سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی

تعمیرات کولر گازی جنرال گلد

سرویس کولر گازی در تهران

بهترین موقع برای سرویس کولر گازی در ابتدای فصل گرما است و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. فیلترها ، پره ها و کویل ها همیشه نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.با گرم تر شدن هوا همگی ما به دنبال مرکزی مجاز برای سرویس کولر گازی در تهران هستیم.

تا بتوانیم از طولانی بودن عمر آن بهره ببریم و اگر کولرتان را هر سال سرویس ندهید. باعث مصرف برق بالا می شود و عمر کولر گازی شما کم می شود. چون وقتی کثیف باشد خوب کار نمی کند و فشار به موتور و قطعات می آورد.

سرویس شدن کولر اهمیت بالایی دارد. بدلیل اینکه بازدهی کولر را بالا میبرد و همین طور نیاز به تعمیر را کمتر می نماید بی تردید مردم دوست دارند از کسانی خدماتی را دریافت کنند که نسبت به آن تعهد کاری داشته باشند. ترس از خرابی دوباره کولر گازی و هزینه دوباره برای مردم بسیار بد هست.

سرویس کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی در تهران

ضرورت سرویس کولر گازی

سرویس کولرگازی یکی از مواردی است که قبل از شروع فصول گرم سال، هر کولر گازی‌ ای نیازمند آن است. یکی از مهم‌ترین دلایل این امر جلوگیری از ایجاد خرابی در کولر گازی و پیشگیری از آن است. شما عزیزان با سرویس تخصصی کولرگازی خود می‌توانید در صورت وجود هرگونه مشکل در کولر گازی خود از آن آگاه شوید؛ و پیش از آن که نیاز به سرویس عمیق کولر گازی شود از آن پیشگیری کنید.

باید گفت که سرویس کولرگازی کاری کم هزینه ولی با ارزش است. با سرویس کولر گازی می توانید از هزینه های بالا در تعمیر جلوگیری کرد و خسارت پیش نمی آید.

سرویس کولرگازی و شستشو دستگاه ربطی به شرکت و کیفیت محصول ندارد و در تمامی برندها در بازار الزامی است و سرویس ندادن دستگاه در دوره ی مشخص باعث خرابی قطعات و کاهش کارایی و باعث بالا رفتن قبض برق شما می شود.

اما وقتی با کارشناسان ما تماس می گیرید و از خدمات ما برای سرویس کولر منزل خود کمک می گیرید, دیگر نباید برای تعمیر دوباره آن ترسی داشته باشید.

سرویس کردن کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولرگازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از کولرهای گازی هنوز جا نیافتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولر می شود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولرگازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهد داوری می کنید.

این مجموعه برای اولین بار خدمات سرویس کولرگازی در تهران را در به صورت گسترده در تمامی مناطق تهران در سریعترین زمان ممکن به انجام می رساند.اتمامی خدمات سرویسکاران با ضمانت تضمینی ارائه می گردد و تمامی تجهیزات و قطعات کولر گازی در صورت تعویض،از لوازم اورجینال اصل استفاده می گردد.در صورت نیاز به سرویس کولر گازی در تهران با تماس با ما،تمام قسمت های پروسه سرویس از آچارکشی تا تعویض فیلتر ها به صورت کامل انجام می گردد و پس از انجام سرویس اطمینان خواهید داشت که کاملترین سرویس برای کولر گازیتان به انجام رسیده است.خدمات سرویس کولر گازی در تهران چنانچه توسط تیم سرویسکاران به انجام برسد،این اطمینان را به مشتری گرامی خواهد داد که تا مدت ها نیاز به سرویس کولر خود ندارد.در ادامه وارد جزئیات سرویس خواهیم شد و در صورت تمایل و واقف شدن به نحوه ارائه خدمات سرویس کولرگازی در تهران توسط سرویسکاران می توانید مطالب تخصصی ارائه شده را در ادامه مطالعه نمایید.

سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی در تهران

15 دلیل عمده و نقص فنی کولر گازی که نیاز به تعمیر کولر گازی دارد شامل:

۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۳ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

۴ – کار نکردن فن کولر

۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزی از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت

۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم

۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

و…

 برندهایی که تحت پوشش سرویس کولرگازی هستند عبارتند از:

و…

سرویس کولرگازی دارای مراحل زیر می باشد:

  1. ابتدا برق کولر گازی را قطع میکنیم.
  2. شستشوی کامل کندانسور . قاب جلوی پنل را باز کرده و فیلترهای آن را با برس نرم یا با فشار آب شستشو میکنیم .
  3. پنل داخلی را نیز تمیز میکنیم .
  4. بازدید حوضچه درین
  5. سنسورها را تمیز میکنیم.
  6. تست شارژ گاز و شارژ گاز کولر در صورت نیاز
  7. تست آمپر دستگاه

و..

اگر خودتان در زمینه کولر گازی و تعمیرات آن مهارت دارید و میتوانید خودتان این کارها را انجام دهید مراحل را به ترتیب انجام دهید بدون نیاز به سرویس کاران ما ولی اگر فکر میکنید از پس آن بر نمی آیید بهتر است با مرکز سرویس کولر گازی در تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای سرویس کولر شما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.سرویس کاران ما افرادی با اخلاق و با تجربه هستند و عداز تماس شما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل مود نظر شما میرسانند و دیگر نگرانی از هیچ چیز نداشته باشید هزینه های دریافتی بابت سرویس هم منصفانه خواهد بد و زیر نظر اتحادیه و نمایندگی میباشد.

نمایندگی های اصلی کولر گازی در تهران:

غرب تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی در غرب تهران  شامل مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی در شرق تهران  شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

با پر کردن فرم زیر کارشاسان ما با پیگیری و تماس با تکنسین مربوطه سفارش شما را ثبت خواهند کرد.
02122737566
02177114767
[gravityform id=”4″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

2 thoughts on “سرویس کولر گازی

  1. sklep online گفت:

    Wow, awesome weblog structure! How long have you been running a blog for?
    you make blogging look easy. The full look of your site is fantastic, let alone the content material!

    You can see similar here e-commerce

  2. Hey there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords but I’m not seeing
    very good success. If you know of any please share.
    Cheers! You can read similar blog here: Backlink Portfolio

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *