دسته‌بندی نشده

تعمیر ظرفشویی موریس

نمایندگی ظرفشویی موریس

مشتریان این برند همیشه از کیفیت و راحتی کار با دستگاهشان میگویند اما از طرفی هم ظرفشویی موریس نیز مانند همه لوازم خانگی های دیگر و برندهای مختلف به دلیل استفاده مکرر ممکن است دچار خرابی شود و شما نیاز به تعمیر ظرفشویی موریس پیدا کنید، از آنجا که در گذشته دفتر مرکزی نمایندگی ظرفشویی موریس کله خدمات مربوط به این محصول را به صورت انحصاری انجام میداده و مشتریان از خدمات آن راضی بوده اند ما را مجاب میکند که در حال حاضر بهترین خدمات را به عنوان نمایندگی ظرفشویی موریس به مشتریان خود ارائه دهیم و در صورت بروز هر گونه مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر ظرفشویی موریس شما را انجام دهیم .

انواع ظرفشویی موریس

ظرفشویی موریس مدل های مختلفی دارد که بیشترین مدل آن رومیزی است و در چهار طرح 1010 ، 602 ، 103 ،1100 و مدل مبله آن 2020 میباشد، علی رغم اینکه این دستگاه کیفیت خوبی نسبت به قیمت خود داشته اما تولید آن متوقف شده و دیگر دستگاه نو و آکبند آن موجود نمیباشد.

از این رو تعمیرات آن با مشکلاتی نظیر تامین قطعه روبرو میباشد ، قطعاتی که شاید در گذشته برای تعمیر ظرفشویی موریس به راحتی در دسترس بود امروزه خود نمایندگی ظرفشویی موریس هم آنها را ندارد و بعضی از مشتریان هم بابت این موضوع ناراحت هستند اما تنها راه چاره ای که برای رفع این مشکل است این است که قطعه مورد نیاز برای تعمیر ظرفشویی موریس از روی دستگاه دیگری باز شود و یا بعضی از قطعات مانند دستگیره درب و … ساخته شود که هم زمان بر است و هم هزینه بالایی دارد.

با وجود همه این مشکلاتی که گفته شد اما مشتریان این محصول باز هم علاقه دارند که دستگاه خود را تعمیر کنند و از آن استفاده نمایند ، چرا که این ظرفشویی هم جای کمی را به خود اختصاص میدهد هم برای استفاده روزانه و خانواده های کم جمعیت مناسب است.

تعمیر ظرفشویی موریس
تعمیر ظرفشویی موریس

مشکلات متداول ظرفشویی که نیاز به نمایندگی ظرفشویی موریس می شود شامل :

علت کف کردن ماشین ظرفشویی موریس چیست؟

گاهی مشتریان طی تماس هایی که با ما میگیرند و اعلام خرابی میکنند این است که از دستگاه کف بیرون میزند ، علت آن این است که مشتریان عزیز مواد شوینده زیادی در دستگاه میریزند و همین امر باعث بیرون زدن کف از دستگاه میشود و متاسفانه هیچ راه حلی برای رفع این مشکل نیست جز اینکه دستگاه را خالی و بدون مواد شوینده چنیدن بار روشن کنید تا مواد شوینده خالی شود.

چرا ماشین ظرفشویی موریس آب میدهد؟ ( نشتی آب دارد؟)

یکی از مشکلاتی که خیلی از مشتریان ما با آن مواجه شده اند نشتی آب از ظرفشویی خود میباشد گاهی وقتی دستگاه را روشن میکنید ممکن است از درب و زیر دستگاه آب بیرون بزند و میتواند علت های مختلفی مانند این مشکل به ‌احتمال ‌زیاد به دلیل بیش‌ از اندازه پر بودن ظروف است و اگر بعد از خالی کردن ظروف باز هم این مشکل حل نشده بود علت آن نشتی آب از واشر دور درب و یا شلنگ ها و اتصالات و یا کج شدن درب و … میباشد.

چرا ماشین ظرفشویی موریس روشن نمی‌شود؟

در صورت روشن نشدن ظرفشویی ، موراد زیر را برای رفع عیب و تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس خود امتحان کنید.

روشن نشدن ظرفشویی موریس ممکن است به علت خراب بودن قطعاتی مانند: سوئیچ‌های قفل درب، کنترل‌های الکترونیکی دستگاه یا همان برد و تایمر باشد در این صورت باید به نمایندگی ظرفشویی موریس

تعمیر یا تعویض فیوز های حرارتی تماس بگیرید.

رله بررسی‌ شده و تعمیر گردد.

موتور درایو تعویض شود.

سوئیچ انتخاب  یا همان تایمر باید تعمیر و یا تعویض گردد.

ایرادات مدارهای تایمر یا کنترل‌های الکترونیکی برطرف و در غیر این صورت تعویض شود.

اگر قفل درب یا سوئیچ قفل از بسته شدن کامل درب دستگاه جلوگیری می‌کند باید تعمیر و یا تعویض شود

علت کار نکردن برد ظرفشویی موریس چیست؟

بعضی از مدل های ظرفشویی موریس دارای برد هستند و به دلایل مختلف مانند نوسان برق ، ریختن آب روی برد و یا ایراد پیدا کردن برد و از کارافتادن خازن و … دیگر کار نمیکنند و باید توسط نمایندگی ظرفشویی موریس واحد الکترونیک تعمیر شود.

علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی موریس

گاهی پیش می آید که بعد از اتمام کار دستگاه متوجه میشوید که ظروف شما تمیز نشده اند و این اتفاق دلایل مختلفی دارد اولین موردی که باید چک شود این است که احتمال دارد ظروف را درست در دستگاه نچیده باشید و یا اینکه ظروف را بیش از حد نزدیک به هم چیده باشید که در این صورت ظروف کثیف باقی میمانند و یکی دیگر از دلایل این است که قرص و مواد شوینده شما در دستگاه حل نشده است ، علت دیگر میتواند وارد نشدن آب کافی به دستگاه باشد ، دلیل دیگری که میتواند این مشکل را بوجود بیاورد گرم نشدن آب دستگاه در حین کار است ، یکی دیگر از دلایل آن نیز نچرخیدن پروانه های ماشین ظرفشویی( بازوها یا همان پروانه آب پاش) و پخش نشدن آب در همه قسمت های دستگاه است و ممکن است علت های دیگری نیز وجود داشته باشد که باید دستگاه توسط کارشناس بازدید شود.

تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی

از آنجا که ظرفشویی دستگاهی است که ظروف کثیف در آن قرار میگیرد ، در صورتیکه ظروف را قبل از چیدن در ظرفشویی تمیز نکنید ممکن است باقی مانده غذا ها مسیر خروج آب را مسدود کند. ولی همان طور که میدانید بعضی قطعات ماشین ظرفشویی مصرفی است و به مرور زمان دچار مشکل میشود و عمر مفید آن قطعه محدود است که یکی از این قطعات پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی است و باید هر چند سال یک بار تعویض گردد.

چرا ماشین ظرفشویی موریس آب گیری نمیکند؟

اگر ماشین ظرفشویی از آب پر نمیشود علت های مختلفی دارد که باید به آنها توجه کرد

عملکرد ماشین های ظرفشویی به این صورت است که آب را با فشار و حرارت بالا به ظروف پخش میکنند  و اگر مشکلی در دستگاه باشد این اتفاق نخواهد افتاد

از مشکلاتی باعث میشود این اتفاق بیفتد وارد نشدن آب کافی به دستگاه است

خراب بودن آکوا استپ ماشین ظرفشویی یکی از علت های آن است.

چرا ظرفشویی موریس ظرف ها را خشک نمیکند؟

یکی از علت هایی که این اتفاق میفتد این است که المنت های گرمایشی به درستی کار نمیکند.

اگر ایراد از المنت بود باید تعویض و یا تعمیر گردد.

چرا ماشین ظرفشویی موریس بوی بد میدهد؟

اگر دستگاه ماشین ظرفشویی موریس شما بعد از مدتی بوی بد میدهد علت های مختلفی دارد و یکی از علت های آن این است که ممکن است به مرور زمان باقی مانده غذا ها در داخل دستگاه و باقی ماندن آنها روی دیواره ها و آب پاش های دستگاه باقی مانده است.

راه حل این مشکل چیست ؟ این است که باید دستگاه جرمگیری شود و این کار میتواند توسط خود شما انجام شود و میتوانید مواد جرمگیر را از مواد شوینده فروشی ها تهیه کنید و هر کدام روش های استفاده مختلفی دارد و مدل های مختلفی مانند مایع ، پودر و قرص جرمگیر در بازار موجود است.

خراب شدن دستگیره درب ظرفشویی موریس

یکی از مشکلاتی که خیلی از مشریان ما با آن مواجه میشوند خراب شدن دستگیره در و یا قفل ماشین ظرفشویی موریس میباشد که بر اثر ضربه و یا بد باز و بسته کردن درب دچار شکستگی میشود و یا خار آن ها میشکند.

علت باز نشدن درب ماشین ظرفشویی موریس

این اتفاق نیز ممکن است به دلیل درست عمل نکردن مدار الکتریکی سوئیچ درب و یا شکستگی دستگیره درب باشد.

علت لک سفید روی ظروف شیشه ای بعد از شستشو چیست؟

ممکن است بعد از اتمام کار با این صحنه مواجه شوید که بعد از شستن باز هم لک سفید روی دستگاه باقی میماند علت آن این است که ممکن است در منطقه ای زندگی میکنید که سختی آب بالا باشد و علت برفک سفید زدن روی ظروف میباشد ، در این صورت میتوانید از فیلتر تسویه آب و یا مواد شوینده مخصوص آب سخت استفاده نمایید.

نمایندگی ظرفشویی موریس
نمایندگی ظرفشویی موریس
چرا ظرفشویی موریس چشمک میزند ؟

در تعمیر ماشین ظرفشویی موریس که این مشکل را دارد ابتدا المنت، ترموستات و سیم های رابط ظرفشویی که وظیفه رساندن دمای آب را به  دمایی موثر دارد بررسی می شود به مشکل خوردن هر کدام از قطعات گرمایشی موجب می شود تا آب گرم نشود.

اگر آب بعد از مقدار زمانی مشخص به دمایی مناسب نرسد، چراغ کنترل پنل ممکن است شروع به چشمک زدن کند برای تعیین اینکه المنت حرارتی کار می کند، با استفاده از یک مولتی متر تداوم کارکرد آن را بررسی کنید ، اگر المنت حرارتی تداوم عملکرد ندارد آن را تعویض کنید.

در صورتی که مدار کنترل دچار مشکل شده باشد مقدار گرمای آب با مشکل مواجه شده و برد اصلی نمی تواند میزان دمای آب را به درستی تشخیص دهد اگر عنصر نمایشی پیوستگی ندارد نشانه آن است که باید تعویض گردد و قابل تعمیر نیز نمی باشد.

چشمک زدن چراغ های ماشین ظرفشویی و نمایش کد خطایی بر روی صفحه نمایش نشان از اخطار در یکی قسمت های ماشین ظرفشویی موریس دارد، برای اطلاعات بیشتر در مورد این خطا ها از دفتر راهنمای ظرفشویی و یا از یک تکنسین متخصص در زیمنه تعمیر ماشین ظرفشویی موریس کمک بگیرید.

پمپ تخلیه با استفاده از یک پروانه آب را از طریق شلنگ تخلیه خارج می کند. اگر پمپ تخلیه کار نمی کند، چراغ روی کنترل پنل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. اگر موتور آن به طور منظم کار نمی کند پمپ تخلیه را تعویض کنید. پمپ های تخلیه قابل تعمیر نمی باشند؛ اگر پمپ تخلیه معیوب است شما باید آن را تعویض کنید

چرا درب ماشین ظرفشویی موریس بسته نمیشود؟

قبل از چک کردن هر قسمتی بر روی درب ماشین ظرفشویی موریس، مطمئن شوید که ظروف درون قفسه ها از قفسه به سمت جلو بیرون نزده باشد. اگر ظروف به یک دیگر چسبیده و زیاد باشند، درب ماشین ظرفشویی بسته نخواهد شد. ظروف درون آن را دوباره مرتب کنید تا مانع بسته شدن درب آن نشوند.

 یکی دیگر از راه حل های ساده می تواند این باشد که درب ماشین ظرفشویی به کابینت های آشپزخانه گیر دارد یا پیچ های آن درب را نیمه باز نگه می دارد چک کنید تا مطمئن شوید که درب ماشین به کابینت ها گیر نکرده باشد و یا پیچ ها درست بسته شده باشند.

یکی از دلایل قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی خرابی قفل درب می باشد.کلیه قفل های ماشین ظرفشویی را به نحوه های مختلف چک نمایید در صورتی که قفل درب ظرفشویی موریس مشکل داشت آن را تعویض نمایید.

قفل درب ماشین ظرفشویی دو کارایی دارد، قفل درب، درب را محکم می کشد و آن را بسته نگه می دارد بنابراین هیچ آبی از آن نشت نمی کند.

قفل درب همچنین کلید را به سمت قفل ایمن می کشد تا ماشین ظرفشویی از بسته شدن درب خود اطمینان یابد. اگر قفل درب ماشین هماهنگ نباشد، چفت را جابه جا کنید و سعی کنید درب را ببندید. قفل درب ماشین ظرفشویی موریس ممکن است مشکلات الکتریکی یا مکانیکی داشته باشد، چفت را عیب یابی کنید تا اطمینان یابید. اگر قفل درب شکسته یا ایرادی دارد، آن را با یک قفل نو تعویض کنید.

لولا های درب دستگاه بر روی چهارچوب پایینی ماشین می چرخد. این لولاها، درب ظرفشویی موریس را باز نگه می دارند و اجازه می دهند تا درب آن باز و بسته شود. اگر لولا های دستگاه خمیده یا شل شده باشند درب ماشین ظرفشویی بسته نخواهد شد. اگر خمیدگی یا ایرادی در لولا ها مشاهده کرده اید، لولا های درب ماشین را تعویض کنید.

درزگیر درب ماشین ظرفشویی، لاستیکی است که دور درب دستگاه کشیده شده است. این درزگیر بر روی درب ماشین ظرفشویی موریس می باشد تا هنگام کار کردن ماشین، آبی از آن نشت نکند. اگر این لاستیک پاره، فرسوده، جابه جا یا صدمه دیده باشد، باید تعویض شود چرا که درزگیر می تواند باعث درست بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی شود.

هزینه نمایندگی ظرفشویی موریس چقدر است؟

سوالی که مشتریان عزیز از ما میپرسند این است که هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس چقدر میشود؟

در جواب این سوال باید بگوییم که واقعا بعضی از مشکلاتی که برای دستگاه بوجود می آید بدون بازدید و تشخیص عیب ، قیمت گذاری برای تعمیرات آن غیر ممکن است و حتما باید کارشناس دستگاه را بازدید کند و بعد از عیب یابی قیمت تعمیر و یا تعویض قطعه خراب را به شما اعلام کند.

لازم به ذکر است که هزینه ایاب و ذهاب در کل شهر تهران یکسان میباشد.

با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما با بررسی مشکل ظرفشویی شما تکنسین مربوطه را برای ماشین ظرفشویی موریس به محل مورد نظر شما اعزام میکنند.

02188592650

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *