تعمیر یخچال لایف در تهران, یخچال فریزر

تعمیر یخچال لایف در تهران

تعمیر یخچال لایف در تهران- تعمیرات یخچال لایف

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-c40hu8′ admin_preview_bg=”]

تعمیر یخچال لایف در تهران

تعمیر یخچال لایف در تهران بستگی به افراد متخصصی دارد که در این زمینه فعالیت می کنند. تعمیرات یخچال لایف می تواند هزینه ی زیادی را بر دوش مشتریان بگذارد و لذا دقت در انتخاب متخصصین در این زمینه اهمیت زیادی دارد.

مراکزی که می توانند از متخصصین زبده و کاربلد در تعمیر یخچال لایف در تهران استفاده کنند، بهتر نیاز مردم را بر طرف کرده و در نتیجه جزو بهترین ها در میان مراکز تعمیرات یخچال لایف می باشند.

مردم قبل از مراجعه به مرکز تعمیر لایف در تهران علائمی را روی یخچال مشاهده می کنند که نیاز به تعمیر خواهد داشت.

این علائم می تواند شامل بسته نشدن درب یخچال، خاموش نشدن یخچال و روشن بودن مداوم فن آن و دیگر نشانه ها باشد.

زمانی که با این علائم مواجه می شوند می بایست به نحوی درست به انتخاب مرکز تعمیرات یخچال فریزر لایف بپردازند.

از آنجا که یخچال یکی از ضروری ترین و پر کاربرد ترین لوازم خانگی در منزل به شمار می رود محدودیت در انتخاب مرکز تعمیر یخچال لایف در تهران نیز برای مشتریان وجود دارد. این محدودیت زمانی گاه موجب انتخاب اشتباه و خطا می شود.

مرکز تعمیرات یخچال لایف خدمات خود را ظرف چند ساعت بعد از ثبت درخواست مشتریان ارائه می دهد و در کمترین زمان کار تعمیر را انجام خواهد داد.

این کار به افزایش راندمان کار نیز منجر می شود و تعمیر یخچال لایف در تهران با بازدهی بهتری انجام خواهد شد.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1pnzio’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-لایف.jpg’ attachment=’19514′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-g23t2o’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-dzru74′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-c40hu8′ admin_preview_bg=”]
نکاتی مهم در ارتباط با یخچال فریزر لایف

  1. هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی دقت فرمایید ؛ یخچال فریزری را انتخاب نمایید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و میزان مصرف برق هر دستگاه الکتریکی بر روی صفحه مشخصات فنی آن حک شده است .
  2. یخچال از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.
  3. حتما از محافظ برق هنگام استفاده از یخچال استفاده نمایید .
  4. برای شروع به کار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با دربسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
  5. در یخچال هایی که برفک میزند باید سریعا برفک زدایی شود ، در غیر این صورت برودت به مرور زمان کم میشود .
  6. هرگز با وسایل نوک تیز اقدام به کندن یخ نکنید زیرا جنس اواپراتور از آلومینیوم است و به سادگی سوراخ و گاز یخچال خارج میشود .
  7. قرار دادن یخچال یا فریزر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  8. حداقل ۲ سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
  9. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال و بدون درپوش مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
  10. برای تمیز کردن یخچال فریزر حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .
  11. در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند .
  12. مواد اولیه که در یخچال قرار میدهیم از خود حرارت دارند و چون دمای آنها گرمتر از دمای یخچال است تا زمانی که به درجه برودت یخچال برسند منبع تولید حرارت بوده و باعث تولید برفک میشوند .

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-bixblc’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-لایف-در-تهران.jpg’ attachment=’19517′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-udve8′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-6vaii8′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5stwts’ admin_preview_bg=”]
تعمیرات یخچال لایف

البته هنگامی که مردم برای تعمیر یخچال لایف در تهران مراجعه می کنند از سطح این خدمات اطلاعی نداشته و یا مشتریان قبلی این مرکز می باشند.

مشتریان پیشین اغلب با روال کار آشنا هستند و لذا به راحتی می توانند درباره ی وجود مشکل برای مرکز تعمیرات تخصصی یخچال لایف صحبت کنند.

بعد از آن تیم کارشناسی به محل اعزام می شود تا کار تعمیرات یخچال لایف در زمان کم و با بالا ترین کیفیت انجام شود.

مشتریان جدید اما در سردرگمی کاملی به سر می برند. مشاوران مرکز تعمیر یخچال لایف در تهران وظیفه دارند تا کیفیت خدمات خود را در این مرکز برای مشتریان تشریح کنند و از طرفی علائم موجود را برای بررسی بیشتر از مشتریان بپرسند.

این کار به سبب افزایش راندمان کاری و تجهیز کامل کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال لایف خواهد شد.

بعد از آن مرکز تعمیرات یخچال لایف نیز خدمات خود را در زمان کم ارائه می دهد.

اطلاعاتی که مرکز تعمیر یخچال لایف در تهران در حین تعمیر ارائه می دهد برای کاهش ایجاد نقص در دستگاه بوده تا مردم به صورت بهینه از انواع لوازم خانگی استفاده کنند.

افزایش خدمات در این شیوه به دلیل تعهد و تضمینی که مرکز تعمیر یخچال لایف در تهران ارائه می دهد، کامل آشکار شده و می تواند برای مشتریان رضایت را به همراه آورد.

تیم تعمیرات یخچال لایف بهترین خدمات خود را با تضمین و ارائه ی ضمانت نامه  و در نتیجه اعتماد به این مرز سریع تر و راحت تر خواهد بود.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین های مربوطه را برای حل مشکل دستگاهتان به محل اعزام مینمایند:

شماره تماس:

شمال 22737566-021   

غرب 44287993-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-3hrxxs’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-32qqww’][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *