این خدمت توسط نمایندگی ساید بای ساید هیتاچی میزان عیوب احتمالی این دستگاه در طی زمان کمتر خواهد شد.

نمایندگی ساید بای ساید هیتاچی با تیم متخصص خود جهت نصب به محل اعزام می گردد تا روش صحیح استفاده از این دستگاه را نیز به خریداران آموزش دهد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hdk8x3′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-ساید-هیتاچی.jpg’ attachment=’19096′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fo264n’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc7jiwzq’ admin_preview_bg=”]

موارد ایمنی برای عمر بیشتر ساید بای ساید هیتاچی

محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.

جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.

در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاص فرمایید.

یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.

از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-aonmev’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-تعمیرات-ساید-بای-ساید-هیتاچی.jpg’ attachment=’14537′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-8y36g7′][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7bozfr’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-57wxk7′ admin_preview_bg=”]

تعمیر ساید هیتاچی

برای تعمیر ساید هیتاچی بهتر است ابتدا به نمایندگی های مجاز مراجعه نمود. هزینه ای که بابت تعمیرات ساید هیتاچی توسط تیم های غیر متخصص پرداخت می شود بسیار بیشتر از تعمیر ساید هیتاچی در مراکز مجاز است.

همچنین مراکز مجاز از کارشناسان حرفه ای در این زمینه استفاده کرده تا کمترین اشتباه را برای تعمیرات ساید هیتاچی مرتکب شوند.

هرچه میزان اعتماد به مراکز مجاز بیشتر باشد، هزینه های کمتری نیز بابت تعمیر غیر اصولی پرداخت خواهد شد.

تعمیرات ساید هیتاچی همچنین با اصول استاندارد تعیین شده از سوی شرکت، کارکرد دستگاه را بهبود بخشیده و از خطر احتمالی سوختن این محصول جلوگیری می کند.

یخچال های ساید بای ساید جزو گران ترین لوازم خانگی در منزل به شمار می روند و لذا هر گونه کوتاهی در هنگام تعمیر ساید یخچال ممکن است بار هزینه ای زیادی را بر دوش خانوار ها بگذارد.

اعتماد به مراکز مجاز نیز به سبب وجود تعهد تضمین شده در تعمیر ساید هیتاچی است که از بسیاری از مشکلات نیز در این خصوص کاسته خواهد شد.

استفاده از قطعات فابریک محصول نیز هنگام تعمیر ساید هیتاچی به مشتریان کمک می کند تا نیاز به تعمیر مجدد این محصول وجود نداشته باشد و آن ها بتوانند همانند قبل از عملکرد یخچال استفاده کنند.

هرچه میزان خدمات ارائه شده برای تعمیر ساید هیتاچی اصولی تر و مطابق با استاندارد های روز دنیا باشد، اعتماد به مرکز توسط مشتریان افزایش خواهد یافت و این امر جایگاه مرکز را بالاتر خواهد برد.

برای تعمیرات ساید هیتاچی خود فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما با مطالعه دقیق از ساید شما تکنسین مربوطه را با هماهنگی به منزل شما ارسال کنند .
شماره تماس:
غرب 44287993-021
مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *