تعمیر کولر گازی فوجی

تعمیر کولر گازی فوجی

تعمیرات کولر گازی جنرال گلد

تعمیرات کولر گازی فوجی و نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی

تعمیرات کولر گازی فوجی در تهران را در اولین فرصت به نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی زنگ بزنید تا با تعمیرات اشتباه خسارات بیشتری به دستگاه شما نزنند.متخصصین تعمیر کولرگازی فوجی با دوره های آموزشی که بابت تعمیرات دیده اند به درستی میتوانند مشکل کولر گازی شما را تشخیص دهند و در کوتاه ترین زمان آن را حل کنند ، به شما توصیه میشود که هر سال کولر گازی خود را سرویس کنید تا از مشکلات احتمالی و خرابی دستگاه در امان باشید ،سرویس سالیانه کولر گازی باعث عمر بیشتر دستگاه خواهد شد و در مصرف برق مصرفی ساختمانتان صرفه جویی میشود و با خنک تری در گرمای تابستان خواهید داشت.

برند فوجی (FUJI) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی

تعمیرات کولر گازی فوجی

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه تعمیرات، نصب و سرویس کولر گازی فوجی (FUJI)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های فوجی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

چه زمانی نیاز به تعمیر کولر گازی فوجی داریم؟

۱– بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

این مشکل به دلیل اختلال در عملکرد هواساز دستگاه می باشد. برای حل آن باید با بازکردن اسپیلیت، هواساز آن را پیدا کنید و با برداشتن پنل توجه داشته باشید که اگر چراغی روشن باشد، برد کنترل کولر دچار مشکل شده است.

سیم برق دستگاه را قطع کنید و میزان گرم و سرد بودن موتور کولر گازی را بررسی نمایید؛ در صورتی که موتور به شدت داغ باشد، به این معنی است که باید تعویض گردد.

۲– از کار افتادن موقت دستگاه

ممکن است دستگاه  برای چند ساعت از کار بیفتد و پس از اینکه شما آن را خاموش و روشن کردید، مجددا شروع به کار کند. این مورد یکی از علامت های خرابی موتور کولرگازی می باشد زیرا این دستگاه معمولا دارای دو موتور خنک کنده ی خارجی و موتور دمنده ی داخلی است.

۳– مصرف زیاد برق کولر گازی

اگر دستگاهی که خریداری کرده اید، از استاندارد های مربوطه برخوردار باشد یعنی مصرف انرژی معینی دارد. در مواقعی که مصرف برق دستگاه به طور غیر معمول افزایش یافته است، شما باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • تمامی سیم ها و اتصال ها را چک کرده و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.
  • با لمس کردن موتور های کولر گازی از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.
  • سوپاپ های کمپرسور را چک کنید؛ اگر سوپاپ ها خراب شده اند باید کمپرسور تعویض شود.
  • در صورتی که فیلتر های مربوط به کندانسور و تبخیرکننده ی کولر کثیف هستند، آن ها را تعویض کنید.

۴– گرم بودن باد خروجی از دستگاه

این مشکل می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود که مهمترین دلیل آن نشتی داشتن کولر گازی است. این نشتی معمولا از لوله های خنک کننده ناشی می شود و باعث آسیب رساندن به کمپرسور خواهد شد.

در صورتی که خنک کننده ی دستگاه خراب است، شما باید با نمایندگی کولر گازی فوجی در تهران تماس بگیرید تا سرویس کارانشان را برای سرویس به منزل شما اعزام نمایند؛ زیرا تعمیر این قطعه کار بسیار تخصصی می باشد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی

تعمیر کولر گازی فوجی

کولر گازی فوجی باید تهویه مطبوع داشته باشد که شامل:

  • رطوبت مازاد موجود در فضا ساختمان را دفع کند.
  • در زمستان باعث گرم شدن منزل شود.
  • هوای داخل منزل را در فصل سرما به طور مناسب خنک کند.
  • ذرات گرد و غبار، دود، بوی نامطبوع، و غیره را که در هوا وجود دارد از بین ببرد.
  • کار تهویه را بطور مناسب انجام دهد.
  • در کل فضا ساختمان سطح مناسبی از رطوبت را ایجاد و حفظ کند.

تعمیر کولر گازی در نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی توسط تعمیرکاران که دارای دانش بالا و از تجربه بالا در زمینه تعمیر  صورت میگیرد.

این امر باعث شدن تعمیرکاران شرکت تک ریپیر قادر به رفع کلیه ایرادات جزئی و کلی ایجاد شده در کولر گازی فوجی را انجام دهند و کیفیت اولیه دستگاه فوجی را به حالت اویه باز گردانند.

مشتریان عزیز می توانند در صورت هر گونه دیافت خدمات از نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی  به راهنمایی و مشاوره تخصصی و رایگان در زمینه سرویس و تعمیرات کولر گازی فوجی تماس حاصل فرمایید.

با رعایت نکات فوق اگر باز کولر گازی شما نیاز به تعمیر داشت با نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات کولر گازی فوجی شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند .

برای ثبت سفارش تعمیر کولر گازی به صورت آنلاین فرم زیر را پر کرده تا تعمیر کاران ما در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات کولر گازی فوجی شما اعزام شوند.

02144287993

02177394838

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *