دسته‌بندی نشده

لباسشویی ال جی بهتره یا بکو؟

مقایسه فناوری های شستشوی ال جی و بکو

طبق نظر تکنسین تعمیرات لباسشویی، هر دو شرکت با ارائه دادن فناوری های شست و شوی گوناگون و  آپشن های مناسب برای نوع های مختلف پارچه، راحتی مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهند.

همچنین باید اشاره کرد که ماشین لباسشویی های برند ال جی استاندارد های صرفه جویی در مصرف انرژی را دنبال می نمایند و حاوی گواهینامه انرژی استار می باشند. مزیتی که موتور Inverter DirectDrive این دسته از ماشین لباسشویی ها دارند موجب می شود که مصرف انرژی را کاهش دهد و در نهایت قبض های برق را کمتر نماید. همچنین تکنولوژی SmartThinQ ال جی امکان نظارت و کنترل کردن از راه دور، بهینه سازی عملکرد لباسشویی و کمتر هدر رفتن آب را فراهم نماید. لباسشویی های بکو با طراحی خلاقانه و تکنولوژی ‌های پیشرفته خود، بهره‌وری انرژی را در اولویت قرار می‌دهند.

فناوری های منحصر به فرد لباسشویی های ال جی و بکو

فناوری های منحصر به فرد لباسشویی های ال جی و بکو

موتور اینورتر ProSmart لباسشویی های برند بکو، استفاده از انرژی را تا حدود 50٪ کمتر می نماید و علاوه بر ایتن مورد شست و شوی قدرتمند و کارآمد را ارائه می نماید. درام Aquawave Beko لباسشویی بکو این اجازه را به شما می دهد تا  کیفیت شستشوی ویژه ای را تجربه نمایید. از لحاظ نوآوری، برند های ال‌جی و بکو به صورت مداوم فناوری‌ های جدیدی را معرفی می‌ نماید تا از رقبا جلوتر بمانند.

تکنولوژی های پیشرفته ماشین لباسشویی ال‌جی، نظیر هوش مصنوعی، سیستم تشخیص هوشمند، و اتصال به اینترنت تجربه شست و شوی یکپارچه و عیب‌یابی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به غیر از این موارد، تکنولوژی TrueSteam لباسشویی ال‌جی به شکل موثر ماده های حساسیت‌زا و چروک‌ها را از روی البسه پاک می‌ نماید و آن ها را پاک تر کند.

از سمت دیگر،  لباسشویی برند Beko چند سالی است که بر فناوری ‌های خلاقانه ای همانند SteamCure تمرکز می نماید که چین و چروک و بو را کمتر می کند و نیاز به اتو کشیدن را از بین می‌برد، تکنولوژی ActiveFoam Beko نفوذ بهتر ماده های شوینده را تضمین می نماید و در نهایت عملکرد شست و شو را بهبود می دهد.

مرکز تعمیر لباسشویی ال جی

در صورت نیاز به تعویض بلبرینگ لباسشویی ال جی خود، می‌توانید با تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست تعمیر در وب سایت ما، درخواست خود را ثبت کنید.

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی شرق تهران:

  • شماره تلفن: ۷۷۱۶۶۶۱۵-۰۲۱
  • محدوده خدمات: نارمک، تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، پیروزی، افسریه و…

 

 نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران:

  • شماره تلفن: ۴۴۲۸۷۹۹۳-۰۲۱
  • محدوده خدمات: پونک، مرزداران، سردار جنگل، شاهین شمالی و جنوبی، شهران، آیت الله کاشانی، صادقیه، شهر زیبا و…

 

 نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی شمال تهران:

  • شماره تلفن: ۲۲۷۳۷۵۶۶-۰۲۱
  • محدوده خدمات: نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاریه، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، الهیه، گاندی و…

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی جنوب تهران:

  • شماره تلفن: ۳۳۸۱۲۶۸۶-۰۲۱
  • محدوده خدمات: یوسف آباد، فاطمی، ولیعصر، جمهوری، انقلاب، آزادی، نازی آباد، خزانه، بریانک، شهرری و…

 

تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی در مرکز تهران:

  • شماره تلفن: ۸۸۵۹۲۶۵۰-۰۲۱
  • محدوده خدمات: ولیعصر، انقلاب، جمهوری، فردوسی، حافظ، امام خمینی، حسن آباد، بهارستان، لاله زار، ناصر خسرو، سعدی، منوچهری، جمهوری و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *