تعمیر کولر گازی جیماتیک

تعمیر کولر گازی جیماتیک

تعمیرات کولر گازی جنرال گلد

نمایندگی تعمیر کولر گازی جیماتیک ، تعمیرات کولر گازی جیماتیک

با نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان وقت این رسیده تا کولر های خود را سرویس کنیم و اگر کولر گازی شما خراب باشد آن را تعمیر کنید تا گرمای هوا شما را اذیت نکند.برای سرویس و تعمیر کولر گازی جیماتیک با نمایندگی تعمیر کولر گازی جیماتیک تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان به طور صحیح عیب یابی انجام دهند تعمیر کاران نمایندگی تعمیر کولر گازی جیماتیک با کلاس ها و دوره هایی که نمایندگی گری جیماتیک برگزار میکند خود و اطلاعات خود را آپدیت کرده و سریعترین تشخیش دهی را دارند.

بعد از یکسال از کارکرد کولرگازی جیماتیک ، حتما باید دستگاه کاملا چک شود و برای استفاده مجدد سرویس شود.

تعمیر کولر گازی جیماتیک

نمایندگی تعمیر کولر گازی جیماتیک

استفاده درست و سرویس به موقع کولرگازی جیماتیک به افزایش طول عمر  مفید آن کمک می کند . تکنسین پس از بررس هرگونه ایراد جزئی موجود در کولرگازی جیماتیک را قبل از اینکه تبدیل به مشکلی بزرگ و هزینه بر شود برطرف می کند.

اگر برای سرویس و تعمیرات کولر گازی جیماتیک نیاز به سرویسکار مجرب دارید ما به شما تکنسین های شرکت تک ریپیر را پیشنهاد میکنیم چون دارای تجربه بالا در زمینه تعمیرات کولر گازی میباشند و دوره های تعمیر در نمایندگی کولر گازی را گذرانده اند و مهارت بالایی در تعمیر کولر گازی جیماتیک دارند.

آسیب ها و مشکلات کولر گازی جیماتیک

  • ضعف سیستم سرمایشی کولر: یکی از مشکلات درجه یک کولر گازی ضعف سیستم سرمایشی و ایجاد باد گرم می باشد. سیستم سرمایشی کولر های گازی بر اثر واکنش شیمیایی صورت می گیرد, بنابراین نشت گاز کولر باعث این امر می شود.
  • خاموش شدن کولر گازی: خاموش شدن کولر گازی در اکثر مواقع می تواند به دلیل آسیب دیدن ناشی از بالا رفتن آمپر باشد. این نوع مشکل باید برسی دقیق و جدی تعمیر شود, زیرا می تواند صدمات جدی وارد کند.
  • لرزش و صدا: امروزه صدای بی مورد و لرزش لوازم خانگی دلیل حتمی خرابی آن را گزارش می دهد. عوامل صدا از لق شدن پایه ها و خرابی کندانسور و یونیت کولر گازی باعث لرزش و صدا می شوند.
  • صدای به شدت بلند :این صدا گاه بعلت شل بوده پولی ها و یا تسمه بوجود می آید و در برخی موارد هم ایراد از موتور فن می باشد که باید یک تعمیرکار مجرب آن را تعمیر کند .
  • ریزش قطره آب از کولر: جلوگیری و اقدام به تعمیر نشتی آب باعث جلوگیری از مشکلات بزرگ تر می شود زیرا نشتی می تواند از صدمه دیدن قطعات مهم داخلی کولر باشد.
نمایندگی تعمیر کولر گازی جیماتیک

تعمیرات کولر گازی جیماتیک

مزیت های نمایندگی تعمیر کولر گازی جیماتیک

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد که از مزایای قابل اهمیتی است چون افراد شاغل زیادی با این نمایندگی ها سر این قضیه به مشکل میخورند و این مزیت شرکت باعث شده تا ما بیش از پیش مورد توجه شما عزیزان در تهران که اکثرا افراد شغل هستند شود.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر کولر گازی  شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیرات کولر گازی جیماتیک به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن کولر گازی شما را تعمیر کنند .

با برقراری تماس ، کارشناسان شرکت تک ریپیر درخواست شما را ثبت خواهند کرد و در همان روز نیز به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد کرد تا نسبت به انجام تعمیرات کولر گازی جیماتیک خدمات لازم را اعمال کند. کارشناس پس از ساعاتی به شما مراجعه خواهد کرد و اقدامات مورد نیاز برای انجام تعمیر کولر گازی جیماتیک را آغاز خواهد کرد. تعمیر کاران تمام سعی خود را برای حفظ قطعات اصلی کولر گازی خواهند کرد تا نیازی به نصب قطعه جدید در صورت نیاز نباشد. از قطعات به کار رفته در تعمیرات کولر گازی جیماتیک آسوده خاطر باشید زیرا این قطعات کاملاً اورجینال و اصلی بوده و تا سالها بدون هیچگونه مشکلی کار می کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی کولر گازی خود کارشناسان ما تکنسین مربوطه را برای تعمیر کولر گازی جیماتیک شما اعزام میشوند به محل مورد نظر شما:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *