تعمیر یخچال سونیا, نمایندگی سونیا

تعمیر یخچال فریزر سونیا

تعمیر یخچال برفاب

تعمیر یخچال فریزر سونیا ، نمایندگی یخچال فریزر سونیا

تعمیر یخچال فریزر سونیا به صورت تخصصی و زیر نظر متخصصین تعمیر یخچال فریزر سونیا  انجام میشود و در صورت بروز هر گونه مشکلی که مثل سابق کار نمیکند بهترین گزینه تماس با نمایندگی یخچال فریزر سونیا میباشد تا هر چه سریعتر برای رفع مشکل به وجود آمده به منزل شما اعزام شوند.

در هر خانه ای یخچال و فریزر پر مصرف ترین وسایل برقی در آشپزخانه میباشد. زیرا ۲۴ ساعت شبانه روز را در تمام سال بی وقفه کار می کنند اگر خرابی برای آن به وجود بیاید امکان ضرر های فراوانی به شما هست، مواد غذایی که داخل یخچال فریزر شما هست فاسد میشود و برای جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی خود اید هر چه سریعتر با مرکز تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید تا در کوتا ترین زمان برای تعمیر یخچال شما مراجعه کنند تا کمتر مواد غذایی شما بیرون  یخچال بماند و جلوگیری کنیم از خراب شدن مواد غذایی شمادر یخچال فریزر.

یکی از مهمترین وسایل کاربردی و ضروری در منزل یخچال است که جایگاه ویژه ای را در آشپزخانه دارد. امروزه در میان یخچال های موجود در بازار، یخچال های سونیا به دلیل به کار بردن جدیدترین تکنولوژی های روز در ساختارشان، از محبوبیت بالایی برخوردارند و بیشترین میزان فروش را داشته اند. این یخچال ها در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند و قادرند موادغذایی موجود در یخچال را تا مدت زیادی حفظ و نگهداری کنند.

ولی با این حال به مرور زمان ممکن است دچار خرابی و آسیب شوند.

نمایندگی یخچال فریزر سونیا

نمایندگی یخچال فریزر سونیا

در صورت بروز هر نوع خرابی و اختلال در عملکرد یخچال فریزر سونیا باید سریعا به نمایندگی یخچال فریزرسونیا  گزارش دهید تا خسارت های بیشتری را ایجاد نکند و هزینه های گزاف برای تعمیرات روی دستتان نگذارد.

نکات مهم برای عمر بیشتر یخچال فریزر سونیا

قبل از مسافرت های طولانی بهتر است یخچال را از برق جدا کنید.

به هنگام جابجایی حتما آن را به صورت ایستاده حمل کنید،به طوری که قسمت موتور در پایین و قسمت راس یخچال همیشه به سمت بالا باشد.

برای تمیز کردن یخچال هیچگاه از آب استفاده نکنید و همیشه از دستمال نمدار و سپس خشک استفاده کنید.

حتی الامکان برای تمامی وسایل الکتریکی و الکترونیکی از جمله یخچال در منزل از ترانس استفاده کنید.در صورت نبودن ترانس در هنگام قطع برق،یخچال را از برق در آورده و حدودا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بعد از وصل شدن برق خانه، دوشاخه را به برق بزنید.

برای جدا کردن مواد غذائی از داخل یخچال فریزر و یا یخدان هرگز از چاقو و وسایل تیز استفاده نکنید.

محل قرار دادن بطری در یخچال نباید زیاد سنگین شود، زیرا این امر سبب شکستگی این قسمت شده و در ضمن درب نیز، اسیب خواهد دید.

کندانسور یخچال یا همان رادیاتور مشکی که در پشت یخچال قرار دارد، هر ساله باید یک یا دو بار، جهت کندکسیون و گردش بهتر حرارت، تمییز شود.

قسمت موتور یخچال را نیز با جاروبرقی یا سشوار تمیز کنید تا مخفیگاه سوسک ها نشود.

بعد از تمیز کردن یخچال درب آن را چند ساعت باز بگذارید تا بو های نامطبوع از یخچال خارج شود.

در صورت بروز هر گونه مشکلی، با نمایندگی یخچال فریزر سونیا تماس بگیرید .

به تعمیر گاه های متفرقه هرگز اطمینان نکنید و حتما از طریق خود شرکت تولید کننده اقدام به تعمیر آن کنید.

با عمل به ۸ توصیه ساده زیر، قبض برقتان کمتر شده و به عمر یخچال و فریزرتان افزوده خواهد شد:

مرتب برفک های یخچال و فریزرتان را تمیز کنید تا به صورت قشر ضخیمی از یخ درنیاید.هر سال یکبار، نرده های پشت یخچال را از گرد و غبار تمیز کنید. قشر یخ داخل فریزر اگر حدود ۳ سانت شود، دو برابر برق مصرف می کند تا برودت دستگاه را حفظ کند.

بهتر است یخچال خود را در محل خنک قرار دهید.مصرف دستگاه به درجه حرارت محیط اطرافش بستگی دارد. مثلا چنانچه به جای محیط ۱۸ درجه سانتیگراد در محیطی با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد باشد مصرف برق آن ۳۸ درصد افزایش پیدا می کند.

برچسب انرژی یخچال فریزر سونیا چیست؟

این برچسب امکان آگهی از میزان مصرف برق و آب و همچنین سر و صدای دستگاه را برای شما فراهم می کند.

بیشترین هزینه مصرف برقی :G

:کمترین هزینه مصرف برقیA

تعمیر یخچال فریزر سونیا

تعمیر یخچال فریزر سونیا

موردی که حتما باید توجه داشته باشید این است که در صورت خرابی یخچال فریزر به هیچ وجه آن را جابه جا نکنید زیرا ممکن است نقص آن جدی تر شود.

شما فورا با نمایندگی یخچال فریزر تماس بگیرید زیرا از مهم ترین خدمات نمایندگی ما تعمیر یخچال فریزر سونیا در محل می باشد. به این صورت که پس از تماس شما و گزارش خرابی یخچال، ما کارآزموده ترین و مناسب ترین تعمیرکار را خیلی سریع به محل شما اعزام می کنیم  هر آنچه که تعمیرکار برای تعمیر نیاز دارد را به همراه خود می آورد.

پس از معاینه و عیب یابی، یخچال شما همان جا به گونه ای تعمیر می شود که دیگر دچار همچین نقصی نشود و مثل روز اول کار کند. پس اگر یخچال شما دچار خرابی شده است تا دیر نشده با نمایندگی ما تماس گرفته، با بی نظیرترین تکنسین ها مشورت کنید و بهترین راه را انتخاب کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز یخچال فریزر سونیا در تهران

  • داشتن تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیر یخچال فریزرسونیا
  • ارائه خدمات همه روزه در هر جای تهران
  • تعمیر در کوتاه ترین زمان
  • استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر
  • تعمیر با کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت
  • هزینه های مصوب اتحادیه

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی یخچال فریزر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر یخچال فریزر شما به محل مورد نظر اعزام میکنند:

02144287993

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *