تعمیر برد ساید دوو, نمایندگی ساید و یخچال

تعمیر برد ساید دوو

تعمیر برد ساید دوو

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc8rxb5j’ admin_preview_bg=”]

تعمیر برد ساید دوو

تعمیر برد ساید دوو امروز به یکی از مسائل و مشکلات مهم تعمیر یخچال های ساید بای ساید تبدیل شده است و نیاز به تعمیر کاران در این زمینه اهمیت زیادی دارد. تعمیرات برد ساید دوو یکی از پیچیده ترین و حساس ترین کار هاییست که یک تعمیر کار باید در آن تخصص داشته باشد.

البته تشخیص این تخصص و تجربه به تعمیر برد ساید دوو کمک می کند.

امروزه استفاده از برد های الکترونیکی به جای اجزای قدیمی سبب شده تا عملکرد دستگاه بهتر شود و از طرفی تکنولوژی های پیشرفته جای خود را در تولید یخچال های ساید بای ساید باز کنند.

ساید بای ساید دوو نیز از این قافله عقب نمانده و در تولید لوازم خانگی خود از انواع مدارات الکتریک و برد استفاده نموده است.

به همین خاطر است که تعمیر برد ساید دوو جزو تخصصی ترین کار هایی است که باید یک تعمیر کار درباره ی آن اطلاعات داشته باشد.

تعمیرات برد ساید دوو پیچیده می باشد و لذا می بایست از علم و دانش کافی برای تعمیر آن بهره برده اما تعمیر کار دارای این قابلیت در بازار بسیار کم است.

بنابراین برای تعمیر برد ساید دوو بهتر است به مراکزی مراجعه نمود که از تعمیر کاران با تجربه استفاده می کنند.

به شما توصیه می کنیم در صورتی که برد الکترونیکی یخچال یا ساید بای ساید دوو شما دچار عیب شده است ، هر چه سریع تر برای درست کردن آن با ما تماس بگیرید.

در صورتی که به سرعت برد یخچال یا ساید بای ساید دوو را تعمیر نکنید ، ممکن است باعث ایجاد خرابی در قسمت های دیگر شود و هزینه های زیادی را متحمل شوید و جبران ناپذیر باشد.

که در این حالت نیاز به پرداخت هزینه زیادی برای برگرداندن یخچال به حالت سالم وجود دارد.

تاریخچه شرکت دوو

دوو (Daewoo Electronics) در سال 1971 پایه گذاری شد. این شرکت سالهای سال است که توانسته در زمره‌ی یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم الکتریکی در دنیا، و میان سایر رقبا قرار داده شود. این شرکت در سال 2013 به گروه دانگبو واگذار شد.

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hb4th8′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-برد-ساید-بای-ساید-دوو.jpg’ attachment=’19118′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fo01oc’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-doiqsc’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-182u8c’ admin_preview_bg=”]

 سوالات و ایرادات رایج ساید بای ساید دوو

  1. یخ ساز ساید بای ساید یخ زیادی تولید می کند که باعث فشار به قفسه یخ می شود؟

این یکی از ایرادات مزاحم در مورد یخچال هاست. عمدتا این ایراد از باز روی حسگر موجود در یخ ساز ایجاد می شود. زمانی که یخ تولید شده و به بازوی حسگر می خورد باعث می شود تا عمل یخ سازی متوقف شود. در مواردی که این بازوی حسگر به مشکل خورده یا آسیب دیده باشد باعث می شود تا عمل یخ سازی متوقف نشده و باعث فشار به قفسه یخ شود. برای تعمیر این بخش از یخچال باید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال دوو و کمک گیری از متخصصین موجود در نمایندگی برای تعمیر یخچال فریزر دوو اقدام کرد و بازوی حسگر معیوب را تعویض کرد.

  1. آیا برای حمل و نقل یخچال فریزر می توان آن را به صورت افقی حمل کرد؟

بله برای حمل نقل می توان یخچال را افقی حمل کرد ولی باید این نکته را در نظر داشت که با حمل کردن یخچال به صورت افقی روغن داخل کمپرسور از داخل کمپرسور خارج می شود و پس از حمل و نقل باید قبل اتصال به برق چند ساعتی به صورت ایستاده بماند.

  1. آیا باید کنترل های موجود در یخچال تنظیم شوند؟

این یکی از سوالات متداول در تعمیر یخچال فریزر دوو می باشد. در اکثر نقاط جهان بهترین تنظیم 5 به 5 می باشد. ولی در یخچال فریزر هایی که دارای حسگر کنترل سرد لامپ هستند باید این تنظیم را پایینتر در نظر بگیرد اگر در ارتفاعی بیشتر از 5000 فوت از سطح زمین زندگی می کنید. در تعمیرات ساید بای ساید دوو این مورد را در نظر داشته باشید که اگر یخچال شما به خوبی کار می کند و ناگهان دچار مشکلی شود که شما را مجبور به تنظیم مجدد کنترل های آن کند ممکن است که ایراد از بخش دیگری از یخچال باشد. برای رفع این ایراد باید با مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال دوو و کمک گیری از متخصصی اقدام به تعمیر یخچال فریزر دوو کرد تا هم از هزینه ی اضافی و هم از اتلاف زمان جلوگیری شود.

  1. بعد از گذشت چه مدتی باید فیلتر آب یخچال تعویض شود؟

فروشندگان محصول عموما زمان 6 ماه را برای تعویض فیلتر آب مناسب می دانند؛ اما زمان تعویض فیلتر به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر سطح کیفیت آبی که از فیلتر عبور می کند بالا باشد می توان تا یک سال از فیلتر آب موجود استفاده نمود. البته باید این را در نظر داشته باشید که بدون فیلتر ماندن یخچال بهتر از استفاده از فیلتر کثیف است. برای تعویض این فیلتر باید با کمک گیری از متخصصین تعمیر یخچال دوو این کار صورت گیرد.

  1. چگونه چگالنده یخچال فریزر را تمیز کنیم؟ و چه مقدار باید تمیز شود؟

برای تمیز کردن چگالنده باید از یک برس بلند وباریک استفاده شود. در یخچال فریزر هایی که چگالنده در زیر کف آن قرار دارد با تمیز کردن کویل ها و لنت های کویل این کار انجام می گیرد. در برخی دیگر از یخچال فریزر های باید محفظه ی پشت یخچال باز شود تا به کویل های چگالنده دسترسی داشت ولی نحوه ی پاک کردن آن مشابه قبل است. توصیه می شود برای تمیز کردن این بخش با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال دوو از آن ها خواسته تا این کار را انجام دهند؛ زیرا ممکن است با آسیب زدن به کویل ها هزینه های بیشتری را متحمل شوید. با تعمیر ساید بای ساید دوو به وسیله ی تعمیرکار ماهر خیالتان از حل مشکل بوجود آمده به کل راحت خواهد بود
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-axh2l8′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-برد-ساید-دوو.jpg’ attachment=’19123′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-914icc’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7re7d8′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6gboa4′ admin_preview_bg=”]

تعمیرات برد ساید دوو

از آنجا که تعمیرات برد ساید دوو نشان می دهد که برد مرکز و مغز یک دستگاه به حساب می آید و تمامی وظایف و کار های یک دستگاه توسط این قسمت کنترل می شود لذا دانش کافی در تعمیر کمک زیادی به افزایش راندمان کاری می کند.

برخی از کسانی که نیاز به تعمیر ساید بای ساید پیدا می کنند اغلب اطلاعاتی درباره ی برد دستگاه نداشته و بنابراین تعمیر این قسمت از دستگاه یک کار کاملا تخصصی می باشد.

تعمیرات برد ساید دوو نشان می دهد که در صورت هر گونه اشتباه ممکن است آسیب جدی به دستگاه وارد شود.

متخصصان مراکز تعمیر معتبر اغلب برای تعمیر برد ساید دوو آموزش های مختلفی می بینند و کاملا آشنایی با این قسمت از یخچال ساید بای ساید دارند. همچنین تجربه عملیاتی در تعمیرات برد ساید دوو این افراد نشان از داشتن مهارت دارد و می توان به راحتی به آن ها اعتماد نمود.

مشتریان می توانند قبل از دریافت خدمات برای تعمیر برد ساید دوو ابتدا با مشاوران مرکز در این باره صحبت کنند.

راهنمایی هایی که این افراد نیاز دارند توسط مشاوران ارائه خواهد شد و بخشی از نقص یابی نیز انجام می شود.

بعد از آن بر حسب میزان تخصص هر تکنسین در تعمیرات برد ساید دوو و متناسب با آن به محل اعزام شده و می توان با این راهکار خدمات مرکز تعمیر برد ساید دوو را دریافت کرد.

البته بهتر است قبل از تعمیر، تست برد نیز انجام شود تا در صورتی که برد مشکلی نداشته باشد، تعمیر آن انجام نشده و سایر اجزای دستگاه نقص یابی شود.

این کار از صدمات حاصل از تعمیر برد ساید دوو به صورت اشتباه نیز می کاهد.

برای تعمیرات برد دستگاه خود با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به صورت انلاین فرم زیر را پر کرده:

با پر کردن فرم زیر در کوتاه ترین زمان تکنسین مربوطه با شما تماس گرفته تا برای تعمیرات به محل مورد نظرتان اعزام شوند:

شماره تماس:

شرق 77166615-021 

مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

2 thoughts on “تعمیر برد ساید دوو

  1. sklep online گفت:

    Wow, amazing blog structure! How long have you been running a blog for?
    you make blogging look easy. The overall glance of your site is great, let
    alone the content material! You can see similar here sklep online

  2. Wow, incredible weblog layout! How lengthy have you been running a blog for?
    you made blogging glance easy. The overall look of your web site is
    magnificent, as neatly as the content material!

    You can see similar here sklep online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *