نمایندگی یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو در پیروزی

تعمیر یخچال دوو در نارمک

تعمیر یخچال دوو در پیروزی ، تعمیر دوو در پیروزی

از آنجاییکه یخچال جزء لوازم پر استفاده و ضروری منزل می باشد، خراب شدن یخچال حتی برای مدت زمان کوتاه باعث خرابی و فساد مواد غذایی و در نهایت ضرر مالی خواهد شد. در صورت خرابی یخچال می توانید با تعمیر دوو در پیروزی در زمان کوتاه مشکل یخچال خود را برطرف کنید. با تعمیر یخچال دوو در پیروزی احتیاجی نیست نگرانی به خود راه دهید. زیرا متخصصان مجرب و ماهر تعمیر دوو در پیروزی قادر هستند هر گونه مشکل یخچال شما را به درستی برطرف کنند.

تعمیریخچال دوو در پیروزی

تعمیر یخچال دوو در پیروزی

ویژگی های تعمیر یخچال دوو در پیروزی

بهتر است بدانید که از جمله مشکلات یخچال دوو که شما را به تعمیر یخچال دوو در پیروزی نیازمند می کند صدای غیرطبیعی یخچال، از کار افتادن کمپرسور یخچال، کار نکردن یخساز، روشن نشدن یخچال و … می باشد. بنابراین در صورت بروز هر کدام از مشکلات ذکر شده می توانید به تعمیر یخچال دوو در پیروزی مراجعه کنید. زیرا متخصصین ماهر و مجرب تعمیر یخچال دوو در پیروزی با به روز کردن دانش خود قادر هستند هر گونه مشکل در یخچال دوو را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند.

بنابراین با توجه به شرایط بد اقتصادی و هزینه بالای یخچال باید در سرویس و نگهداری آن کوشا باشید. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل آن را به دست متخصصین ماهر و مجرب بسپارید. زیرا در صورت عدم رسیدگی به موقع یخچال فریزر ممکن است مشکل آن حادتر شود. بنابراین توصیه می کنیم در صورت بروز هر گونه مشکل در اسرع وقت به تعمیر یخچال دوو در پیروزی مراجعه کنید. زیرا این امر باعث صرفه جویی در تحمیل هزینه ها خواهد شد. همچنین سرویس به موقع یخچال فریزر دوو و تعمیر دوو در پیروزی باعث افزایش طول عمر مفید آن می شود.

سرویس یخچال دوو شامل انجام یکسری امور برای حفظ و نگهداری از سلامت دستگاه می باشد. با سرویس و تعمیر یخچال دوو در پیروزی می توانید عملکرد و کارایی دستگاه خود را افزایش دهید. بهتر است بدانید که سرویس یخچال دوو شامل تعویض لاستیک دور درب یخچال، تعویض فیلتر، تنظیم صحیح ترموستات، بررسی فشار گاز مبرد، بررسی کمپرسور و اوراتور یخچال می باشد.

چرا یخچال فریزر دوو خنک نمی کند؟

برای تعمیر یخچال دوو در مورد خنک نشدن چندین موارد را بررسی کنید تا دلیل این اتفاق را بفهمید.قبل از مراجعه به تکنسین های مجرب شرکت تک ریپیر برای استفاده کردن از خدمات رسانی این مرکز در صورتی که یخچال فریزر شما کار نکرد یا خنک نشد مراحل زیر را بررسی کنید:

  1. از متصل بودن یخچال فریزر به پریز برق مطمئن شوید.زمانی که درب یخچال باز می شود باید چراغ های داخل یخچال روشن شود.
  2. ترموستات یخچال را بررسی کنید.
  3. دریچه پشت قسمت فریزر چک کند مسدود نشده باشد.این دریچه برای گردش هوای سرد در یخچال فریزر باید کاملا پاک باشد.
  4. فن چگالنده را بررسی و مطمئن باشید که چیزی در آن گیر نکرده است.
  5. حلقه های خلا در در پایین یا پشت یخچال فریزر را مورد بررسی قرار دهید اگر این حلقه ها دارای انسداد باشند باعث می شوند تا یخچال آنطور که باید وظیفه ی سرد کنندگی خود را نتواند ایفا کند.

موارد بالا گزینه هایی بودند که هر شخص به راحتی خرابی یخچال فریزر خود دست یابد ولی در برخی موارد باید توسط متخصصین صورت بگیرد که شامل:

  1. خرابی فن تبخیر کننده: موتور فن تبخیر کننده هوا را به داخل دریچه های تبخیر کننده می کشد و فن این هوا را در یخچال فریزر به گردش درمی آورد.
  2. خرابی کمپرسور: از دیگر موارد مهمی که ممکن است باعث شود تا یخچال فریزر خوب خنک نکند خرابی کمپرسور می باشد.
  3. درز های در یخچال فریزر

مشکلات و نقص فنی موجود در یخچال دوو در پیروزی:

  • خرابی فن یخچال دوو
  • عدم کارکرد یخچال دوو
  • خرابی برد یخچال دوو
  • لرزیدن غیر طبیعی یخچال دوو
  • روشن و خاموش شدن مکرر موتور یخچال دوو
  • عدم کارکرد یخساز به شکل طبیعی
  • طعم گرفتن خوراکی های داخل یخچال
  • بوجود آمدن رطوبت در داخل یخچال دوو
  • برق داشتن بدنه یخچال دوو
  • ارور برای تعویض فیلتر یخچال دوو

و …

تعمیر دوو در پیروزی

تعمیر دوو در پیروزی

خدمات رسانی

خدمات هر روز هفته تعمیر تخصصی دوو در پیروزی و دقت و سرعت متخصصین آن از ویژگی های بارز تعمیر یخچال دوو در پیروزی به شمار می آید. از دیگر ویژگی های بارز تعمیر تخصصی دوو در پیروزی این است که زمان خدمات را براساس انتخاب مشتری تعیین می کند.

به جرات می توان گفت تعمیر تخصصی دوو در پیروزی با ارائه خدمات عالی در طی سالیان کار خود توانسته است خاطره خوبی را در ذهن مشتریان خود ثبت کند. بنابراین متخصصین مجرب تعمیر تخصصی دوو در پیروزی در هر روز هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود خواهند بود.

در طول مدت زمان استفاده مستهلک می‌شوند و نیاز به تعمیر یخچال فریزر و یا ساید بای ساید توسط نمایندگی پیدا می‌کنند.

فرآیند عیب یابی و تعمیر  یخچال های متنوع تقریباً یکسان است؛ زیرا قطعات تشکیل دهنده  اغلب مشترک هستند. هر چند تعمیر یخچال فریزها و ساید های پیشرفته‌تر مانند یخچال های هوشمند یا ساید بای ساید نیاز به تخصص ویژه‌ی دارد. در ادامه برخی از مشکلات یخچال به طور کلی بیان شده است.

  • در صورتی که یخچال فریزر به هیچ وجه روشن نشود.
  • با وجود عملکرد صحیح کمپرسور یخچال به صورت اتوماتیک عمل خنک کردن مواد غذایی را انجام نمی‌دهد.
  • قبل از روشن شدن یخچال صداهای ناهمگونی از آن به گوش می‌رسد و مانع از عملکرد صحیح یخچال می‌شود.
  • یخچال در هنگام کار کردن صداهای بلند و گوش خراشی تولید می‌کند.
  • بدنه یخچال حالت برق گرفتگی دارد.
  • مواد غذایی درون یخچال فریزر در اثر سرمای بیش از حد به میزان بالایی منجمد شده‌اند.
  • سیم‌پیچی یخچال اتصالی دارد و سبب قطع فیوز برق کل ساختمان می‌شود.

در صورتی که مشکلاتی مانند مشکل فوق را مشاهده کردید، سریعاً یخچال فریزر را از برق خارج کنید و با نمایندگی مجاز یخچال دوو تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی نمایندگی یخچال فریزر جهت انجام عیب یابی  و تعمیر یخچال فریزر هر چه سریع‌تر به محل مورد نظر مراجعه نمایند.

علت سر و صدای یخچال فریزر چیست؟

  1. علت های زیادی هستن که باعث به وجود آمدن سر و صدا در یخچال فریزر دوو می شود که توسط خود شخص قابل رفع می باشد که در ادامه به آن می پردازیم:
  2. صدای ویبره یخچال که این اکثرا زمانی اتفاق می افتد که پایه های یخچال به درستی روی زمین قرار نگرفته است برای حل آن باید پایه های یخچال هم تراز باشند.
  3. صدای چکه کردن این صدا به دلیل کار کردن جریان کمپرسور یخچال و جریان روغن درون آن بوده است که مشکلی نیست.
  4. صدای شرشر کزدن این صدا عموما در چرخه آب شدن یخ ها به گوش می رسد که مشکلی نیست.
  5. صدای وزوز که این صدا از باز بسته شدن سوپاپ های ورودی  آب برای توزیع آن یا پر کردن یخساز ایجاد می شود. در صورتی که یخچال فریزر به جریان آب متصل است این صدا نرمال است ولی اگر به جریان آب متصل نیست باید یخ ساز یخچال فریزر خاموش شود تا صدا قطع شود.
  6. خرابی کمپرسور یخچال فریزر که این خرابی دشوار می باشد باید توسط تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر یخچال صورت بگیرد.
برای اطلاعات بیشتر می توان با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تماس گرفت که بخش اساسی و مهمی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. ویا با پر کردن فرم زیر و نوشتن ایراد دستگاه خود کارشناسان ما در اسرع وقت برای حل مشکل دستگاهتون تماس بگیرند
و مراجعه کنند :
شماره تماس:  02133812686
[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *