تعویض موتور ساید بای ساید, نمایندگی ساید و یخچال

تعویض موتور ساید بای ساید

تعویض موتور ساید بای ساید

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-d2ujn1′ admin_preview_bg=”]

تعویض موتور ساید بای ساید

برای تعویض موتور ساید بای ساید ضروری است تا ابتدا تمامی عوامل مختلفی که موجب مختل شدن کار موتور می گردند را بررسی کرد.

مسلما هزینه ی زیاد تعویض موتور ساید بای ساید موجب می شود تا اغلب مردم زیر بار چنین هزینه ای نروند.

تعمیر کاران نیز به همین منظور تنها برای مدتی تعویض موتور ساید بای ساید را به تعویق می اندازند که کار کاملا اشتباهی خواهد بود.

توصیه برای تعویض موتور ساید اولین بار اشتباه است اما راه اندازی نیمه کاره ی موتور نیز آسیب های زیادی به دستگاه وارد می سازد.

ممکن است با تعمیر یک فیوز و یا قطعه ی کوچک موتور دوباره به کار خود ادامه دهد و لذا در این موارد تعویض موتور سایدنیاز نیست.

البته تشخیص اینکه در چه زمانی تعویض موتور ساید بای ساید مورد نیاز است بر عهده ی کارشناسان است و نظر دهی در این مورد توسط افراد نا آگاه منجر به ایجاد هزینه های هنگفت برای خانوار ها می شود.

یکی از راه های مناسب برای تعویض موتور مراجعه به مراکز مجاز است.

این مراکز از تکنسین کار آزموده و با تجربه استفاده کرده و لذا تشخیص مشکلات موتور توسط آن ها به راحتی انجام می شود.

همچنین گاه به جای تعویض موتور ساید بای ساید می توان از قطعات سالم و فابریک برای راه اندازی مجدد آن استفاده نمود که طول عمر موتور را افزایش خواهد داد.

تعویض موتور ساید بای ساید کاری با ظرافت است و غیر حرفه ای ها از انجام آن عاجز خواهند بود و تنها هزینه های تعویض را برای خانوار ها افزایش خواهند داد. نحوه تعویض موتور ساید بای ساید را در این مقاله شرح میدهیم ولی در صورت نیاز به تعمیر حتما با تکنسین مربوطه مشورت کنید.

تعویض کمپرسور یخچال تخصص میخواهد و برای رفع این مشکل میتوانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تک ریپیر بهره مند شوید.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hyzf8t’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعویض-موتور-ساید-بای-ساید-3.jpg’ attachment=’19104′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-gg6wfx’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-diete5′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc7kc088′ admin_preview_bg=”]
علتهای سوختن موتور یخچال

دلایلی که باعث میشود موتور یخچال کار نکند به شرح زیر میباشد :

  • فیوز سوخته است.
  • اتصال کوتاه به بدنه برقرار است.
  • موتور معیوب است.
  • موتور اشکال مکانیکی دارد.
  • به دلیل عدم مناسب بودن ولتاژ یا فرکانس ویا نادرست بودن فشار موتور اورلود کرده باشد.
  • مقاومت خراب شده باشد.
  • فن خنک کننده خراب شده باشد.
  • بر اساس مقررات ، یک حفاظ موتور در تمام کمپرسورها نصب شده است.
  • اگر سیم پیچها در اثر گرمای موتور قطع کند معمولا زمانی طولانی طول میکشد تا مجددا وصل کند.
  • اگر موتور بعد از این زمان باز هم کار نکرد ، اندازه گیری مقاومت سیم پیچ نشان میدهد حفاظ ایراد دازد یا سیم پیچ معیوب است.

شاید از خودتان بپرسید خوب هر چیزی تعمیر می شود پس چرا کمپرسور یا موتور را تعمیر نکنیم و باید تعویض کنیم؟ دوستان عزیز باید در جواب عرض کنم که کمپرسوری که تعمیر می شود هیچگونه تضمینی برای کار کردن در دراز مدت ندارد. و هر لحظه ممکن مجددا خراب شود و شما ناچارید علاوه بر هزینه تعمیرات قبلی، یک هزینه برای خرید کمپرسور نو داشته باشید در ادامه مقاله نحوه تعویض موتور ساید بای ساید را آموزش میدهیم.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-afz4e5′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نحوه-تعویض-موتور-ساید-بای-ساید.jpg’ attachment=’19105′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8m6ibx’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-867nvx’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5xvfil’ admin_preview_bg=”]

نحوه تعویض موتور ساید بای ساید در نمایندگی

عرصه یخچال های ساید بای ساید در بازار طول عمر کوتاهی در مقایسه با سایر یخچال ها دارند و لذا خدماتی که برای ساید ارائه می شود تنها در برخی از مراکز خواهد بود.

این مراکز برای تعمیر و نگه داری ساید بای ساید آموزش های کاملی را دریافت کرده اند تا بتوانند به بهترین نحو این محصولات را تعمیر نمایند.

ویژگی مهم  ساید بای ساید قیمت بالای آن است و لذا بهتر است برای تعمیر این لوازم به مراکز مجازی مراجعه کرد که توانایی و علم این کار را داشته باشند.

در یخچال های ساید بای ساید ممکن است مشکلات زیادی ایجاد شود که مهمترین آن نیاز به تعویض فیلتر های ساید بای سایداست.

علاوه بر فیلتر ممکن است قسمت یخساز ساید بای سایدبا مشکل مواجه شود که تعمیر آن مشکل است و تنها برخی از مراکز تعمیر، قادر به تعمیر آن هستند.

همچنین قسمت های موتور، گاز یخچال و کمپرسور امکان خرابی دارند که برای تعمیر آن باید به مراکزی مراجعه کرد که از سوی مراجع تایید شده باشند.

هرچه سرویس دهی برای یخچال ساید بای ساید بهتر انجام بگیرد احتمال خرابی آن کمتر خواهد بود.

نحوه تعویض موتور ساید بای ساید

  • در مرحله اول با دستگاه هواگاز لوله ها را از کمپرسور و درایر را از کپیلاسیون خارج نمایید.

اطمینان حاصل نمایید که در قسمت لوله ها و کپیلاسیون گرفتگی نداشته باشد و برای رفع این مشکل حتما با گاز ازت یا گاز فریوم شستشو دهید.

  • موتور سوخته را خارج کنید.
  • موتور جدید را جایگزین نمایید.
  • لوله ها را با هواگاز به کمپرسور جوش دهید.
  • فیلتر درایر جدید را به کپیلاسیون وصل نمایید.
  • شیر والف را به سر اصلی کمپرسور با هواگاز جوش دهید.
  • نسبت به میزان درج شده مقدار گاز بر روی کمپرسور ، با استفاده از ترازوی دیجیتالی گاز را تزریق نمایید.
  • در نهایت دستگاه وکیوم را روی شیروالف قرار دهید و وکیوم نمایید.

ساید بای ساید با قابلیت های مختلف می توانند نیاز بسیاری از مردم را بر طرف نمایند و لذا با پشتیبانی از تعمیر یخچال های ساید بای ساید می توان مردم را از خرید آن مطمئن نمود.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما  تکنسین مربوطه را برای تعمیر یا تعویض موتور ساید شما به محل مورد نظرتان اعزام میکنند.

شماره تماس:

شمال 22737566-021

مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *