تعمیر ماشین لباسشویی مابه

تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران

تعمیر لباسشویی چیکن اید

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kgxp700u’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه ، تعمیرات لباسشویی مابه

با تعمیرات لباسشویی مابه در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه خیال شما راحت است که لباسشویی شما به خوبی سابق کار میکند و به صورت صحیح عیب یابی شده است و هزینه کمتری را نسبت به تعمیرگاه های غیر مجاز پرداخت کرده اید.

تعمیرات لباسشویی مابه

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه

بیشتر بدانید : شما دوستان عزیز میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک مقاله تعمیر لباشسویی بهی را مشاهده و مطالعه کنید .

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه

مواردی که از جانب شما قابل حل بوده و غالباً برای رفع آنها نیاز به مراجعه کارشناسان نمی باشد:

  • درجه حرارت لباسشویی

تنظیم نبودن درجه حرارت آب. با مطالعه دفترچه راهنما به راحتی میتوانید به کلید و یا پیچ تنظیم درجه مورد نظر دسترسی یافته و آن را مطابق با پارچه موردنظر برای شست و شو تغییر دهید.

  • عدم کارکرد کلید های لباسشویی

عدم کارکرد کلیدهای روی دستگاه ماشین لباسشویی قبل از هر اقدامی کلید “قفل کودک” را چک کنید! شاید این مورد به نظر شما جدی نباشد، اما بارها مشاهده شده که کاربران به صورت اتفاقی این کلید را فعال کرده و مانع از انجام هر عملکرد دیگری خواهند شد.

  • پمپ تخلیه

بعضی از ماشین لباسشویی‌ها در قسمت تخلیه دارای محفظه‌ای هستند که اشیاء خارجی نظیر سکه، سنجاق، دستمال و … که ممکن است در لباس‌ها باشند را جمع‌آوری می‌کند. با انباشته شدن این اشیاء محفظه پمپ کاملا اشغال شده و مانع خروج آب می‌شود. سعی کنید ماهی یک بار این محفظه را باز و آشغال‌های درون آن را خالی کنید. قبل از انجام این کار اگر فرش یا موکتی زیر ماشین لباسشویی هست آن را جمع کرده و بعد پمپ تخلیه را باز کنید.

  • ورودی پمپ تخلیه یا شیلنگ

بسیار مشاهده شده در ورودی پمپ تخلیه و یا شلنگ خروجی اجسام کوچکی مثل جوراب، دستکش و یا اجسام کوچک دیگری گیر کرده باشند و مانع ورود آب به پمپ و یا شلنگ شوند. ماشین را خالی کنید و محفظه خروجی را بررسی نمایید.

  • شیلنگ تخلیه

شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا متوجه شوید شلنگ دچار تاخوردگی، پارگی و یا خم‌خوردگی نشده باشد. در صورت مشاهده هر یک از این علائم شلنگ را باز کرده و مطمئن شوید جسمی درون آن گیر نکرده باشد، در صورت گیر نکردن جسم در آن، شلنگ را باز و آن را تعویض نمایید.

در حال حاضر با توجه به پیچیدگی دستگاه های جدید، تعمیر لباسشویی مابه  فرآیند بسیار دقیقی است که باید توسط نمایندگی مابه و کارشناسان ماهر و مسلط به لباسشویی مابه به صورت کاملا اصولی انجام شود، در بعضی از مواقع در مراحل مختلف تعمیرات لباسشویی مابه به قطعه ای سوخته بر میخوریم که حتماً نیاز به تعویض دارند .

از این رو مجموعه تک ریپیر  اقدام به تامین تمامی قطعات قابل تعویض لباسشویی مابه نموده و ضمانت اصلی بودن آن را برای شما تضمین خواهد نمود. همچنین جهت کاهش هزینه های شما، کارشناسان تک ریپیر تمامی تلاش خود را خواهند کرد که حتی الامکان قطعات دستگاه شما تعمیر شده و نیازی به خرید قطعه جدید و تعویض آن نباشد. این مجموعه آمادگی تعویض قطعات و تامین آن را به صورت نامحدود دارد، در قسمت بعد به معرفی بعضی از این قطعات خواهیم پرداخت .

تعمیرات لباسشویی مابه

تعمیر ماشین لباسشویی مابه

بیشتر بدانید : با دنبال کردن پیج اینستاگرام ما از ویدیو های آموزشی ، خدمات و فروش قطعات ما مطلع میشوید .

  • ارائه بهترین قیمت تعمیر لباسشویی مابه مطابق با نرخ مصوب اتحادیه
  • استفاده از قطعات اصلی مابه
  • برخورداری از متخصصین فنی
  • تعمیر در محل مورد نظر شما
  • تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
  • بیش از 10 سال سابقه
  • اعلام برآورد هزینه قبل از تعمیر دستگاه
  • مشاوره تلفنی رایگان

ویژگی نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه

تک ریپیر به عنوان مرکز نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه  ، یکی از شرکت های ایرانی بوده که این موضوع را به صورت تخصصی در گستره فعالیت خود قرار داده است . کارشناسان این مرکز به صورت تخصصی آموزش های تعمیر لباسشویی مابه را فرا گرفته و دارای گواهینامه های معتبر تعمیرات لباسشویی مابه از کمپانی های شاخص ، سازمان های نظارتی و سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشند و نسبت به تعمیر دستگاه شما هیچگونه ابهامی ندارند . تجربه بالا و مهارت آنها باعث شده به طور صحیح عیب یابی کنند دستگاه را و همین باعث میشود خسارت بیشتری به لباسشویی شما وارد نشود و در مدت زمان کمتری ماشین لباسشویی شما تعمیر شود و به روال قبلی برگردد.

مراحل ثبت سفارش تعمیر در مرکز تک ریپیر

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم

بعد از انجام کار و دریافت فا کتور کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

اگر مشکلی برای لباسشویی شما پیش آمد که خودتان نتوانستید آن را حل کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی مابه تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل آن تکنسین مربوطه را برای تعمیرات لباسشویی مابه شما به محل مورد نظرتان اعزام خواهند کرد.

02188592650

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *