دسته‌بندی نشده

نمایندگی تعمیر ساید

نمایندگی تعمیر ساید ، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید

هر کدام از مارکها و برند ها با طراحی خاص و استفاده از نوع تکنولوژی منحصر به فردشان دارای ریزه کاری های تخصصی هستند که تنها کارشناسان آموزش دیده آنها می توانند تمامی موارد را کنترل و رفع نمایند به همین دلیل مراجعه به افراد غیر متخصص می تواند منجر به نادیده گرفتن نکات مربوط با دستگاه شده و به این شکل نه تنها مشکلات دستگاه شما را رفع ننمایند بلکه با مشکلات بیشتر و بعضا هزینه بری روبه رو گردید ، بنابراین برای رفع هرگونه مشکل در یخچال فریزرهای ساید بای ساید با نمایندگی تعمیر ساید مجاز آن تماس گرفته و از تخصص کارشناسان استفاده کنید و از سپردن دستگاهتان به تعمیرگاههای غیر تخصصی نمایندگی تعمیرات ساید غیر معتبر و تجربی خودداری کنید .

نمایندگی تعمیرات ساید
نمایندگی تعمیرات ساید

 عیب یابی در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید

اگر ساید بای ساید شما هم با مشکلی مواجه شده است با مراجعه به این مقاله می توانید تا حدود مناسبی متوجه اشکال شده و در صورت لزوم رفع نمایید.

اگر یخچال فریزر شما از کار افتاده و چراغ ها خاموش هستند

از متصل بودن یخچالتان به برق مطمئن شوید، از اینکه فیوز منزلتان با مشکل مواجه نشده یا اگر توسط محافظ آن را به برق متصل نموده اید مطمئن شوید که محافظ کار می کند، ولتاژ خروجی پریزتان را چک کنید و از سالم بودن سیم اطمینان پیدا کنید و اگر با هیچ کدام از این موارد مواجه نبودید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید تماس بگیرید.

اگر یخچال فریزر شما اتومات نمی کند ایراد از کجاست

این مورد یکی از اتفاقات شایع درباره خرابی ساید بای ساید است که علتهای مختلفی می تواند داشته باشد و بر اساس عیب یابی نماینده ، تعمیرات ساید بای ساید شما را انجام می دهد.

نبود گاز و یا کم بودن آن می تواند یکی از عوامل اتومات نکردن یخچال باشد در اینصورت می بایست به دنبال علت خالی شدن گاز و نشتی ایجاد شده گشت و یک کارشناس فنی و تعمیرکار ماهر می تواند پس از انتقال یخچال در زمانی که نشتی وجود دارد آن را یافته و محل آسیب دیده را ترمیم نماید و با تزریق میزان کافی گاز مسئله را حل کند

اگر بنا به هر دلیل گاز یخچال شما کم و یا خالی شده باشد می توانید از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات ساید سریعترین راه ممکن را برای حل مشکلتان بیابید و از خرابی مواد غذاییتان جلوگیری کنید.

دلیل دیگری که ممکن است باعث به وجود آمدن مشکل اتومات نکردن باشد خرابی کمپرسور است که در اینصورت کمپرسور توسط تعمیر کار تعویض می گردد و ساید بای ساید شما مجددا شروع به کار می کند.

مشکلی در محل قرارگیری یخچال وجود دارد و کندانسور به دیوار نزدیک شده و یا چسبیده که به راحتی می توانید فاصله یخچال را از دیوار کنترل کنید،

 علت بعدی وجود ایراد در فن یخچال می باشد ، صحت فن و کارکرد آن را کنترل نمائید ، از ولتاژ ورودی به فن اطلاع یابید و اگر نیاز به تعویض فن هست آن را تعویض کنید.

به هر صورت زمان که ساید بای ساید شما با این مشکل رو به رو می شود می توانید از طریق تماس گرفتن با نمایندگی تعمیرات ساید بای سایدتان و دریافت مشاوره تخصصی و یا درخواست تعمیرات به سرعت و در کوتاهترین زمان علت را یافته و آن را برطرف کنید ، نبودن یخچال و یا خرابی آن می تواند مشکلات بسیار زیادی را برای خانواده به وجود بیاورد و نه تنها به لحاظ اقتصادی بلکه موجب آشفتگی روحی شما نیز می گردد و نباید آن را کوچک در نظر گرفت و یا در رابطه با آن تعللی صورت داد .

در واقع مهمترین بخش از تعمیرات ساید بای ساید پیدا کردن محل دقیق مشکل است ، کارشناس تعمیر ساید با کمک تجربیات و آموزشهایی که از قبل داشته است می تواند به سرعت و سادگی متوجه ایراد به وجود آمده شده و به این ترتیب به سراغ راه حل درست آن می رود، برخی از علائم و نشانه های بروز مشکل در قسمتهای مختلف ساید بای ساید اینجا آمده است ، آنها را مطالعه نمائید تا در صورت ایراد مشکل بتوانید نسبت به رفع آن اطلاعات کافی داشته باشید.

نمایندگی تعمیر ساید
نمایندگی تعمیرات ساید

راه حل مشکل یخچالی که اصلا خنک نمی کند چیست؟

در این مورد اولین قدم چک کردن کمپرسور است ، بررسی کنید که آیا کمپرسور کار می کند و یا خیر؟ اگر کمپرسور در حال کار نیست حرارت بدنه کمپرسور را بررسی کنید ، اگر بدنه کمپرسور گرم است ممکن است کمپرسور به دلیل کارنکردن فن و گرمای بیش از حد خاموش شده باشد ، در این حالت یا کمپرسور با مشکل مواجه شده و یا رله استارت کمپرسور به درستی عمل نمی کند.

فن کمپرسور را چک کنید اگر فن کار نمی کند پس از مدتی که کمپرسور خنک شد و شروع به کار کرد مجددا چک کنید فن وارد مدار می شود و یا خیر ؟ یخچال را از برق جدا کنید و فن را با دست بچرخانید بعد از ده دقیقه که یخچال را وصل کردید بررسی کنید که فن کار می کند و یا لازم است یک فن دیگر را جایگزین کنید.

اگر بعد از تست کردن فن متوجه شدید به کار افتاده ولی کمپرسور تنها بعد از چند ثانیه از کار می افتد به احتمال زیاد با رله استارت کمپرسور مشکل دارید ، رله را باز کنید و آن را کمی تکان بدهید اگر رله صدایی تولید می کند احتمالا خراب شده ، یک رله دیگر را جایگزین کنید و اگر بازهم با مشکل مواجه بودید و یخچال روشن نشد مشکل ایجاد شده به خاطر کمپرسور است.

وقتی کمپرسور کار می کند ولی یخچال خنک نمی کند مشکل کجاست؟

 ابتدا ببینید که آیا فن فریزر کار می کند یا خیر؟ ممکن است فن گیرکرده باشد با دست فن را آزاد کنید ، اگر فن به کار نیافتاد ولتاژ ورودی به فن را چک کنید.

درصورتی که فن کار می کند می توانید دیواره پشتی یخچال را باز کنید ، اگر به درستی کار کند یک لایه یخ نازک بر روی کل قسمت پوشیده شده است و اگر یک قسمت از آن با لایه ضخیمتری از یخ مواجه بود شما با سیستم مهر و موم شده مسئله ای داشته اید ، برای رفع این عیب با یک تکنسین متخصص تعمیرات ساید بای ساید تماس بگیرید تا با کنترل شرایط عیب یخچال را رفع نماید.

اگر یخچال فریزر ساید بای ساید شما خنک می کند ولی نه به اندازه کافی

در این موارد بررسی کنید که سیستم دمای یخچال به درستی تنظیم شده است، فضایی را که در یخچال و فریزر وجود دارد بررسی کنید که آیا به اندازه کافی فضا برای جریان هوا هست یا خیر ، سیم پیچی های کندانسور نیاز به تمیز کردن دارند یا نه؟ درب یخچال به درستی بسته می شود ، فن کمپرسور و فن فریزر را کنترل کنید و از کارکرد آنها مطمئن شوید، اگر فن به درستی کار نمی کند می توانید با دست گیر کردن یا آزاد بودن آن را امتحان کنید و اگرنه ولتاژ ورودی به فن را چک کنید.

نمایندگی تعمیرات ساید
نمایندگی تعمیرات ساید

پرفروش ترین محصولات ساید بای ساید در سال 2018 کدامند

اگر به دنبال تهیه یک دستگاه ساید بای ساید هستید و می خواهید با مدلهای پرطرفدار ساید بای ساید در سال 2018 آشنا شوید این قسمت را مطالعه کنید ، نگاهی به این مدلهای روز دنیا می تواند راهنمای خوبی در انتخاب صحیح شما برای تهیه یک ساید بای ساید باشد

یخچال فریزر سامسونگ مدل RH29H9000SR

فضاسازی بهتر و بیشتر در این مدل یخچال از نوآوریهایی است که سامسونگ به کار گرفته تا دسترسی ساده تر و بهتری را برای فضای داخلی یخچال ایجاد کند ، در نگاه اول به نظر می رسد این نحوه طراحی سامسونگ به شکل واحد درب داخل درب طول کامل بیشتر به یک تدبیر تبلیغاتی شبیه است تا یک کارایی بهتر ، ولی بهتر است پس از یک هفته استفاده آن را قضاوت کنیم ، پس از یک هفته استفاده متوجه می شوید این یک فناوری و ابتکار جالب است که واقعا باعث دسترسی بهتر به فضای درون یخچال می شود

تنها ایرادی که می توانید در این مدل از ساید بای ساید های سامسونگ ببینید سفارشی نشدن آن است ، در واقع سخت بودن جایگزینی قطعات داخلی یخچال به دلخواه و تولید فضایی که متناسب با روال درخواستی خریدار باشد سخت شده و اگر می خواهید از این امکان برخوردار باشید این نوع ساید بای ساید سامسونگ مناسب شما نخواهد بود.

در کنار این مدل سامسونگ با تولید ساید بای ساید RH29H9000SR/AA  یک مدل با دسترسی ساده و امکانات و فضایی مدیریت شده در اختیار خریداران قرار داد.

محفظه خارجی در این ساید بای ساید سامسونگ اجازه دسترسی بسیار ساده و سریع به نوشیدنی هایتان را داشته باشید، این درحالی است که فضای داخلی ساید بای ساید RH29H9000SR/AA  برای قرارگیری اقلام بزرگتر طراحی گردیده است ، با کمک این یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ می توانید مدیریت بهتری را برای طبقه بندی خوراکی های یخچالی تان داشته باشید، می توانید هر گونه سوالتان را درباره مدلهای مختلف سامسونگ ، مزایا و معایب آنها از نمایندگی های مجاز ساید بای ساید سامسونگ بپرسید

رفع مشکلات یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ

سامسونگ با در نظر گفتن بسیاری از شرایط و خواست های مشتریان وخریدارانش در طول سالهای تولید خود توانسته از جایگاه بالایی برخوردار گردد ، کیفیت اقلام به کاررفته در این نوع ساید بای ساید ها متناسب با رفتار این برند بزرگ جهانی بوده و خوشبختانه توانسته است راهکارهای بسیار عالی برای هر درخواست مشتریانش داشته باشد، با اینحال هر وسیله الکترونیکی احتمال خطا و داشتن مشکلات را داراست و سامسونگ نیز از این مورد مستثنا نیست

برای عیب یابی سامسونگتان اگر می خواهید طول عمر واقعی دستگاهتان را ببینید و کیفیت بالای آن را برای تمام مدت استفاده تان داشته باشید به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید تا تعمیرات ساید بای سایدتان از طریق این کارشناسان خبرهکه  با علم کافی بر روی قطعات و استفاده صحیح از آنها مشغول به ارائه خدمات هستند به بهترین شکل کار شما را انجام دهند، تمیرکاران غیر مجاز ممکن است با تعمیر و به کاربردن قطعات ارزان قیمت مدتی شما را از شر مشکلات خلاص کنند ولیکن در طولانی مدت مطمئنا یخچال شما با قطعات کم کیفیت و یا بی کیفیت دچار مشکلات زیاد شده و از نظر اقتصادی و بسیاری موارد دیگر به ضرر شما تمام خواهد شد

از این رو تنها نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ می تواند گزینه های مناسبی برای تعمیر یخچال سامسونگ شما باشند

مدل WRS975SIDM ویرپول

در مورد ساید بای ساید های ویرپول باید گفت این مدل از یخچالهای ساید بای ساید برند ویرپول در عین سادگی و کارایی ، تعادل قیمتی بهتری را نسبت به همترازان خود داشته و گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال این خصوصیات می گردند، طراحی ساده ولی جذاب ، مدت زمان طولانی نگه داری دمای مناسب و ثابت برای حفظ غذا و قیمت خرده فروشی متعادل تر از مواردی است که این نمونه از برندهای ویرپول را دوستداشتنی تر می کند

این مدل یکی از محبوبترین مدلهای درب فرانسوی ساید بای ساید ویرپول است اگر شما نمی خواهید از مدلهای مشابه ساید بای ساید کنمور خرید کنید این یک مدل بسیار شبیه به کنمور را می توانید در لیست خریدتان قرار دهید.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید های ویرپول

ویرپول نیز به مانند دیگر برندهای موثر ساید بای ساید با تعمیرکاران و متخصصان حرفه ای به کمک خریدارانش می آید ، تعمیرگاههای ویرپول می توانند در کنترل تمامی مشکلات ساید بای سایدتان بهترین خدمات را داشته باشد ، ریزه کاریهای در نظر گرفته شده در این نوع یخچال فریزرها و محل قرارگیری قطعات مختلف آن، کیفیت و قطعات جانبی اصل این نوع ساید بای ساید از مسائلی است که در انحصار نمایندگی آن قرار داشته و دانستن آنها کمک می کند تا عمر مفید دستگاه شما تا مدتهای زیادی ادامه داشته و از داشتن ساید بای ساید ویرپول لذت ببرید و به این مارک اعتماد کافی داشته باشید.

نمایندگی تعمیر ساید
نمایندگی تعمیرات ساید

می توانید در مورد هرگونه مشکلات و موارد این برند عالی از نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آن استفاده کنید و در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

 کنمور Kenmore 41173

احتمالا بارها و بارها نام کنمور را در بین لوازم خانگی و ساید بای سایدها شنیده اید ، برندی که با طراحی زیبا ، کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته بازار بزرگی از لوازم خانگی را به خودش اختصاص بدهد.

کنمور Kenmore 41173 نیز یکی از انواع محصولات ساید بای ساید این برند است که توانسته با فضایی شیشه ای و طراحی زیبا ، دسترسی ساده تر به محصولات و محفظه نگهدارنده ای با درب بسته برای لبنیاتی که می توانند باعث ایجاد بو در فضای یخچال شما شوند طرفداران زیادی داشته باشد

کنمور Kenmore 41173 مدلی است که به از فضا و انرژی به خوبی استفاده می کند ، در مورد این مدل لازم است تا برخی تنظیمات برای بهترین استفاده در نگه داری مواد غذایی انجام شود با اینحال قیمت مقرون به صرفه این مدل ارزش بیشتری را به آن می دهد.

تعمیرگاههای ساید بای ساید کنمور

نمایندگی های کنمور خدمات تعمیر و نگه داری آنها را در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت لازمه به شما خواهند داد تا در بازار بزرگ یخچالهای ساید بای ساید همچنان پیشتاز در مصرف بوده و از سایرین رقبا باز نمانند.

پاسخ همه اشکالات کنمور را در اسرع وقت از نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آن بخواهید تا در کوتاهترین فاصله و با راهنمایی های درست و مفید از این برند معروف بهره بیشتری بگیرید.

آنچه باید در مورد ساید بای ساید بدانیم

با ورود یخچالهای ساید بای ساید به بازار به دلیل امکانات بالاتر و فضای مدیریت شده بهتری که باعث می شود نسبت به یخچال فریزرهای جدایی مانند یخچال فریزر های دوقلو از فضای بیرونی کمتر استفاده شده و در عین حال فضای کافی درون یخچال وجود داشته باشد ساید بای ساید ها گوی رقابت را در بازار از سایرین ربودند و در واقع بسیاری از خانواده ها نسبت به خرید آنها رغبت بیشتری نسبت به مدلهای جداگانه دارند ، ازجمله امکاناتی که ساید بای ساید ها در مقایسه دارند می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

سیستم های جریان هوای چندگانه که باعث خنکی یکنواخت همه قسمتهای آن می شود، پنلهای دیجیتالی که در انواعی مانند LED و لمسی بر روی ساید بای ساید مونتاژ گردیده و کنترل و تنظیمات یخچال را بسیار ساده تر می کند ، وجود لامپهای LED به جای لامپهای معمولی که به طبع آن هم انرژی کمتری را صرف موده و هم به لحاظ تولید گرمای کمتر باعث خنک تر ماندن یخچال می شود و به این ترتیب کمپرسور نیازی به کار بیشتر در موقع ورود هوای آزاد به درون یخچال نداشته و انرژی کمتری صرف می شود، سیستهای خنک کننده دوگانه که کنترل بهتری را بر روی دما و رطوبت خواهد داشت ، فیلتر های مختلف که برای از بین بردن بو و باکتری و … در برخی ساید بای ساید ها که کاربردهای زیادی در آنها یخچالها دارند ، همه این امکانات و موارد دیگر محبوبیت ساید بای ساید ها را رقم زده است ، با اینهمه باید گفت در کنار تمامی این مزایا تخصصی بودن و کیفیت اجناس ساید بای ساید ها بسیار حائز اهمیت بوده و باید به همان نسبت برای حفاظت از طول عمر باکیفیت آنها دقت داشته باشیم.

تعمیرات ساید بای ساید ها در هر کدام از برند ها با لوازمات جانبی مخصوص به برند و یا با دانش مربوطه صورت می گیرد و این نکته که شما تعمیرسایدتان را به کدام نمایندگی تعمیر ساید در تهران می سپارید بسیار مهم و حیاتی است

ما به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید با کار بر روی انواع برند ها از جمله دوو ، کن وود ، وستینگهاوس ، وایت هاوس ، فریجیدر ، سوپر جنرال ، زیمنس ، ال جی ، بلومبرگ ، سامسونگ ، جنرال ، مابه ، ویرپول ، آدمیرال ، آمانا ، کنمور ، امرسان ، بکو ، پروفایل ، جنرال هاوس ، اسنوا و با وجود کارشناسان دوره دیده سعی در ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی را داریم ، می توانید برای با کارشناسان پاسخ گوی مرکز در ارتباط باشید تا همه کارهای مربوط به ساید بای سایدتان را در کمترین زمان انجام دهیم.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای یخچال وساید بای ساید شما با هر نوع برندی پیش آمد میتوانید با نمایندگی تعمیرات ساید تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام نمایند .

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ساید خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مورد نظر را نسیبت به مارک و مشکل دستگاه شما به محل موردنظرتان اعزام مینمایند:

02188592650

02144287993

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *