تعمیر جاروبرقی ناسا

تعمیر جاروبرقی ناسا

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-15ircak’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-u1zil8′ admin_preview_bg=”]
تعمیر جاروبرقی ناسا

یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده لوازم برقی در بازار برند ناسا  می باشد که یکی از محبوب ترین لوازم های این برند جاروبرقی ناسا است. جاروبرقی ناسا از تکنولوژی بالایی برخوردار است که همین موضوع باعث شده است که تعمیر جاروبرقی ناسا را یک مقدار سخت کند. از آنجا که جاروبرقی ناسا از تکنولوژی بالایی تشخیص دادن و برطرف کردن مشکلات آن کار هرکسی نیست. اگر جاروبرقی ناسا شما دچار مشکل شده است و به دنبال نمایندگی معتبر برای تعمیر جاوبرقی خود هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسا

شما دوستان عزیزی که مصرف کننده جاروبرقی ناسا هستید و جاروبرقی شما با مشکل مواجه شده است، میتوانید به نمایندگی تک ریپیر مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید، تک ریپیر با داشتن تکنسین های دوره دیده، با تجربه و مورد اعتماد آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر جاروبرقی ناسا به شما مراجعه کنندگان عزیز است. برخی از مشکلات جاروبرقی وجود دارد که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی ندارد و میتوان آن ها را با کمی آشنایی با مشکلات آن ها را برطرف کنید، اما در سمت مقابل برخی از این مشکلات وجود دارد که برطرف کردن آن ها نیازمند تخصص بالایی است و بهتر است که در صورت نداشتن تخصص کافی برای تعمیر آن ها اقدام نکنیم زیرا باعث بروز مشکلات بیشتر در جاروبرقی میشویم. در صورت بروز این مشکلات بهتر است که به کمک تکنسین متخصص آن ها را برطرف کنیم. برای آشنا شدن با برخی از مشکلات پیش پا افتاده جاروبرقی در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر جاروبرقی ناسا

برخی از اجزای داخلی و تشکیل دهنده جاروبرقی ناسا

موتور جاروبرقی

فیلتر

لوله خرطومی

کیسه یا پاکت جاروبرقی

لوله تلسکوپی

مخزن شیشه ای

سری روپایی

سری های یدکی

سیم جمع کن

دکمه های جاروبرقی

فیلتر سایکون

چرخ های جاروبرقی

نحوه ثبت خرابی جاروبرقی ناسا در تعمیرگاه مجاز همیکسو

  • برای ثبت خرابی دستگاه خود میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را برای کارشناسان ما شرح دهید تا بعد از شرح دادن خرابی و هماهنگی های لازم با کارشناسان منتظر بمونید تا تکنسین متخصص به محل شما اعزام شوند تا به برطرف کردن مشکل شما بپردازند.
  • در ضمن شما مراجعه کنندگان عزیز میتوانید به صورت آنلاین در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته خرابی دستگاه خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و تکنسین متخصص را برای برطرف کردن مشکل شما به محل مورد نظرتان ارسال کند.

برخی از مشکلات جاروبرقی ناسا و دلایل بروز آن ها

روشن نشدن جاروبرقی.

صدای جاروبرقی هنگام کار زیاد است.

کار نکردن جاروبرقی.

یکسره کار کردن موتور جاروبرقی.

بوی سوختگی جاروبرقی.

جاروبرقی روشن نمی شود، دلیل بروز این مشکل چیست؟

یکی از عمده ترین و شابع ترین مشکلات جاروبرقی که بیشتر مراحعه کنندگان با این مشکل روبه رو شده اند روشن نشدن جاروبرقی است که روشن نشدن جاروبرقی دلایل مختلفی از جمله:

دو شاخه را بررسی کنید، احتمال خرابی دوشاخه ای که جاروبرقی به آن وصل است وجود دارد.

بررسی کردن کموتور و مدار سری جاروبرقی، مطمئن شوید که این دو قطعه دچار اختلال نشده باشند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث روشن نشدن جاروبرقی می شود، خرابی کلید خاموش روشن جاروبرقی است که در صورت خرابی این قطعه باید قطعه را تعویض و یا تعمیر کنید.

در صورتی که با بررسی کردن قطعات بالا جاروبرقی شما روشن نمی شود باید به نمایندگی مجاز تک ریپیر مراجعه کنید تا مشکل جاروبرقی خود را برطرف کنید.

دلیل صدای زیاد جاروبرقی به هنگام کار چیست

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث اذیت شدن مصرف کننده میشود صدای زیاد جاروبرقی به هنگام کار است که این مشکل به دلایل مختلفی پیش می آید که در ادامه آن ها را باهم بررسی میکنیم.

درلین اقدام باید بررسی کنید که موتور جاروبرقی شما از نوع کم صدا است یا پر صدا.

در صورتی که موتور جاروبرقی را بررسی کردید و مطمئن شدید که نوع موتور شما از نوع کم صدا است برای برطرف مشکل باید موارد زیر را بررسی کنید:

یکی از دلایل اصلی صدای زیاد جاروبرقی به هنگام خرابی بلبرینگ جاروبرقی است، بلبرینگ جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهید و از سالم بودن آن مطمئم شوید.

خراب بودن پروانه جاروبرقی نیز یکی دیگر از دلایلی است که میتوان باعث بروز این مشکل شود، پروانه را بررسی کنید تا دچار اختلال نشده باشد.

در صورت جرقه زدن کلکتور نیز جاروبرقی صدای گوض خراش از خود تولید می کند.

جاروبرقی کار نمی کند، دلیل کار نکردن جاروبرقی چیست؟

شاید شما هم با این مشکل روبرو شده اید که جاروبرق شما کار نمی کند این مشکل به چند بروز داده میشود که در ادامه آن ها را باهم بررسی خواهیم کرد:

کیت الکتریکی دستگاه را بررسی کنید، در صورتی که کیت الکتریکی دستگاه دچار مشکل شده باشد، جاروبرقی کار نمی کند.

اتصالاتی که مربوط به موتور و ذغال های موتور است را بررسی کنید، تا دچار اختلال نشده باشند.

امکان قطع شدن پلاتین های سیم جمع کن وجود دارد، آن هارا بررسی کنید و از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.

سیم جاروبرقی را نیز به خوبی مورد بررسی قرار دهید، امکان قطعی سیم جمع کن نیز وجود دارد.

تعمیر جاروبرقی ناسا

دلیل یکسره کار کردن جاروبرقی چیست؟

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که جاروبرقی را به پریز وصل می کنید یکسره کار می کند که دلایل بروز این مشکل را در ادامه با هم بررسی می کنیم:

اولین موضوعی که در صورت بروز این مشکل باید به آن توجه کرد این است که کلید جاروبرقی سالم است یا نه، کلید جاروبرقی را بررسی کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

خرابی دیمر نیز یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل است، دیمر جاروبرقی را به خوبی بررسی کنید تا دچار اختلال نشده باشد.

یکی دیگر از مشکلات تخصصی جاروبرقی یکسره کار کردن موتور آن است که تعمیر آن نیازمند تخصص بالایی است که در صورت نداشتن تخصص برای برطرف کردن این مشکل میتوانید به نمایندگی تک ریپیر مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

تعمیرات جاروبرقی ناسا

همانطور که مطالب بالا را مطالعه کردید ما در این مقاله به بررسی برخی از مشکلات پیش پا افتاده جاروبرقی ناسا رسیدیم، تا در صورتی که جاروبرقی شما با مشکل مواجه شد شما بتوانید به تعمیر جاروبرقی ناسا خود در منزل با کمک گرفتن از مطالب بالا بپردازید. همانطور که گفته شد برخی از مشکلات جاروبرقی نیاز به تخصص بالایی دارد که در صورت نداشتن تخصص نباید برای برطرف مشکل اقدام کنیم زیرا این کار باعث میشود ما مشکلات و خسارت های زیادی به دستگاه وارد شود. در صورتی که با این مشکلات در جاروبرقی روبرو شدید میتوانید با نمایندگی تک ریپیر تماس بگیرید و با کمک گرفتن از تکنسین های ما مشکل جاروبرقی خود را برطرف کنید.
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *