تعمیر ماکروفر داتیس

تعمیر ماکروفر داتیس

تعمیر ماکروفر داتیس ، نمایندگی ماکروفر داتیس

تعمیر ماکروفر داتیس باید توسط افراد متخصص که شناخت کافی از قطعات و بخش های مختلف این دستگاه داشته باشند انجام شود. نمایندگی ماکروفر داتیس در این خصوص به شما کمک شایانی می کند تا در اسرع وقت این دستگاه پرکاربرد را سالم و مانند روز اول تحویل بگیرید.

نمایندگی ماکروفر داتیس

نمایندگی ماکروفر داتیس

تعمیر ماکروفر داتیس

خراب شدن ماکروفر مشکلی است که شاید بسیاری از افراد با آن رو به رو شده باشند. برای تعمیر ماکروفر داتیس لازم است تا نسبت به مهارت و تجربه ی کادر نمایندگی ماکروفر داتیس اطمینان لازم حاصل شود. چرا که ماکروفر از آن دسته لوازم خانگی مهم در منزل است که نبود آن می تواند ناراضایتی اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. آسان تر شدن و کوتاه تر شدن زمان بسیاری از امور مربوط به پخت و پز، ماکروفر را در بین دیگر وسایل آشپزخانه محبوب کرده است. این گونه است که دقت و توجه در یافتن تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیر ماکروفر داتیس می تواند این وسیله را مانند روز اول مورد استفاده کرده و از بروز مشکلات جدی تر در آینده نیز برایدستگاه پیشگیری نماید. لذا متخصصین تعمیر ماکروفر داتیس در نمایندگی ماکروفر داتیس مناسب ترین گزینه برای این کار می باشند.

چرا ماکروفر داتیس درحین کارکرد خاموش می شود ؟

اگر اجاق ماکروویو شما در حین عملیات حرارتی خاموش شود، در چنین مواردی ماکروویو برای یک لحظه کوتاه اجرا می شود و سپس خاموش می شود. اگر مایکروفر شما چندین ثانیه پس از مدتی کار متوقف شود ، این امر می تواند شما را بسیار عصبی کند، زیرا قادر نخواهید بود که کار پخت را در دوره مورد نظر انجام دهید و برای تعمیر ماکروفر داتیس باید با نمایندگی ماکروفر داتیس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ماکروفر شما را تعمیر کنند.
دلایل:
دلیل اصلی این موضوع یک سوئیچ درب معیوب است. سوئیچ درب معیوب می تواند این مشکل را ایجاد کند و شما ممکن است متوجه شوید که مایکروویو شما پس از 3 ثانیه خاموش می شود.
یک موتور فن ناقص، ترانسفورماتور شکست خورده و پد لمسی معیوب نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند. هم چنین عامل این مشکل می تواند به دلیل قطعات قدیمی مانند سوئیچ ها و خازن ها باشد که به دلیل استفاده مکرر آسیب دیده است.

رفع مشکل:

برای این که این مشکل رفع شود ، شما باید با نمایندگی ماکروفر داتیس در تهران تماس بگیرید که می تواند سوئیچ درب معیوب را تعمیر کرده یا خازن را جایگزین کند.
خازن یکی از ریسک ترین اجزای ماکروویو است و می تواند جریان کافی تولید کند حتی زمانی که ماکروفر خاموش شود. بنابراین، اگر فکر می کنید خودتان آن را جایگزین کنید، ابتدا باید خازن را تخلیه کنید و سپس آن را برای عملکرد آن آزمایش کنید.

تعمیر ماکروفر داتیس

تعمیر ماکروفر داتیس

چرا مایکروویو  داتیس در حال اجرا است اما گرمایی برای پخت غذا ایجاد نمی کند  ؟

مسئله گرم کردن ماکروفر داتیس می تواند در بسیاری از انواع رخ دهد. گاهی اوقات نور روشن می شود، اما ماکروویو حرارت نمی دهد و یا اجرا نمی شود. گاهی اوقات نور روشن می شود و صفحه نیز حرکت می کند، اما غذا گرم نمی شود. ماکروفر بدون گرمایش مواد غذایی نیز یک مسئله رایج است و می تواند به دلایا مختلف باشد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است دلایل دیگری نیز در ارتباط با این مشکل وجود داشته باشد.

دلایل:

گاهی اوقات معایب گرماگیر ممکن است به این مسئله منجر شود که همه چیز به نظر می رسد به درستی کار می کند به جز اینکه ماکروویو گرم نمی شود.
محافظ حرارتی، مقدار گرما در مایکروفر را کنترل می کند و در شکل یک سوئیچ موجود است.
اگر دمای اجاق ماکروویو بیش از یک نقطه خاص باشد، دستگاه به طور خودکار برق را قطع می کند و ماکروفر حرارت را متوقف می کند، گاهی اوقات ماکروویو حرارت را متوقف می کند زیرا فیوز به پایین می رود.

رفع مشکل:
اگر حرارت به علت مسئله مهار فیوز باشد، نیازی به انجام مجدد ماکروویو نیست.
با این حال، یک سنسور محافظ معیوب باید جایگزین شود تا مایکروویو بتواند عملیات عادی خود را از سر گیرد.
گاهی اوقات انتخاب زمان پخت نادرست و یا تنظیم قدرت نیز می تواند این مسئله را داشته باشد، بنابراین شما باید قبل از گرم کردن غذا، تنظیم را انجام دهید.
اگر این اقدامات کار نمی کنند، شما باید با شرکت تک ریپیر تماس بگیرید تا بررسی کنید که آیا یک خطای مدار یا یک مسئله آسیب مگنترون وجود دارد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفر شما با شماره های زیر تماس گرفته و یا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماکروفر شما تکنسین مربوطه را برای رفع مشکلتان به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند.

02122737566

02177166615

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *