تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس

تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس

تعمیر لباسشویی چیکن اید

تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس و تعمیرات لباسشویی یونیکس

تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس دغدغه بسیاری از هم وطنان در داخل تهران میباشد چون نمایندگی تعمیرات لباسشویی یونیکس هنوز به صورت گسترده وجود ندارد این مرکز با تعمیر تخصصی لباسشویی یونیکس یکی از دغدغه های کسانی که برای تعمیر لباسشویی خود به دنبال نمایندگی تعمیر بودند را حل کرده.لباسشویی از وسیله های مهم و ضروریه هر منزلی است و خرابی آن باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری برای ما خواهد شد.

تک ریپیر کدام مشکلات لباسشویی یونیکس را تعمیر می کند؟

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی یونیکس به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران متخصص مرکز تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی یونیکس پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایعترند در اینجا ذکر شده اند:
• نچرخیدن دیگ لباسشویی
• نشتی یا آبریزش لباسشویی
لرزش و تکان های شدید لباسشویی در حین کار
• جمع شدن آب در لباسشویی
• عمل نکردن دکمه های لباسشویی
• متوقف شدن لباسشویی در اواسط شستشو
• و…

تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس

تعمیرات لباسشویی یونیکس

تک ریپیر کدام قطعات لباسشویی یونیکس را تعمیر می کند؟

اولویت متخصصین نمایندگی تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه های تعمیرات شما کاهش یابند. همچنین، در مواقعی که قطعه اصلی مورد نیاز در بازار موجود نیست، می توان به رفع مشکل لباسشویی و ارائه خدمات ادامه داد. با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی یونیکس، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص ماشین لباسشویی بوده و تنها قطعات اورجینال بر روی دستگاه شما نصب می گردند.
خرابی هر یک از قطعات لباسشویی می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. برخی از قطعات لباسشویی یونیکس که توسط تعمیر کار تعمیر/ تعویض می شوند:
• تسمه ها
• لاستیک دور درب
• دمپر
• سوئیچ فشاری
• پمپ تخلیه
• شناور و سوئیچ آن
• قفل درب و مجموعه آن
• تایمر
• برد الکترونیکی
• و…

ویژگی مرکز تعمیرات لباسشویی یونیکس

هزینه های مصوب زیر نظر اتحادیه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی شما به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما این نمایندگی و مرکز تعمیرات لباسشویی یونیکس با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهد که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس و ثبت درخواست تعمیرات  ، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

یکی از مزیت های شرکت تک ریپیر سرویس دهی در تمامی روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل به مشتریان خود میباشد این ویژگی برای شاغلین بسیار خوب میتواند باشد چون شاغلین باید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود چند ساعتی را مرخصی گرفته  تا تعمیرکاران ما برای تعمیرات لباسشویی یونیکس آنها به منزلشان اعزام شوند.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های مرکز تعمیرات لباسشویی یونیکس با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند یونیکس و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی یونیکس و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس

تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس

نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی یونیکس :

لباس شویی یونیکس جهت استفاده خانگی طراحی شده است .

هنگامی که وسائلی همانند پرده یا پتو را به دستگاه برای شستشو می دهید. بعد از شستشو توجه داشته باشید فیلتر دستگاه نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر.

از شیرهای برقی دستگاه به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب به آن ها جلوگیری کنید. هنگام راه اندازی دستگاه توجه داشته باشید که شیر باز است.

به دلیل اینکه هنگام استفاده از مواد شوینده هایی که مخصوص دستگاه نیست بخش هیدرواستات دستگاه آسیب می بیند حتما از مواد شوینده ای که مختص ماشین لباسشویی است استفاده کنید.

با رعایت نکات ایمنی نیاز خود را به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس به حداقل برسانید

نمایندگی یونیکس با ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی در خدمت شما است . اگر شما نیز گرفتار مشکلاتی با این لوازم خانگی شده اید همین اکنون با شماره های نمایندگی یونیکس برای بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس در تماس باشید. نمایندگی یونیکس برای تعمیر لباسشویی یونیکس دارای که در ماهر و مجرب است . در نمایندگی یونیکس مهندسین شناخت کافی با برند مربوطه و البته تجربه ی لازم را دارند و همین امر سبب شده است در ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی یونیکس همواره رضایت کافی را کسب کنند .
اعتبار نمایندگی یونیکس  رضایت شما عزیزان از بهره مندی خدمات تعمیر لباسشویی است . تلاش و هدف نمایندگی یونیکس در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی این است که بهترین خدمات نصیب شما شود . کارشناسان نمایندگی یونیکس افتخار این را دارد که در همه ی این مدت بتواند در زمینه ی تعمیر لباسشویی یونیکس رضایت عالی را کسب کرده و همواره مورد استقبال عمومی باشد . تعمیرات تخصصی  لباسشویی یونیکس زیر نظر نمایندگی سبب شده است که اینگونه خرابی ها دیگر به کابوس تبدیل نشود .

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماشین لباسشویی شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02122737566

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

3 thoughts on “تعمیر ماشین لباسشویی یونیکس

  1. Wow, superb weblog format! How long have you ever been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your web site is magnificent,
    as well as the content material! You can see similar here e-commerce

  2. I’m pretty pleased to discover this website. I wanted to thank
    you for your time for this particularly fantastic read!!

    I definitely appreciated every bit of it and I have you book-marked to see new things
    on your blog. I saw similar here: Ecommerce

  3. Howdy! Do you know if they make any plugins to help with Search
    Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Cheers! You can read similar blog
    here: GSA List

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *