تعمیرگاه پاکشوما

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران نو

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران نو ، تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران نو

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران نو به دست تکنسین های مجرب شرکت مجاز تک ریپیر انجام میشود تا مشکلاتی که برای تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران نو به وجود می آمد را ازبین ببریم ،شرکت های زیادی بدون داشتن مجوز و اطلاعات شروع به تعمیر لباسشویی با این برند میکردند و اهالی این منطقه از این بابت بسیار عصبانی بودند تا اینکه با تقاضاهای بالا از سوی ساکنین منطقه تهران نو شرکت تک ریپیر ما مجوز رسمی شروع به کارنمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران نو کرد .

امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار حیاتی در خانواده های ایرانی تبدیل شده است و سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوریکه ممکن است با خرابی ماشین لباسشویی بسیاری از امور خانواده غیرممکن و سخت شود.

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما فعالیت خود را در سال 1354 با تولید ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک آغاز نمود تا جایکه در زمان خود در زمره بهترین برندهای شناخته شده قرار گرفت .
در سال 1376 با تغییر مالکیت و مدیریت ، چشم اندازکلی شرکت بر مبنای تولید با بالاترین کیفیت ، حمایت از مصرف کنندگان و اشتغال زائی قرار گرفت . بدین منظور اقدامات لازم در راستای همکاری با شرکت های معتبر اروپائی و آسیائی و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی روز در زمینه تولید انبوه انواع ماشین لباسشوئی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک صورت گرفت و امروزه بسیاری از هموطنان ما برای خرید ماشین لباسشویی با قیمت مناسب یکی از گزینه هایشان پاکشوما میباشد که هم به نسبت بقیه برند ها دیر تر خراب شده و در صورت خرابی به راحتی میتوان آن را تعمیر کرد و مثل سابق به کار خود برسد.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران نو

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران نو

 ویژگی های مرکز  تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران نو

متخصصین این شرکت با تجربه 10 ساله در امر تعمیرات ماشین لباسشویی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن لباسشویی شما را تعمیر کرده و در جهت آسایش اهالی این منطقه سرویس دهی خود را حتی در روزهای تعطیل و جمعه ها هم انجام میدهد چون امروزه با مشکلاتی که در جامعه هست هر دو نفر در خانه شاغل هستند و در تمامی روزهای هفته سر کار هستند و فقط در ایام تعطیل و جمعه در منزل هستند از این رو شرکت تک ریپیر این اقدامات را انجام داده تا کسانی که شاغل هم هستند بدون دغدغه فکری در صورت بروز مشکل برای ماشین لباسشویی پاکشوما خود با تعمیرکاران ما هماهنگ شده تا در روزی که آنها صلاح میدانند برای تعمیر به منزل آنها بروند .

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما  با گذراندن دوره های تعمیرات برند پاکشوما و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

پاکشوما به عنوان یک برند معروف که طرفداران زیادی دارد توانسته بخش زیادی از کیفیت و خلاقیت را در تولید محصولات خود پیاده کند.

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی پیش آید:

  • با کشیدن وﻟﻮم ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی به طرف ﺑﯿﺮون، دستگاه روﺷﻦ نمی‌شود.
  • لباسشویی ﻋﻤﻞ آﺑﮕﯿﺮی را ﺑﻪ اﺗﻤﺎم رﺳﺎﻧﺪه، اﻣﺎ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺑﻌﺪی اﻧﺠﺎم نمی‌شود.
  • درحالی‌که ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺧﺎﻣﻮش اﺳﺖ، ﺑﺎ ﺑﺎز ﺷﺪن ﺷﯿﺮ آب، ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺮوع ﺑﻪ آﺑﮕﯿﺮی می‌کند.
  • لباسشویی مرتباً در ﺣﺎل آﺑﮕﯿﺮی اﺳﺖ و ﻋﻤﻞ آﺑﮕﯿﺮی ﻗﻄﻊ نمی‌شود.
  • از ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی در ﺣین ﮐﺎر آب ﻧﺸﺖ می‌کند.
  • هیتر لباسشویی آب را ﮔﺮم نمی‌کند.
  • لباسشویی آﺑﮕﯿﺮی کرده اﻣﺎ ﻣﻮﺗﻮر ﺷﺴﺘﺸﻮ ﮐﺎر نمی‌کند.
  • لباسشویی ﻋﻤﻞ ﺷﺴﺘﺸﻮ را اﻧﺠﺎم می‌دهد اﻣﺎ آب ﮐﺜﯿﻒ ﺗﺨﻠﯿﻪ نمی‌شود.
  • دور ﺗﻨﺪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻋﻤﻞ نمی‌کند و درنتیجه آب لباس‌ها ﮔﺮﻓﺘﻪ نمی‌شود.
  • لباسشویی ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺷﺴﺘﺸﻮی ﻟﺒﺎس، ﺣﺮﮐﺖ می‌کند.
  • صدای ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﮐﺎر زﯾﺎد اﺳﺖ.
  • علت حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی
  • علت توقف و یا خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین شستشو
  • دیگ لباسشویی نمی چرخد.

در صورت بروز هر یک از مشکلات بالا بهتر است با شرکت تک ریپیر تماس گرفته تا برای تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران نو متخصصین کار آموزیده خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام کند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران نو

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران نو

مراحل ثبت سفارش تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران نو

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

با پر کردن فرم زیر به صورت آنلاین میتوانید سفارش خودرا ثبت کنید تا درکمترین زمان متخصصین خود را برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران نو اعزام کنند و یا با شماره  زیر تماس بگیرید و مشخصات دستگاه و خرابی آن را گزارش دهید:

02177114767

02177166615

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *