دسته‌بندی نشده

تعمیر کولر گازی گالانز

6 بازبینی

تعمیرات کولر گازی گالانز و تعمیر کولر گازی گالانز

قطعاتی که در این کولرها و سایر کولرها تحت شرایطی عمر آنها کوتاه شده و نیاز به تعویض و یا تعمیر پیدا می کنند و عمر هیچ قطعه ای بی نهایت نیست و روزی باید تغییری در آن صورت گیرد. با توجه به تمامی موارد گفته شده و نیازهایی که در طول استفاده از کولرهای گالانز مورد نیازتان باشد، یک مرکز تعمیر کولر گازی گالانز می باشد تا تعمیرات کولر گازی گالانز که نیاز پیدا می کنید را از آن دریافت کنید. مرکز تعمیر کولر گازی گالانز به عنوان یکی از مراکز فعال در تهران، آماده ارائه خدمات و ارائه تعمیرات کولر گازی گالانز به شما پایتخت نشینان عزیز می باشد. این مرکز از کارشناسان و متخصصین با مهارت و تجربه بالا بهره می برد و شما می توانید از خدمات این مرکز و متخصصین این مرکز به صورت روزانه و حضوری بهره مند شوید.

تعمیرات کولر گازی گالانز

تعمیرات کولر گازی گالانز

مشکلات کولرهای گازی گالانز- مرکز تعمیر کولر گازی گالانز

هر مورد جدیدی که در کولر گازی شما صورت گیرد که پیش از این نبوده، یعنی مشکلی در کارکرد کولر رخ داده و باید به آن توجه شود. ممکن است شما در ابتدا متوجه آن نشوید اما این مشکل رفته رفته این مشکل به پدیده ای بزرگتر تبدیل شود و با بزرگتر شدنش شما را متوجه خود خواهد کرد. حال این مشکلات می توانند به اشکال مختلفی خود را نشان دهند که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ کولر گازی گالانز به یکباره خاموش شده است.
⦁ از قاب یا پنل کولر گازی گالانز، آب می چکد و شما ممکن است شاهد نشتی آب در آن باشید.
⦁ از کار افتادن فن کولر گازی گالانز
⦁ خاموش شدن کولر و قطعی برق به طور همزمان
⦁ از کار افتادن سیستم سرمایشی کولر
⦁ سوختن خازن کولر گازی گالانز
⦁ از کار افتادن کولر گازی گالانز به طور کامل

هر آنچه که شما در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی به آن نیاز خواهید داشت، این است که با یک مرکز تعمیر کولر گازی گالانز تماس بگیرید و هر چه سریعتر خدمات مورد نیاز کولرتان و تعمیرات کولر گازی گالانز را دریافت کنید. تعمیرات کولر گازی گالانز که شما از مرکز ما و توسط کارشناس دریافت می کنید، تضمینی و مادام العمر می باشد. منظور از مادام العمر، عمری بی نهایت نمی باشد ولی حداقل شما تا چند سال پس از انجام تعمیرات کولر گازی گالانز، حداقل تا چند سال دیگر مشکلی با کولر گازی گالانز خود نخواهید داشت.

سرویس کولر گازی شامل چه کارهایی می باشد؟

۱ _ شستشوی کندانسور ۲ _ سرویس پنل ۳_ شستشوی فیلترها ۴ _ تست گاز (شارژ گاز ) ۵ _ آمپرگیری و تست کلی سلامت کولر گازی

سرویس کولر گازی چه مزیتی دارد؟

۱ . بالا بردن راندمان کاری (سرما) کولر گازی (اسپیلت)

۲ . بالا بردن عمر دستگاه (کولر گازی)

۳ . پایین آوردن مصرف برق کولر گازی

شما چه زمانی به دریافت خدمات از مرکز تعمیر تخصصی کولر گازی گالانز نیاز خواهید داشت؟

در صورت مشاهده هرگونه مشکل در کولر گازی تی سی ال باید نسبت به دریافت تعمیرات کولر گازی تی سی ال اقدام کنید. زمانی که می گوییم هرگونه مشکل، منظور مشکلات جزیی و کوچک نیز می باشد. شاید شما گاهی به یک مشکل کوچک توجه نکنید چون کوچک به نظر می رسد اما همین مشکلات جزیی و کوچک می توانند در آینده دردسرساز و بزرگتر شوند و منجر به بروز مشکلات پیچیده تری شوند. در ادامه به بررسی هر یک از این مشکلات می پردازیم، بد نیست کمی اطلاعات در این زمینه کسب کنید.

 
تعمیرات تخصصی کولرگازی

تعمیرات تخصصی کولرگازی

خدمات مرکز تعمیر کولر گازی گالانز

همانطور که در ابتدا به شما عرض کردیم، مرکز تعمیر کولر گازی گالانز آماده ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی گالانز به صورت حضوری بوده و شما در هر نقطه از شهر تهران می توانید از این خدمات بدون محدودیت بهره مند شوید. فقط کافی است یک تماس با کارشناس فنی مرکز ما برقرار کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین خدمات تعمیرات کولر گازی گالانز را دریافت کنید. کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی گالانز دوره های تخصصی تعمیرات کولر گازی گالانز را گذرانده و مهارت بالایی در انجام اینگونه تعمیرات را دارند که در تلاش هستند تا به شما بهترین و برترین خدمات را ارائه دهند.
کارهای شما پس از تماس در همان روز و به صورت حضوری در محل کار و یا محل زندگی شما ارائه می شود. بنابراین کار شما به روز دیگری سپرده نخواهد شد، به ویژه در فصل گرما که هوا بسیار گرم می باشد تحمل گرما و خرابی کولر امری امکان ناپذیر است.

مزایای دریافت خدمات از مرکز تعمیر کولر گازی گالانز

از جمله مزایای دریافت تعمیرات کولر گازی گالانز از مرکز تعمیر کولر گازی گالانز این است که ممکن است کارشناس قطعات جایگزین برای انجام تعمیرات کولر گازی گالانز استفاده نماید، این قطعات اصلی و فابریک می باشند و با کولر گازی گالانز سازگاری دارند. این بدان معنا است که شما می توانید از بکارگیری این قطعه در تعمیر آسوده خاطر باشید و این قطعه مانند قطعه اصلی می باشد. با توجه به اینکه مرکز تعمیر کولر گازی گالانز از قطعات اصلی و اورجینال می باشند، بنابراین ممکن است بسیار بهتر از قطعه خود کولر برای شما کار بدهند.

نمایندگی های اصلی کولر گازی گالانز در تهران:

غرب تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی گالانز در غرب تهران  شامل مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی گالانز در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی گالانز در شرق تهران  شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی گالانز در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

 
با پر کردن فرم زیر کارشاسان ما با پیگیری و تماس با تکنسین مربوطه سفارش شما را ثبت خواهند کرد.
02144287993
02177114767
[gravityform id=”4″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *