تعمیر کولر گازی آر تی سی

تعمیر کولر گازی آر تی سی

تعمیر کولر گازی آر تی سی

تعمیر کولر گازی آر تی سی ،  تعمیرات کولر گازی آر تی سی

تعمیر کولر گازی آر تی سی کار آسانی نمیباشد از این رو باید تعمیرات این برند را به نمایندگی تعمیر کولرگازی آر تی سی سپرد تا با متخصصین با تجربه خود کولر گازی شما را در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه در منزل شما  تعمیر کنند.

برند آر تی سی (RTC) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات نمایندگی تعمیر کولرگازی آر تی سی  به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند در تهران با بالاترین کیفیت را نموده است.

شرکت تک ریپیر با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه تعمیرات، نصب و سرویس کولر گازی آر تی سی (RTC)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و در 7 روزه هفته حتی در روزهای تعطیل  و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد .

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های آر تی سی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی  برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد و در جابه جایی ها هم صدمه زیادی به دستگاه وارد میشد که از آن هم جلوگیری شده.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی

تعمیرات کولر گازی آر تی سی

15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی آر تی سی :

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۳ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

۴ – کار نکردن فن کولر

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزی از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت

۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم

۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

دلایل انتخاب نمایندگی کولرگازی آر تی سی جهت تعمیر و سرویس :

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص هر برند
  •  تکنسین های دوره دیده در امر تعمیرانواع  کولر گازی آر تی سی
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان حضور تکنسین ها در منزل با شماست
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی نمایندگی کولرگازی آر تی سی
  •  استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی در تمامی روز های هفته، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
    تعمیر کولر گازی آر تی سی

    تعمیر کولر گازی آر تی سی

در صورتی که نیاز به حضور در محل و ارائه خدمات حضوری برای تعمیر کولر گازی باشد، کارشناس با شما هماهنگی های لازم را با شما به عمل خواهد آورد.

پس از ساعاتی در محل کار و یا محل زندگی شما حاضر خواهد شد و با عیب یابی کولر گازی به شما اطلاعات کافی در این زمینه را ارائه خواهد داد و پس از اطمینان از رضایت شما، تعمیر کولرگازی  را انجام خواهد داد.

کولرهای آر تی سی از سری کولرهای پرکاربرد در ایران می باشند که بسیاری از پایتخت نشینان از آن برای خنک سازی مجتمع ها، ادارات و منازل استفاده می کنند. با این حساب ساعات روشن بودن این کولر در برخی فصول بالا بوده و نیاز به رسیدگی های اولیه از قبیل سرویس سالانه دارند. شما با سرویس سالانه متوجه خواهید شد که کولر شما معایبی دارد و نیاز به رفع آنها وجود دارد.

برای این منظور شما می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر کولرگازی آر تی سی از مرکز تعمیر کولر گازی که توسط کارشناسانی با مهارت بالا انجام می شود، بهره مند شوید و تا مدتها از خدمات ما رضایت کامل داشته باشید. این خدمات در تهران و به صورت آن تایم به تمامی مناطق تهران ارائه می شود. یعنی این مرکز، تعمیر کولر گازی آر تی سی تمام مناطق تهران را به صورت روزانه و حضوری پوشش می دهد. در صورت بروز مشکل برای کولر گازی شما بهتر است با نمایندگی  آر تی سی تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان بگیرید و در صورتی که با مشاوره مشکل شما حل نشد :

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل کولر گازی شما تکنسین مربوطه را با هماهنگی به منزل شما اعزام میکنند.

02122737566

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *