تعمیر لباسشویی ایکس ویژن, ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی ایکس ویژن

تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ert5ys’]
[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-d76mmc’ admin_preview_bg=”]

تعمیر لباسشویی ایکس ویژن

تعمیر لباسشویی ایکس ویژن را می توان بدون نیاز به جا به جایی این وسیله انجام داد. برای تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن این شیوه از خدمات دهی بسیار جذاب است زیرا می تواند ماشین لباسشویی را از خطراتی همچون آسیب دیدگی های حین حمل محافظت کند.

در تهران با توجه به شرایط بسیار سخت آپارتمان نشینی امکان حمل لوازم خانگی چندان مقدور نیست و اغلب هزینه های زیادی نیز در پی دارد.

به همین خاطر اغلب مردم به دنبال یافتن مراکزی هستند که تعمیر لباسشویی ایکس ویژن را در منزل انجام دهند.نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایکس ویژن تکنسین های خود را برای تعمیرات به منزل مشتریان اعزام میکند.

اگرچه این خدمات برای تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن نیازمند شرایط مختلفی است که اولین آن برای این کار حضور مشتریان در خانه است.

مسلما زمانی که کارشناس به محل اعزام می شود انتظار دارد تا یکی از اعضای خانواده در محل حضور داشته باشد و وی را برای این کار راهنمایی کند.

همچنین در صورتی که بتوان از مشکلات ماشین لباسشویی صحبت نمود، کارشناس بهتر می تواند عمل کند و زمان تعمیر لباسشویی ایکس ویژن کاهش خواهد یافت.

این امر همکاری دو جانبه ای را می طلبد و نمی توان بدون آن برای تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن در منزل اقدام کرد.
[/av_textblock]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-gz8thw’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-لباسشویی-ایکس-ویژن.jpg’ attachment=’20660′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-f6lcx0′ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ert5ys’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-d76mmc’ admin_preview_bg=”]
ماشین لباسشویی یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه ای میباشد و با خراب شدن آن مشکلات و معضلات زیادی به وجود می آید و در و بهتر است برای اینکه ماشین لباسشویی شما یهو خراب نشود هر چند وقت یکبار برای سرویس ماشین لباسشویی خود با مرکز تعمیر لباسشویی تماس گرفته تا تعمیرکاران مجرب و ماهر شرکت برای سرویس ماشین لباسشویی شما به منزل شما اعزام شوند تا از خرابی ماشین لباسشویی خود پیشگیری کنید.

هنگام کار با ماشین های لباسشویی چه نکات ایمنی ای را باید رعایت کرد؟

  1. پیش از آموزش تعمیر لباسشویی ایکس ویژن مطمئن شوید که علامت استاندارد روی محصول شما و جعبه ی آن هست و همچنین محصول شما برچسب مصرف انرژی دارد. تا حد امکان ماشین هایی را بخرید که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند.
  2. باید دقت کنید که ماشین برای انجام عمل شستشو چه نوع اختیارها و امکان هایی به شما می دهد و بسته به نیازتان محصولی را انتخاب کنید. مثلاً بعضی ماشین ها به شما امکان می دهند که تعداد دورهای آبکشی لباس ها را خودتان انتخاب کنید و یا اینکه لباس ها با آب گرم شسته شوند یا سرد و یا ولرم. مجموعه ی این نکات منجر می شود که مصرف برق و آب ماشین پایین تر بیاید و بهینه شود.
  3. در کنار توجه به تمامی نکاتی که ما در اینجا ذکر می کنیم، به یاد داشته باشید که دفترچه راهنمای استفاده ی محصولی را که خریده اید، پیش از راه اندازی و نصب حتماً مطالعه فرمایید.
  4. فیلترها و محفظه های مخصوص پودر شستشو را هر چند وقت یک بار به دقت تمیز کنید. به طور کلی، تمیز کردن پیوسته ی اجزا و قطعات ماشین لباسشویی و تمام وسایل برقی دیگر، منجر به افزایش طول عمر آن ها و کم شدن میزان مصرف برقشان می شود.
  5. اگر برایتان مقدور است که لباس های شسته شده را در هوای آزاد و در زمانی نسبتاً طولانی تر خشک کنید، تا جایی که می توانید از تعداد دورهای کم برای آبکشی لباس ها استفاده کنید؛ چرا که هر چقدر تعداد دور آبکشی در دقیقه زیادتر باشد، مصرف انرژی ماشین را بیشتر می کند. در ضمن خشک کردن بیش از اندازه ی لباس ها در داخل ماشین لباسشویی، آن ها را چروک خواهد کرد. بهتر است وقتی که لباس ها کمی رطوبت دارند عمل شستشو را پایان دهید.
  6. ماشین لباسشویی و سایر وسایل برقی را در ساعت های اوج مصرف انرژی روشن نکنید. در این ساعت ها تقاضا و نیاز برای مصرف برق بیشتر است و در صورت مصرف بیش از اندازه، به شبکه های برق فشار می آید که منجر به اتصالی یا قطعی برق خواهد شد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-a7f64k’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-لباسشویی-ایکس-ویژن.jpg’ attachment=’20661′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9wdskk’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-746jgk’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5qmms4′ admin_preview_bg=”]

تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن

علاوه بر این، میزان تخصص یک کارشناس برای تعمیر هنگام اعزام به محل سنجیده می شود و مراکزی که از کارشناسان خبره در این زمینه استفاده می کنند، موفق تر خواهند بود.

برای تعمیر لباسشویی ایکس ویژن داشتن تخصص الزامی است زیرا یک تعمیر کار نمی تواند بدون داشتن تجربه و تخصص تعمیر را به درستی انجام دهد.

تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن به این شیوه سبب افزایش راندمان نیز می گردد و می توان بدون دغدغه از این خدمات استفاده نمود. البته بهتر است قبل از هر چیز برای این کار به کیفیت کار یک مرکز توجه کرد.

بسیاری از روش های ذکر شده زمانی میسر است که یک مرکز توانایی ارائه ی این خدمات را داشته باشد و به راحتی نمی توان در این باره نظر داد.

مسلما با کاهش خدمات بیان شده در این عصر رقابتی دوام یک مرکز از بین رفته و دیر یا زود از دور رقابت خارج می شود.

رضایت مشتریان در این امر دخیل خواهد بود و از این رو برای تعمیر لباسشویی ایکس ویژن لازم است تا شرایط این کار را در نظر گرفت و البته بهتر می توان خدمات را دسته بندی نمود و مشتریان راضی نیز خود تبلیغی برای کار خواهند بود.

برای افزایش کیفیت کار تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن، مشاوران بسیاری از سوالات مشتریان را پاسخ خواهند داد.

این سوالات کمک می کند تا خدمات در سطح گسترده تری ارائه گردد و از طرفی کیفیت خدمات نیز افزایش یابد.

مشتریانی که بتوانند برای تعمیر لباسشویی ایکس ویژن خدمات متنوع تر با قیمت و هزینه ی پایین تر دریافت کنند، جزو مشتریان دائمی خواهند شد و برای تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن همواره به این مرکز مراجعه خواهند کرد.

مسلما ارائه ی ضمانت نامه پس از تعمیر نیز یکی از عوامل دخیل در بالا بردن کیفیت کار است.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود امده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره تماس:

شرق 77166615-021 

مرکز 88592650-021

[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *