دسته‌بندی نشده

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون ال جی و تعمیر تلویزیون ال جی

تلویزیون های ال جی یکی از تلویزیون های حساس و با ترکیب رنگ بالا می باشد که در بسیاری از ادارات، سازمان ها و خانه های ما ایرانیان به چشم می خورد. متناسب با این میزان حساسیت، این تلویزیون ها دچار مشکلات فراوانی می شوند و نیاز به برخی تعمیرات دارند که جزو خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد. در پی این مشکلات، مرکز تعمیر تلویزیون ال جی راه اندازی شده تا در این زمینه به شما خدمات ارزنده ای را ارائه دهد و خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی را با بهترین کیفیت به شما همشهریان عزیز تهرانی ارائه دهد.

چه مشکلاتی در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی رفع شده اند؟

  • سیاه شدن تصویر در تلویزیون ال جی:

در صورتی که در هنگام تماشای تلویزیون صفحه نمایش به صورت یکدست سیاه و یا سفید شود، به این معنی است که تلویزیون ال جی شما دچار مشکل شده و نیاز به برخی تعمیرات تلویزیون ال جی دارد.

  • نفوذ رطوبت به برد تلویزیون ال جی:

در صورت نفوذ آب و یا رطوبت به تلویزیون، هر چه سریعتر آن را خاموش کنید و بدون اتلاف وقت با مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی تماس بگیرید. ممکن است آب به برد الکتریکی تلویزیون نفوذ کند و موجب سوختگی برد شود که در صورت سوختگی برد، باید برد به طور کامل تعویض شود.

  • سوختگی خازن در برد تلویزیون به علت نوسانات برق:

در صورت متصل نکردم تلویزیون به محافظ برق، سوختگی های پی در پی در خازن ها اتفاق می افتد که موجب از کار افتادن تلویزیون می شود.

  • از کار افتادن دکمه های تلویزیون ال جی:

دکمه های تلویزیون غالباً در مواقعی که دسترسی به کنترل تلویزیون وجود نداشته باشد، کنترل تلویزیون از طریق دکمه های تلویزیون انجام می شود. حال اگر این دکمه ها و یا پنل به طور کامل از کار افتد و کنترل تلویزیون نیز در دسترس نباشد، بنابراین امکان روشن و خاموش کردن و تعویض کانال و بسیاری از کارهای دیگر وجود ندارد.

تعمیرات -تلویزیون-ال-جی

تعمیرات -تلویزیون-ال-جی

 

  • پیکسل ها بهم میریزند و یا رنگ های تصویر در تلویزیون ال جی به صورت تو در تو در می آیند:

علت این امر نور پس زمینه می باشد که در صورت رفع نشدن، نیاز به تعویض پنل وجود خواهد داشت.

  • روشن نشدن تلویزیون ال جی:

مشکلی که بسیاری از افراد با آن روبرو می شوند این است که تلویزیون آخرین بار به خوبی کار می کرده و پس از خوشی دیگر روشن نشده است که نشان دهنده یک سوختگی و نارسایی در برخی موقعیت های تلویزیون و یا سوختن تلویزیون به طور کامل می باشد.

  • شکستگی صفحه نمایش تلویزیون ال جی:

شکستگی تلویزیون می توان ناشی از رفتار یک کودک و یا یک مشاجره باشد که به طور کاملاً اتفاقی یک شی با تلویزیون برخورد می کند و شدت ضربه باعث می شود که صفحه نمایش به گونه ای بشکند که نیاز به تعویض کامل پیدا کند.

تیم کارشناسی مرکز تعمیر تلویزیون ال جی

مرکز تعمیر تلویزیون ال جی به تمامی همشهریان عزیز تهرانی در مناطق مختلف تهران خدمات مورد نیازشان را به صورت هفتگی ارائه می دهد. این مرکز از کارشناسان و متخصصین دوره دیده و با مهارت بالا بهره می برد تا بهترین تعمیرات تلویزیون ال جی را به شما به صورت حضوری و روزانه ارائه دهد.

شما مشتریان عزیز از هر نقطه از تهران می توانید با ما تماس بگیرید و خدمات مورد نیازتان را در همان روز دریافت کنید و از ساعتها کلافگی از خراب شدن تلویزیون در بیایید.

تعمیر-تلویزیون-ال-جی

تعمیر-تلویزیون-ال-جی

نحوه ارائه خدمات در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی چگونه است؟

پس از تماس با مرکز تعمیر تلویزیون ال جی و اطلاع مشکل خود، کارشناس فنی تعمیرات تلویزیون ال جی کار شما را در لیست کارهای روزانه قرار داده و هماهنگی لازم  جهت حضور در محل به عمل خواهد آورد. کارشناس فنی پس از آماده سازی تجهیزات مورد نیاز خود برای انجام تعمیرات تلویزیون ال جی به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد کرد.

کارشناس فنی تعمیر تلویزیون ال جی پس از ساعاتی به محل مراجعه خواهد کرد و تعمیرات تلویزیون ال جی را با رضایت شما انجام خواهد داد. توجه داشته باشید که کارشناس فنی تحت هیچ شرایطی بدون رضایت شما این تعمیرات را انجام نخواهد داد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصلی که سازگار با تلویزیون ال جی باشند استفاده می شوند که این قطعات تفاوتی با قطعات خود تلویزیون نداشته و تا سالها برای شما کار می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *