دسته‌بندی نشده

تعمیر لباسشویی دکا

تعمیر لباسشویی دکا

تعمیر لباسشویی دکا با دارا بودن متخصصین مجرب و کارآموزده قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. می توان گفت ماشین لباسشویی جای خود را در تمام منازل باز کرده است. تقریبا امروزه در هر منزل یک ماشین لباسشویی وجود دارد. از طرفی خراب شدن ماشین لباسشویی سبب مختل شدن کارهای روزانه شما خواهد شد.و هر چه سریعتر باید به فکر تعمیرات لباسشویی دکا خود باشیم.

 در صورت خراب شدن لوازم خانگی شما با مراجعه به نمایندگی دکا می توانید مشکل خود را برطرف کنید. و یا به صورت آنلاین با پر کردن فرم انتهای صفحه و شرح خرابی دستگاه خود درخواست تعمیر کار بکنید تا کارشناسان شرکت تک ریپیر در کوتاه ترین زمان برای تعمیر لباسشویی شمابه محل اعزام شوند.

 

تعمیر لباسشویی دکا

تعمیرات لباسشویی تکا

تعمیر لباسشویی دکا با دارا بودن ویژگی های خاص در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. از آنجاییکه ماشین لباسشویی های امروزی از تکنولوژی های خاصی برخوردار هستند. توصیه می شود تعمیر دکا را به دست متخصصینی که در این زمینه دانش کافی دارند بسپارید. زیرا در غیراینصورت ممکن است به لباسشویی شما صدمه و آسیب وارد شود. بنابراین در صورت خرابی ماشین لباسشویی به مراکز معتبر مراجعه کنید.
تعمیرات  لباسشویی دکا هر روز هفته به مشتریان خود خدمت می کند. همچنین از دیگر ویژگی های آن این است که زمان خدمات را براساس انتخاب مشتریان تعیین می کند. تعمیر توسط مرکز تعمیرات لباسشویی دکا در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

به دلیل اینکه ماشین لباسشویی جزء وسایل ضروری منزل می باشد. بنابراین تعمیر دکا در اسرع وقت در اولویت است. از دیگر ویژگی های بارز تعمیر لباسشویی دکا این است که خدمات با کیفیت در عین حال با نازلترین قیمت انجام می دهد. تعمیر دکا با قیمت مناسب را تنها از تعمیرات  لباسشویی دکا بخواهید. مراجعه به مراکز معتبر خرید باعث طول عمر و دوام بیشتر ماشین لباسشویی شما خواهد شد.

آموزش تعمیر لباسشویی واصول کار ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک و اجزای تشکیل دهندۀ آن ها:

ماشین را بعد از ریختن لباس ها در محفظۀ البسه و برنامۀ شستشوی مورد نظر روشن می کنند. بعد از به راه افتادن ماشین و خیس شدن آن ها مخزن شروع به چرخش می کند. همزمان با این مرحله المنت گرم کننده (هیتر) فعال می شود و شروع به گرم کردن آب می نماید. پودر شستشوی مخصوصی که با آب گرم مخلوط شده است، لکه های چرک و چربی ها را داخل خودش حل می کند و در این مرحله موتور با دور کند حرکت می کند تا لباس ها به خوبی و کامل تمیز شوند.

بعد از گذشت این مرحله، قسمتی که مربوط به خارج کردن آب های کثیف است (پمپ آب) فعال می شود و آب های کثیف را تخلیه می کند. سپس دوباره مرحلۀ بعدی آب گیری ماشین شروع می شود. بعد از اینکه این مرحله هم تمام شد، آب کشیدن لباس ها آغاز می شود که معمولاً طی سه مرحله انجام می شود.

مرحلۀ پایانی مربوط به فعال شدن خشک کن است. در حالی که موتور خشک کن دور تند را راه اندازی می کند، پمپ آب هم فعالیت خود را آغاز می کند که طی کار پمپ در این مرحله، بیشترین میزان آب لباس ها از آن ها گرفته و تخلیه می شود. البته شایان ذکر است که در برخی از انواع لباسشویی های تمام اتوماتیک یک خشک کن مخصوص تعبیه شده است و وظیفۀ آن حرارت دادن به لباس هاست که آن ها را به صورت کامل خشک کند.

نکات تعمیر ماشین لباسشویی دکا

تعمیرات لباسشویی دکا

تعمیرات لباسشویی دکا

یکسری نکات جهت تعمیر دکا باید رعایت شود. در صورتیکه ماشین لباسشویی تخلیه نکند ممکن است پمپ تخلیه آن خراب شده باشد. از مشکلات اصلی پمپ ها صدای غیرعادی آن است. البته در مواردی ممکن است شیلنگ لباسشویی دچار مشکل شود. در صورت بروز این مشکل باید به تعمیر لباسشویی دکا مراجعه کنید.
درصورتیکه ماشین لباسشویی آب گیری درستی نداشته باشد ممکن است المنت دستگاه خراب شده باشد. بنابراین در صورت خرابی المنت باید توسط تکنیسین تعمیرات لباسشویی دکا مشکل را برطرف کنید. با بهره گیری از تکنیسین مجرب و ماهر تعمیر دکا به درستی انجام می شود.
درصورتیکه ماشین لباسشویی بعد از آبگیری و گرم کردن آب کار نکند ممکن است موتور ماشین لباسشویی ایراد پیدا کرده باشد. یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی این است که درب ماشین لباسشویی قفل کند و باز نشود. در این مواقع بهتر است درب ماشین را به زور باز نکنید. توصیه می شود به تعمیرات لباسشویی دکا مراجعه کنید و با بهره گیری از تکنیسین مجرب مشکل را برطرف کنید.

در صورتیکه ماشین لباسشویی بیش از حد یا کمتر از حد آبگیری کند ممکن است قسمت هیدروستات ماشین لباسشویی خراب شده باشد. زیرا کار اصلی هیدروستات تنظیم سطح آب است. در اینصورت بهتر است تعمیر دکا توسسط متخصصین ماهر انجام شود. تعمیر دکا اگر به صورت صحیح انجام شود صرفه اقتصادی خواهد داشت. زیرا در غیراینصورت ممکن است هزینه های اضافی برای شما به وجود آید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما به تکنسین مربوطه ارجاء میدهند و با هماهنگی شما به محل مورد نظر برای تعمیرات اعزام میشوند:

شماره های تماس

02122737566

02177166615

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *