تعمیر سوپر فراست, مقــــالات

تعمیر سوپر فراست

تعمیر سوپر فراست- نمایندگی سوپر فراست

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ep8t7f’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-c0zvjv’ admin_preview_bg=”]

تعمیر سوپر فراست

امروزه نوسانات قیمت ها در لوازم خانگی هشداری برای مردم به حساب می آید که در خرید خود دقت کنند. این دقت به برند نیز بستگی دارد و معمولا خدمات نمایندگی را نیز در بر می گیرد با تعمیر سوپر فراست به صورت تخصصی برای تمامی لوازم خانگی ها.

با نگاهی دقیق به نمایندگی سوپرفراست متوجه خواهیم شد که این مرکز به صورت کامل خدمات پس از فروش خود را ارائه می دهد و با افزایش میزان تقاضا برای دریافت این خدمات، تعمیر سوپر فراست نیز به این خدمات افزوده گردیده است.

اهمیت ارائه ی خدمات با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی افزایش یافته است و اغلب مردم ترجیح می دهند تا با اطمینان از این خدمات، از مشکلات بعد از خرید خود بکاهند.

تلاش برای افزایش خدمات از سوی نمایندگی سوپر فراست سبب شده تا مردم به این مرکز راحت تر اعتماد کنند و انتخاب این برند نیز نشان از این اعتماد دارد.

همچنین از آنجا که خدماتی همچون تعمیر سوپر فراست نیز در نمایندگی انجام می شود مردم مشکلات کمتری را تجربه کرده و بهتر می توانند از پس فعالیت های خود برآیند.

مراجعه به یک مرکز برای دریافت خدمات زمان کمتری از مشتریان تلف می کند و می تواند موجبات رضایت آن ها را فراهم آورد.

اگرچه این کار به نوع خدمات نیز بستگی دارد اما اغلب نمایندگی سوپر فراست در تلاش است تا سطح بالایی از کیفیت را برای مشتریان ایجاد کند. بنابر این شرایط اعتماد به این نمایندگی سریع تر و بهتر انجام خواهد شد.

این مجموعه با افتخار اعلام میکند که کلیه تعمیرات لوازم خانگی را در کوتاه ترین زمان ممکن

و با متخصص دوره دیده برند سوپر فراست در تهران و در منزل با قطعات فابریک  انجام میدهد.

از آنجایی که برند لوازم خانگی سوپر فراست جز جدید ترین برندهای شناخته شده لوازم خانگی میباشد. از این رو تعمیرات کاملاً تخصصی بوده و باید توسط تکنسین های مجرب  انجام گیرد.

نمایندگی سوپر فراست کلیه تعمیرات تخصصی لباسشویی ، ساید بای ساید ، یخچال فریزر ، ماکروفر ، اجاق گاز را در منزل شما انجام میدهد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hzt2m3′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-سوپر-فراست.jpg’ attachment=’20754′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fal78r’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kfwbq3ne’ admin_preview_bg=”]
در طول سال های گذشته شاهد کاهش توان خرید مردم در بازار بوده ایم و به همین خاطر اهمیت حفظ و نگهداری لوازم خانگی افزایش یافته است. در واقع اغلب خانوار ها با خرید یک وسیله ی برقی در منزل تمایل دارند تا از آن به مدت چندین سال استفاده کنند. همین امر لزوم تعمیر لوازم خانگی در مراکز معتبر را افزایش می دهد.

تجربه نشان می دهد که افرادی که بدون آگاهی از نوع خدمات و کیفیت آن به برخی از مراکز مراجعه کرده اند، نتایج مثبتی را نگرفته اند و به همین دلیل لازم است تا در این باره بیشتر اطلاعات بدست آورند.

انتخاب یک مرکز مناسب برای تعمیر لوازم خانگی سوپرفراست

سال های زیادی از استفاده ی مداوم از لوازم خانگی در میان خانوار ها می گذرد و اغلب مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. در واقع اگرچه لوازم خانگی زمینه ی یک زندگی راحت و با رفاه بیشتر را فراهم آورده اما باز هم بسیاری از افراد برای تعمیر این لوازم خانگی با مشکلات زیادی رو به رو هستند.

این مشکلات در زمینه ی روش تعمیر، مرکز تعمیر و زمان تعمیر بوده و البته راه حل هایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. اهمیت تعمیر لوازم خانگی با بالا رفتن قیمت انواع این وسایل بیشتر شده و حساسیت مردم نسبت به این کار افزایش یافته است.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-bb6irf’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-سوپر-فراست.jpg’ attachment=’20755′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9mm3e3′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7w5aln’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-1v1jv’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی سوپر فراست

یکی از خدمات مهمی که مرکز تعمیر سوپر فراست ارائه می دهد، مراجعه ی کارشناسان به منزل مشتریان است.

در ابتدا مشتریان برای ثبت درخواست خود با شماره تماس های نمایندگی سوپر فراست تماس گرفته و تقاضای خود را با مشاوران این مرکز مطرح می کنند. سپس نمایندگی کارشناسان خود را برای تعمیر سوپر فراست به منزل آن ها اعزام خواهد کرد.

همراه بودن تجهیزات کامل برای تعمیر و آموزش نصب و نگهداری به کارشناسان کمک می کند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، سریعا مشکل برطرف گردد و نیاز به جا به جایی وسایل وجود نداشته باشد.

اهمیت این کار برای مشتریان به دلیل آسیب هایی که حین حمل لوازم خانگی به آن ها وارد می شود، بسیار زیاد است و توجه به آن برای کارشناسان نمایندگی ضروری خواهد بود.

از طرفی خدمات نمایندگی سوپر فراست را می توان در چند بخش ارائه داد که مهم ترین آن تعمیر سوپر فراست در منزل است. حال بسته به نوع لوازم خانگی باید از کارشناسان مجرب کمک گرفت.

به همین خاطر است که در ابتدا با ارائه ی تقاضای مشتریان به مشاوران، اطلاعات کاملی از نوع مشکل از آن ها گرفته می شود تا کارشناسان توانمند را برای تعمیر یا ارائه ی دیگر خدمات ارسال کنند.

ویژگی های نمایندگی تعمیر سوپر فراست

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

ارائه ی خدمات اختصاصی به مشتریان وجه تمایز این مرکز با دیگر مراکز است و به همین خاطر است که اغلب مشتریان ترجیح می دهند تا خدمات را از این مرکز دریافت کنند. شماره تماس های این مرکز بدون تعطیلی پاسخگوی مشتریان در شهر تهران خواهند بود.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل بخ وجود آمده تکنسین مربوطه را با هماهنگی به منزلتان اعزام مینمایند:

شماره تماس:

غرب 44287993-021  

شرق 77166615-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *