تعمیر ظرفشویی فیشر

تعمیر ظرفشویی فیشر

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-spp995′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kymozj67′ admin_preview_bg=”]

تعمیر ظرفشویی فیشر

تعمیر ظرفشویی در نمایندگی ظرفشویی فیشر

تمامی وسایلی که ما در طول شبانه روز با آن ها سروکار داریم امکان دارد که دچار مشسکلاتی شود که این مشکلات در برخی از موارد نیاز به سرویس و در برخی از آن موارد نیاز به تعمیرپیدا خواهد کرد. هنگامی برای ماشین ظرفشویی شما مشکل تخصصی میآید نباید تعمیر آن را به یک تکنسین غیر متخصص بسپارید زیرا این کار سبب صرفه جویی در هزینه و در موارد دیگر باعث میشود تا لباسشویی شما خیلی زود دچار خرابی شود. به همین دلیل، ما به شما پیشنهاد میکنیم تا با بهترین گزینه یعنی تک ریپیر تماس گرفته تا به تعمر ظرفشویی فیشر خود بپردازید. شما میتوانید دستگاه خود را با اطمینان به تک ریپیر بسپارید تا به صورت تخصصی به تعمیر و برطرف کردن دستگاه شما بپردازند.

تعمیر ظرفشویی فیشر

یکی از امتیازهای تک ریپیر این است که تکنسین متخصص در صورتی که خرابی قطعه را مشاهده میکند و متوجه میشود که قطعه نیاز به تعویض دارد، قطعه مرغوب و اصلی را جایگزین قطعه معیوب میکند. این کار باعث میشود که ظرفشویی شما بطور مطلوب به روال کار کردن خود بپردازد.

به طور مثال، در بعضی از موارد مشاهده شده است که ظروف که داخل ظرفشویی بوده اند به خوبی تمیز نشدهاند، دلیل بروز این مشکل میتواند مربوط به مواد شوینده باشد جوری که اگر از مواد شویندهای که با دستگاه شما سازگار نیست استفاده کنید باعث میشود که ظروف داخل ظرفشویی به خوبی شسته نشوند. در برخی از موارد دیده شده است کهنوع آب مصرفی در صورتی که دارای املاح بالا باشد باعث میشود که ظروف شما به خوبی شسته نشود اما اصلا نگران نباشید. نمایندگی تک ریپیر با داشتن تکنسین های متخصص شمارا از این مطالب آگاه و راهنمایی های لازم را به شما مراجعه کنندگان ارائه خواهد کرد تا از هرگونه هزینه اضافی جلوگیری شود.

اما گاهی این امکان وجود دارد که لباسشویی شما دچار مشکلاتی شود، مشکلاتی معمولا برخی از آن هارا خودمان میتوانیم برطرف کنیم اما برخی از این مشکلات وجود دارد که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد. در ادامه با برخی از این مشکلات و دلایل بروز آن ها آشنا میشویم تا در صورت بروز اینگونه مشکلات بتوانید مشکلات خود را برطرف کنید.

برخی از اجزای تشکیل دهنده ظرفشویی

میکروسوئیچ درب

تایمر الکترومکانیکی

برد الکتریکی قطعات ماشین ظرفشویی

درخت سیم‌کشی

کلید روشن و خاموش

شیر برقی در قطعات ماشین ظرفشویی

آکوا استا :

ایر بریک (ایرگاید:

فلومتر

هیدروستات

جت پمپ (موتور شستشو) در قطعات ماشین ظرفشویی

غلطک قفسه و محور ماشین ظرفشویی

افشانک

فیلتر در قطعات ماشین ظرفشویی

المنت

سنسور دما:

جاپودری و جا مایع جلا

پمپ تخلیه

مخرن نمک و رزین و شیر برقی احیا

سنسور تشخیص کثیفی

فلوتر سوییچ

مشکلات متداول ظرفشویی فیشر و دلایل بروز آن ها

علت خشک نشدن ظروف

یکی از مراحلی که خیلی کاربردی و مهم در ظرفشویی مرحله خشک کردن ظروف است که شما دوستان عزیز میتوانید بعد از تمام شدن این مرحله ظروف خشک شده که قابل استفاده هستند را استفاده کنید. شاید شماهم با این مشکل روبهرو شدهاید که ظرفشویی به خوبی ظروف را خشک نکرده است که و هنوز ظروف خیس و قابل استفاده نیست. اما دلیل بروز این مشکل چیست و چگونه باید آن را برطرف کرد.

در صورتی که مشکل شما حل نشد میتوانید برای تعمیر ظرفشویی فیشر به نمایندگی تک ریپیر مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

برطرف کردن مشکل خشک نشدن ظروف

خرابی هیتر یا المنت یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل است. ترمینال های المنت که زیر لگن قرار گرفتهاند خرابی آن ها نیز میتواند یاعث بروز این مشکل شود، قطعه را چک کنید و در صورت خرابی هر یک از اجزای مربوط به آن را تعویض کنید. خرابی ترموستات نیز میتواند باعث بروز این مشکل شود. شما دوستان عزیز میتواند سالم بودن ترموستات را به وسیله یک مولتی متر چک کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

تعمیرات ظرفشویی فیشر

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

یکی از مشکلات اساسی ظرفشوی روشن نشدن آن است که دلایل بروز این مشکل زیاد است. در صورتی که دلیل روشن نشدن دستگاه ماهیت الکتریکی داشته باشد، دلیل بروز این مشکل میتواند از پریز برق یا دوشاخه برق ظرفشویی باشد. از عدم خرابی ووجود جریان برق در آن ها مطمئن شوید. برای مطمئن شدن از سالم بودن این قطعات میتوانید از یک فازمتر استفاده کنید.

در صورتی که قطعات بالا را بررسی کردید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کردید خرابی دستگاه میتواند مربوط به، خرابی قفل درب و یا میکروسوئیچ درب، باشد که باعث میشود درب ظرفشویی بسته نشود که همین موضوع باعث میشود دستگاه روشن نشود. در صورت سالم بودن قفل درب، تایمر یا کنترل الکترونیکی ظرفشویی را چک کنید خصوصا در صورتی که پمپ تخلیه شروع به کار نمی کند.

عدم شستشو ظرفشویی

یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای ظرفشویی بیافتد این است که ظرفشویی صحیح و درست ظروف را نمیشورد. هنگامی که ظرفشویی ظروف را نمیشورد و چربی و پسماند هایی که در آن باقی میمانند باعث وارد شدن و مسدود شدن واشر درب، آبپاش های داخلی، صفحه صافی و فلیتر دستگاه شوند. در صورت بروز این مشکل ظرفشویی ظروف را خوب نمیشورد. برای برطرف کردن این مشکل باید از تمیز بودن اجزای ظرفشویی مطمئن باشید. برای تمیز کردن ظرفشویی میتوانید ازا سیستم تمیز کردن استفاده کنید.

علت تخلیه نکردن ظرفشویی

شاید شماهم این مشکل را مشاهده کرده اید که ظرفشویی آب را تخلیه نمیکند، همین موضوع باعث میشود که مشکلات زیادی در ظرفشویی و فضای آشپزخانهع ایجا د شود. اما دلایل بروز این مشکل چیست.

از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل میتوان به اختلال پمپ تخلیه و یا گرفتگی پمپ تخلیه اشاره کرد. اما دلایل بروز این مشکل فقط خرابی پمپ تخلیه نیست دلایل دیگری مانند: گزفتگی پروانههای پمپ، گرفتگی فیلتر تخلیه، گرفتگی شلنگ تخلیه و یا گرفتگی خروجی آب اشاره کرد. شلنگ تخلیه را چک کنید و مطمئن شوید که شلنگ تخلیه دچار پیچ خوردگی نشده باشد.

برای تعمیر ظرفشویی فیشر که تخلیه نمیکند به نمایندگی تک ریپیر مراجعه کنید.

علت حل نشدن قرص در ظرفشویی

شاید این مشکل برای شماهم پیش آمده باشد که قرص در لباسشویی ظرفشویی حل نمی شود اما دلایل بروز این مشکل چیشت.

ازدلایل بروز این مشکل میتوان به کیفیت پایین قرص های شوینده، برندهای نامعتبر در این زمینه، به این موضوع توجه کنید که تاریخ مصرف قرص ظرفشویی نگذشته باشد. اما یک دلیل دیگر وجود دارد که این دلیل بسته بودن راه ورودی قرص به درون دستگاه است.
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *