تعمیر یخچال در محل, یخچال فریزر

تعمیر یخچال در محل

تعمیر یخچال در منزل

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e1e5lb’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-capn0v’ admin_preview_bg=”]

تعمیر یخچال در محل

تعمیر یخچال در محل از دغدغه های اصلی مردم در خانه های آپارتمانی در تهران می باشد که باید توسط مراکز مورد توجه قرار بگیرد. شرایطی که می توان پدید آورد تا خدمات تعمیر یخچال در منزل انجام شود میزان سطح رضایت مشتریان بالا می برد و به همین دلیل توسط مردم نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

همین امر تفاوت های بارزی درباره ی جایگاه خدمات دهی مراکز ایجاد می کند که مردم آن ها را انتخاب خواهند کرد و دریافت خدمات از آن ها آسان تر می گردد.

برای تعیین کیفیت خدمات تعمیر یخچال در محل ابتدا باید میزان دانش متخصصان را در نظر گرفت.

کارشناسانی که نمی توانند به تنهایی کار تعمیر یخچال در منزل را انجام دهند، هرگز قابل اعتماد نبوده و در نتیجه نباید در مراکز به کار گرفته شوند.

معمولا مراکز معتبر قبل از ارائه ی خدمات یک کارشناس برای تعمیر یخچال در محل، سطح کیفی دانش وی را می سنجند تا در صورت عدم آشنایی وی با شرایط تعمیر یخچال در منزل آموزش های لازم را به وی ارائه دهند و در نهایت بالاترین کیفیت خدمات را برای مشتریان ایجاد کنند.

البته شرایطی که برای تعمیر یخچال در محل به وجود می آید باید توسط مشاوران از قبل حدس زده شود.

صحبت مشاوران قبل از خدمات تعمیر یخچال در منزل با مشتریان  نیز به همین سبب انجام می شود تا نقایص موجود در یخچال تعیین شود و کارشناسان را با تجهیزات کامل به محل اعزام کنند.

همچنین بهترین شرایط برای کارشناس پدید می آید زیرا می تواند با یک دید روشن درباره ی مشکل موجود در یخچال فکر کند و درصدد حل آن مشکل بر آید و در نتیجه شرایط بهتری بعد از تعمیر در منزل پدید می آید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hdjfgv’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-در-محل.jpg’ attachment=’19520′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fp9xm7′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e1e5lb’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-capn0v’ admin_preview_bg=”]
تعمیرات یخچال فریزر باید در حضور تکنسین فنی انجام گیرد و کسانی که از این افراد استفاده نمی کنند، عملا اعتراض بیشتری دارند. تعمیر یخچال فریزر بدون تخصص لازم در این حرفه صدمات زیادی به افراد خواهد زد که مهم ترین آن صرف هزینه های گزاف است. سال های زیادی از قدمت تولید یخچال فریزر می گذرد و همگان دریافته اند که نمی توانند با روند رو به رشد تکنولوژی مقابله کنند.

نکات مهم و کلیدی برای تعمیرات یخچال 

  • شروع به کار دستگاه: برای آغاز کار دستگاه، پس از اتصال به برق بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد.
  • استفاده از ترانس جهت اتصال دستگاه به برق: تحقیقات انجام شده روی لوازم برقی و دستگاه های الکترونیکی نشان می دهد که ضعف و نوسانات برق شهر (حتی نوساناتی که برای ما محسوس نیست)  یکی از مهمترین عوامل اصلی خرابی و از کار افتادگی این دستگاه ها است.  بنابراین برای تنظیم و کنترل این نوسانات و طول عمر بیشتر دستگاه یخچال فریزر خود، حتماٌ از ترانس استفاده کنید.
  • تمیز کردن یخچال: فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در خرابی وسایل برقی منجمله یخچال، خاک گرفتن آن ها، قرار گرفتن در مکان های خاک گرفته و نیز کثیف شدن آن هاست. بنابراین حتماٌ هرچندوقت یکبار یخچال خود را به جلو کشیده و زیر آن را تمیز نمایید.

همچنین بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال را نیز می توانید با محلول آب و جوش شیرین شستشو دهید. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و نیز در امان ماندن از خطر برق گرفتگی بهتر است زمان تمیز کردن داخل یخچال آن را از برق بکشید.

  • پس از نصب دستگاه یخچال فریزر حدود 20 قالب یخ اول و 7 لیوان آب اول را دور بریزید. یخها و آبهای اولیه ممکن است حاوی ذرات داخل لوله شلنگ آب و یا منبع تغذیه آب بوده و یا بوی آنها را بدهد. این عمل در صورت عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه لازم الاجرا می‌باشد.
  • هرگز قوطی نوشابه یا کنسرو را جهت سریع خنک شدن در محفظه نگهداری یخ قرار ندهید. این کار باعث خرابی یخساز خودکار می‌گردد
  • هرگز از ظروف کریستال نازک و یا ظروف سفال جهت دریافت یخ استفاده نفرمایید. این ظروف احتمال شکستن دارند.
  • ابتدا یخ را در لیوان ریخته و سپس آن را با آب یا نوشابه ‌های دیگر پر نمایید. زیرا افتادن یخ در آب باعث ایجاد ترشحات در اطراف لیوان می‌گردد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ahfo9b’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-در-منزل.jpg’ attachment=’19521′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8n777j’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-70nfkv’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5bu7un’ admin_preview_bg=”]

تعمیر یخچال در منزل

مشاوران از طریق تماس تلفنی واسطه ی میان کارشناسان و مشتریان خواهند بود و تعمیر یخچال در محل زمانی با موفقیت به اتمام می رسد که مشتریان اطلاعات دقیقی از نقص دستگاه برای آن ها بیان کنند تا تصمیم گیری درباره ی انتخاب کارشناس و تجهیزات لازم انجام شود.

البته بهتر است قبل از هر چیز برای تعمیر یخچال در منزل مشتریان آماده باشند و در زمان حضور کارشناس در منزل بمانند تا سرعت ارائه ی خدمات افزایش یابد و دیگر مراجعه به مرکز تعمیر و ارائه ی خدمات در مرکز مشکلاتی را برای مشتریان به وجود نیاورد.

خدمات مختلفی که با تعمیر یخچال در منزل انجام می شود، بسته به نظر کارشناس داشته و می تواند هزینه را برای مشتریان تغییر دهد.

البته نظارت دقیق حین تعمیر یخچال در محل نیز توسط مشتریان امکان دارد و در نتیجه سطح کیفی خدمات تغییرات زیادی خواهد کرد.

استفاده از خدمات این مرکز از طریق شماره تماس های زیر ممکن است و معمولا طی چند ساعت این خدمات ارائه می گردد و لذا نیاز به معطلی افراد برای چند روز وجود ندارد.

همچنین سطح کیفی خدمات نیز از سوی مرکز تعمیر یخچال تضمین شده و خیال مشتریان از این بابت آسوده خواهد شد.

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

مرکز 88592650-021
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *