سرویسکار لوازم خانگی, مقــــالات

سرویسکار لوازم خانگی

سرویسکار مجرب لوازم خانگی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e3lnsk’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-16yzas’ admin_preview_bg=”]

سرویسکار لوازم خانگی

سرویسکار لوازم خانگی می تواند نقش موثری روی کار تعمیر بگذارد و افرادی که از تعمیرکار لوازم خانگی کمک میخواهند، نتایج عملکردی بهتری را شاهد خواهند بود.

یکی از دلایلی که سرویسکار لوازم خانگی نمی تواند کار تعمیر و یا سرویس دهی را به خوبی انجام دهد، عدم تجربه وی در این زمینه است.

مسلما افرادی که در این راستا کار می کنند می توانند تفاوت یک تعمیرکار لوازم خانگی با یک فرد غیر مجرب را تشخیص دهند و لذا برای تشخیص، سطحی از دانش اهمیت دارد.

علوم روز دنیا موجب شده تا در تهیه و تولید لوازم خانگی از فناوری های مختلفی استفاده شود و در نتیجه یک سرویسکار لوازم خانگی می بایست در این مورد اطلاعات کافی داشته باشد.

شناخت مدل ها و انواع لوازم خانگی به وی کمک می کند تا برای تعمیر بهترین نتایج را ایجاد کند و عدم داشتن دانش روز، وی را از این کار باز خواهد داشت.

لذا تعمیرکار لوازم خانگی می بایست همواره سطح دانش عملیاتی خود را برای تعمیر لوازم خانگی بالا برد تا راندمان عملکرد خود را در این خصوص افزایش دهد.

مراکزی که برای تعمیر لوازم خانگی ایجاد شده اند از سرویسکار لوازم خانگی استفاده می کنند.

این مراکز بهتر می توانند یک تعمیرکار لوازم خانگی را بشناسند.

آموزش هایی که در این مراکز برای تعمیر کار لوازم خانگی ارائه می شود می تواند راهنمای مناسبی برای کار آن ها باشد اما مسلما تعیین سطح کیفی خدمات نیز اثر گذار است.

برای استفاده از خدمات یک سرویسکار لوازم خانگی بهتر است به مراکزی مراجعه نمود که اعتبار لازم را در این زمینه داشته باشند و بتوان به راحتی به این مراکز و تعمیر کار لوازم خانگی آن اعتماد نمود.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hyhvic’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/سرویسکار-لوازم-خانگی.jpg’ attachment=’20461′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-g3qbqc’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdra9qnx’ admin_preview_bg=”]
انواع لوازم خانگی در صورت ایجاد خرابی و یا بروز عیب در آن ها ، باید توسط یک فرد متخصص عیب یابی و تعمیر گردد. اگر عیب بوجود آمده در دستگاه به موقع رفع نشود ممکن است منجر به آسیب رسیدن به دستگاه برقی شود و پس مدتی دیگر به خوبی کار نکند. انتخاب تکنسین مربوط برای رفع عیب دستگاه نیز خود امری مهم و ضرروری می باشد زیرا اگر فردی متخصص را انتخاب نکنید، نیز به دستگاه اسیب وارد میشود.

نکته مهم در نگهداری لوازم خانگی برقی این است که بدنه این وسایل به هیچ عنوان نباید با آب شسته شود. شستشو توسط آب، بسیار خطرناک بوده و منجر به برق گرفتگی فرد می شود. موتور لوازم خانگی برقی باید به دور از تماس با آب قرار داشته باشد. پس از استفاده از وسیله، حتماً باید سیم آن را از پریز برق خارج نمود. در مورد ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی، اتصالات لوله کشی آب و برق باید به درستی انجام شود. اگر لوله های آبرسانی وسیله به درستی انجام نشود، ممکن است آب از محل اتصالات، نشت پیدا کند.

ویژگی تعمیر کاران شرکت تک ریپیر:

  • تعمیرات لوازم خانگی در محل:

شما می‌تونید بر کار تعمیر، نظارت داشته باشید و از این لحاظ خیالتان راحت باشد. دوم این‌که روند تعمیر نسبت به زمانی که وسیله از منزل خارج می‌شه و دوباره برمی‌گرده، سریع‌تره و نکته سوم این‌که ممکنه هنگام حمل و نقل لوازم خانگی، صدمه‌ای به اون‌ها وارد بشه ولی در صورتی‌که تعمیرات در منزل صورت بگیره، از این بابت هم نگرانی نخواهید داشت.

  • تخصص و تجربه کارشناسان در تعمیرات لوازم خانگی برقی:

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که درتک ریپیر مشغول به فعالیتند، از بهترین افراد در این زمینه هستند که هرساله با گذروندن دوره‌های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید، مناسب‌ترین فرد برای تعمیر و سرویس لوازم خانگی شما خواهند بود. ضمن این‌که در زمان انتخاب آچار متخصص، می‌تونید سوابق و امتیازات اون‌ها رو ببینید و بعد دست به انتخاب بزنید.

  • قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات لوازم خانگی برقی:

استفاده از قطعات تقلبی، علاوه بر کوتاه کردن عمر لوازم خانگی و تولید هزینه‌های جدید، امکان ایجاد خطرات جانی رو هم به همراه داره که ما با استفاده از قطعات اصل در تعمیرات خود، احتمال این خطرات رو به صفر می‌رسونیم.

به دلیل این که متخصصان ما به تمام نقاط قوت و ضعف لوازم خانگی آشنایی کامل دارند، در صورت بروز هرگونه مشکل در سریع‌ترین زمان، مشکل رو پیدا می‌کنند و به‌ بهترین شکل ممکن اون رو رفع می‌کنند.

  • خدمات سریع:

شرکت تک ریپیر وجود داشتن متخصصان زیاد در حوزه تعمیرات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تونه متخصص مورد نیازتون رو پیدا کنه و به محل شما بفرسته.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-b7unx0′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-کار-مجرب-لوازم-خانگی-1.jpg’ attachment=’20462′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9ccr2c’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-6yzmck’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5eg310′ admin_preview_bg=”]

تعمیرکار لوازم خانگی

این اعتماد نشات گرفته از خدماتی است که به صور مختلف توسط  تعمیرکار لوازم خانگی ارائه می شود.

این فرد در زمان اعزام آن به منزل به دلیل عدم نظارت مرکز روی کار آن باید متعهد و مسئولیت پذیر باشد.

در این راستا اگرچه مشتریان روی کار سرویسکار مجرب لوازم خانگی نظارت دارند اما می بایست از افرادی استفاده نمود که مورد اعتماد مرکز باشند تا نتایج دلخواهی ایجاد شود.

از طرفی مردم نیز با دریافت خدمات بهینه از سوی تعمیرکار لوازم خانگی یک مرکز می توانند بهتر به آن اعتماد کنند و اعتبار مرکز در این مواقع بالا تر خواهد رفت.

بخش زیادی از نیاز مردم برای تعمیرکار لوازم خانگی از طرق بیان شده رفع می گردد و سایرین نیز ممکن است به تعمیر گاه های محلی مراجعه کنند.

مسلما افرادی که در این مراکز فعالیت می کنند به خوبی آموزش ندیده اند و عدم ساماندهی آن ها موجب ارائه ی خدمات کند تر می شود.

بنابراین سرویسکار لوازم خانگی می بایست کار تعمیر و یا سرویس دهی را در زمان کم و بالا ترین کیفیت ارائه دهد که این کار خود مستلزم برنامه ریزی و مدیریت درست است.

ارتباط با این مراکز برای دریافت خدمات از طریق شماره تماس های زیر ممکن خواهد بود.

شمار تماس:

غرب 44287993-021   

مرکز 88592650-021

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *