نمایندگی لباسشویی تکنوکیت

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت ، تعمیر لباسشویی تکنو کیت

                                                                                       021-88592650

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن در نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت تک ریپیر ارائه می شود.

برای تعمیر لباسشویی تکنوکیت مانند سایر دستگاه های به روز نیازمند متخصص می باشیم،ماشین لباسشویی به عنوان یکی از مهم­ترین و کاربردی‌ترین لوازم مورد استفاده در منزل است؛ که در صورت بروز مشکل برای تعمیر لباسشویی تکنو کیت خود با مرکز مجاز و دارای مجوز از نمایندگی تکنو کیت در ارتباط باشید تا با قطعات اورجینال و قیمت های مصوب شده انحادیه و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت شما را انجام دهند.

به عنوان مثال ماشین لباسشویی برندتکنوکیت، با وجود این‌که از کیفیت و دوام بسیار خوبی جهت استفاده مداوم برخوردار است؛ اما باز هم در طول مدت زمان استفاده با مشکل مواجه خواهد شد.

از این رو می توانید به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و نسبت به تعمیر لباسشویی  تکنو کیت مورد نظر اقدام نمایید.

در ادامه به بررسی برخی از مشکلاتی که، در هنگام استفاده از این ماشین لباسشویی رخ می‌دهد پرداخته شده است. تا در صورت نیاز آشنایی بیشتری با چگونگی تعمیر آن داشته باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت

زمان انجام سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت

در صورتی که ماشین لباسشویی با هر یک از مشکلات زیر مواجه شده باشد. باید با تعمیرگاه مجاز برند تکنوکیت تماس حاصل کنید. تا در اسرع وقت جهت انجام تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کنند. هم­چنین توجه داشته باشید که تا حد ممکن، سعی کنید از ماشین لباسشویی تا زمان انجام تعمیر کامل استفاده ننمایید.

  • در صورتی که ماشین لباسشویی در هنگام شستن یا خشک کردن لباس‌ها با لرزش‌های شدیدی مواجه شود.
  • در صورتی که تخلیه آب درون ماشین لباسشویی به درستی صورت نپذیرد.
  • در صورت نمایش خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی
  • در صورتی که بدنه ماشین لباسشویی در هنگام شستشوی لباس‌ها برق داشته باشد.
  • در صورتی که قطعات داخلی مانند بورد دستگاه با مشکلات جدی مواجه شده باشد و از درون ماشین لباسشویی صداهای ناهنجار به گوش برسد.

هم­چنین توصیه می‌کنیم که بعد از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی ، از پودرهای جرم‌گیر جهت رسوب‌زدایی درون ماشین لباسشویی استفاده نمایید. تا ماشین لباسشویی تکنوکیت در طول مدت زمان استفاده عملکرد مناسبی را داشته باشد.

تعمیر لباسشویی تکنو کیت

تعمیر لباسشویی تکنو کیت

تعمیر لباسشویی تکنو کیت

در صورتی که هر کدام از مشکلات فوق و یا مشکلات دیگر برای ماشین لباسشویی تکنوکیت وجود داشته باشد. باید سریعاً نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی مورد نظر اقدام نمایید. زیرا در صورتی که هر کدام از مشکلات ایجاد شده را نادیده بگیرید، در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد، که در برخی از اوقات جبران ناپذیر خواهد بود.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تکنوکیت با وجود دارا بودن کادر متخصص، می‌تواند شما را جهت انجام تعمیر ماشین لباسشویی‌ تکنوکیت به خوبی یاری کند. این تعمیرگاه با وجود دارا بودن نمایندگی‌های متعدد، با اولین تماس و در اسرع وقت کارشناسان فنی را برای تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت به محل مورد نظر اعزام خواهد کرد. تا با استفاده از قطعات کاملاً اورجینال و با کیفیت، نسبت به تعمیر لباسشویی اقدام کنند.

بنابراین دیگر هیچ‌گونه نگرانی از انجام درست تعمیر لباسشویی تکنوکیت برای شما وجود نخواهد داشت و با خیال راحت می‌توانید نسبت به تعمیر لباسشویی تکنوکیت و استفاده مجدد از آن اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت

نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت  آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیر لباسشویی در تهران در کوتاه ترین زمان ممکن و در منزل آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد.

چنانچه ماشین لباسشویی تکنو کیت شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر لباسشویی تکنوکیت خود دارید پیشنهاد میکنیم جهت آسودگی خیال خود فقط با نمایندگی لباسشویی تکنو کیت تماس گرفته تا با مراجعه تکنسین های دوره دیده و متخصص تعمیر لباسشویی تکنو کیت شما انجام شود و در اسرع وقت و با استفاده از قطعات اورجینال لباسشویی تکنو کیت شما مثل روز اول به درستی کار کند

اگر لباسشویی تکنو کیت شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت دارید میتوانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته تا در اسرع وقت جهت تعمیر ماشین لباسشویی تکنو کیت شما اقدامات لازم انجام شود.

نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی تکنوکیت :

  • هنگامی که ماشین لباسشویی را بر روی جسمی همانند موکت قرار می دهید.
  • اگر لباسی آلوده به مواد نفتی است .
  • باید آلودگی مربوطه را با مواد شوینده ابتدا پاک کرده سپس بعد از خشک شدن لباس آن را با دستگاه بشویید.
  • هنگامی که وسائلی همانند پرده یا پتو را به دستگاه برای شستشو می دهید.
  • بعد از شستشو توجه داشته باشید فیلتر دستگاه نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر.
  • از شیرهای برقی دستگاه به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب به آن ها جلوگیری کنید.
  • هنگام راه اندازی دستگاه توجه داشته باشید که شیر باز است.
  • به دلیل اینکه هنگام استفاده از مواد شوینده هایی که مخصوص دستگاه نیست بخش هیدرواستات دستگاه آسیب می بیند حتما از مواد شوینده ای که مختص ماشین لباسشویی است استفاده کنید.
  • با رعایت نکات ایمنی نیاز خود را به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت را به حداقل برسانید.

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت

چه زمانی با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در لباسشویی تکنوکیت خود صدای عجیبی شنیدید، اگر آب را تخلیه نکرده و یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهران تماس بگیرید.
  • اگر ماشین لباسشویی خاموش است ولی پر از آب شده باشد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه لباسشویی تکنوکیت جهت تعمیر لباسشویی تکنوکیت تماس حاصل فرمایید.
  • اگر در هنگام خشک کردن لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار شدید و ناهنجاری از خود تولید می کند یا اینکه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق لباسشویی روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی تکنوکیت Tecnokit در تهران تماس حاصل فرمایید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تکنوکیت

معنی دکمه های روی ماشین لباسشویی تکنوکیت

ولوم انتخاب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی تکنوکیت

شرح ولوم انتخاب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی تکنوکیت به قرار زیر می باشد:

  • این ولوم بر روی لباسشویی برای انتخاب برنامه های شستشو تعبیه شده است.
  • با نگه داشتن نشانگر ولوم روی هر برنامه می توانید آن را فعال نمایید.
  • جهت چرخش این ولوم همیشه به سمت عقربه های ساعت است.

صفحه نمایش لباسشویی تکنوکیت

صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی تکنوکیت می تواند در کیفیت عمل کاربر تاثیر زیادی داشته باشد زیرا :

  • شما می توانید زمان باقی مانده از شستشو را در آن مشاهده کنید.
  • برنامه شستشو فعال را ببینید.
  • دکمه های فعال مانند قفل کودک را ببینید.

دکمه Spin Speed (سرعت چرخش لباسشویی) در لباسشویی تکنوکیت

شرح دکمه Spin Speed (سرعت چرخش لباسشویی) در لباسشویی تکنوکیت به قرار زیر است:

  • این دکمه در لباسشویی تکنوکیت سرعت چرخش دیگ لباسشویی را تعیین می کند.
  • دور موتور بالاتر می تواند انرژی بیشتری صرف کرده و لباس ها را با سرعت بیشتری شستشو دهد.

نمایندگی ماشین لباسشویی تکنوکیت

نمایندگی تکنوکیت با تولید محصولات کم مصرف سعی کرده است یکی از حامیان مشتریان خود باشد. این شرکت با هدف ایجاد یک خرید موفق، حقوق مشتری مداری را رعایت کرده است، پس از خرید محصول خود ، اگر به هر دلیلی وسیله شما دچار آسیب شود، می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت و نمایندگی تعمیرات تکنوکیت در تهران بهره مند شوید.

گاهی ممکن است بر اثر گذر زمان وسیله شما دچار فرسایش شده و برخی از قطعات آن دچار آسیب شوند.

  • تعمیرکاران متعهد نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا قطعه معیوب را تعمیر کنند.
  • برخی از قطعات امکان تعمیر شدن را دارند، با تعمیر قطعه هزینه های شما قطعا پایین خواهد آمد.
  • در برخی از موارد تامین قطعه معیوب امکان پذیر نمی باشد.
  • تعمیر کار باید تمام سعی خود را در تعمیر و راه اندازی وسیله شما بکند.

تایمر لباسشویی تکنوکیت

راهنمای تعمیر تایمر ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت جهت تعمیر لباسشویی تکنوکیت بصورت تخصصی راهکارهای زیر را ارائه می دهد.

کلید درب

کلید و سوئیچ در یک ویژگی امنیتی در بیشتر ماشسن لباسشویی هایی است که دربشان از بالا باز میشود. سوئیچ در عموما در زیر قسمت اصلی بالایی قرار دارد و بایک گیره که از بالا وقتی بسته می شود به آن وصل می شود تا فعال بشود. این سوئیچ در برق لازم به تایمر و مدارهای موتور را می فرستد .

ببینید که این سوئیچ به صورت مکانیکی فعال گشته باشد و هر نوع اهرم یا فعال کننده ی آن آسیب ندیده باشد یا گیر نکرده باشد. اگر سوئیچ فعال است ولی برقی را به مدارهای تایمر نمی فرستد، آنوقت شاید خود سوئیچ مشکل داشته باشد . برق وسیله را قطع کنید و سیم پیچی های سوئیچ را باز کنید . بعد با یک مولتی متر اتصال سوئیچ راکنترل کنید .

تایمر و موتور تایمر

تایمر تمامی کارهای لباسشویی را کنترل می کند . تایمر یک سری اتصالات الکتریکی دارد که با یک میله سربی به موتور تایمر وصل است . برخی از اتصالات تایمر برای کنترل موتور تایمر به کارمی رود. اگر تایمر لباسشویی شما جلو نمی رود ، تایمر یا موتور تایمر می تواند معیوب باشد. شما اتصالات تایمر را با مولتی متر می توانید بسنجید ولی نیاز به نقشه ی مدارها دارید تا بدانید کدام ترمینال را چک کنید. شما میتوانید اتصالات موتور تایمر هم با مولتی متر کنترل کنید. در بیشتر برندهای ماشین لباسشویی، تایمر موتور جداگانه در دید نیست .

محصولات تکنوکیت

شرکت معتبر تکنوکیت فعالیت تولید لوازم خانگی از قبیل یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و جاروبرقی و اجاق گاز کرده است و در صورت بروز مشکل در هرکدام از این لوازم خانگی ها با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تهران ارتباط برقرار کنید تا خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت و سایر لوازم خانگی شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما به تکنسین مربوطه ارجاء میدهند و با هماهنگی شما به محل مورد نظر برای تعمیرات اعزام میشوند:
شماره های تماس
02188592650
02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *