تعمیر بخاری پلار

تعمیر بخاری پلار

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-16jfmug’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kx1v3d8w’ admin_preview_bg=”]

تعمیر بخاری پلار

تعمیر بخاری پلار در نمایندگی تعمیر بخاری پلار

تعمیر و سرویس بخاری یکی از فعالیت های نمایندگی تعمیر بخاری پلار است . تک ریپیر در زمینهی تعمیر تاسیسات گرمایشی است و مشتریان بسیاری برای تعمیر بخاری پلار با تک ریپیر تماس می گیرند. در این مقاله با نحوه خدمت رسانی تک ریپیر در زمینه تعمیر بخاری پلار آشنا خواهید شد. شما می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس گرفته و به رایگان از هزینه تعمیرات بخاری مطلع شوید.

هر کدام از یک مناطق تهران که هستید برای تعمیر بخاری در تهران با ما تماس بگیرید تا تکنسین بخاری به محل تان اعزام کنیم. سرویس بخاری، عیب یابی بخاری و تعمیرات بخاری توسط بهترین تکنسین های بخاری در تهران انجام خواهد شد.

از آنجا که تعمیر بخاری نیاز به تختصص بالایی دارد و مشکلات آن نیز به دو دسته مشکلات غیر تخصصی و تخصصی تقسیم میشود که مشکلات غیر تخصصی شامل مشکلاتی میشود که ما با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات پیش پا افتاده بخاری میتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم . اما مشکلات تخصصی شامل مشکلاتی میشود که تعمیر و برطرف کردن این مشکلات نیاز به تخصص بالایی دارد ، اما نگران نباشید شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات تخصصی برای بخاری خود به نمایندگی تعمیر بخاری پلار تک ریپیر مراجعه کنید و مشکلات را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر بخاری پلار

بیشتر بدانید : نمایندگی تعمیر بخاری پلار

نمایندگی تعمیر بخاری پلار

دوستان عزیزی که در صورت بروز مشکل برای بخاری خود به دنبال نمایندگی برای تعمیر بخاری خود هستند میتوانند به نمایندگی تعمیر بخاری تک ریپیر مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیر بخاری تک ریپیر با داشتن کادری مجرب و تکنسین های با تجربه و دوره دیده در زمینه تعمیر بخاری آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر بخاری به شما دوستان عزیز است . شما دوستان عزیز میتوانید در صورت خرابی قطعه به نمایندگی تعمیر بخاری پلار مراجعه کنید و قطعه اصلی و فابریک را جایگزین قطعه خراب کنید .

خدمات تعمیر بخاری گازی در تک ریپیر شامل چه مواردی است؟

تکنسین های بخاری ما خدمات زیر را ارائه می دهند و هر یک از قسمت های بخاری گازی یا بخاری برقی دچار خرابی باشد، می توانند تعمیر کنند.

تعمیر ترموکوپل بخاری گازی

تعمیر بخاری برقی

تعمیر المنت بخاری برقی

تعمیر شمعک بخاری گازی

تعمیر بخاری برقی فن دار

تعمیر انواع بخاری

تعمیر فندک بحاری

و …

برخی از قطعات تشکیل دهنده بخاری برقی به شرح زیر میباشد :

  1. بدنه بخاری
  2. شیشه روی بخاری
  3. مشعل موتور خانه ها
  4. دود کش ها که یکی از مهم ترین اجزای بخاری برقی هستند
  5. جرقه زن
  6. ترموبوکوبل ها
  7. شعله پخش کن داخلی بخاری
  8. درجه برای مشخص کردن کم یا زیاد بودن شعله بخاری
  9. شلنگ گاز مناسب

چه زمانی باید به فکر تعمیر بخاری باشیم؟

برخی مواقع نیاز به تعمیر و سرویس بخاری قطعی است و توصیه می شود از یک تکنسین بخاری که تجربه کافی در تعمیر انواع بخاری را دارد، کمک بگیرید. تعدادی از مواردی که نیاز به تعمیر بخاری وجود دارد را در ادامه بررسی کرده ایم. هر یک از موارد زیر که برایتان پیش آمد، برای تعمیرات بخاری در محل کار و یا سکونت با تک ریپیر تماس بگیرید تا نزدیک ترین تکنسین بخاری را به محل شما ارسال کنیم.

تعمیر بخاری پلار

تعمیر بخاری پلار در نمایندگی تعمیر بخاری پلار

پس از راه اندازی بخاری بوی گاز‌های حاصل از سوختن به مشام می‌رسد.

علت اول: مسیر دودکش بسته شده است.راه دودکش را بررسی و شی مسدود کننده را بر طرف نمایید.

علت دوم: قطر دودکش ساختمان کم‌تر از قطر دودکش بخاری است. از دودکش با قطر مناسب استفاده کنید.

علت سوم: دودکش بدون کلاهک می‌باشد. برای جلوگیری از وارد شدن گازهای حاصل از سوختن به داخل بخاری در اثر وزیدن باد از کلاهک مناسب استفاده نمایید.

پس از روشن کردن بخاری بوی گاز خام به مشام می‌رسد.

علت: فرونشینی گاز از اتصالات لوله‌های مرتبط کننده بین شیر کنترل و مشعل یا پیلوت. به شدت اتفاق می‌افتد که اتصالات لوله‌های متصل به شیر کنترل شل بوده و باعث نشتی گاز گردد. این قسمت را با کف صابون چک کنید و رفع عیب نمایید.

با دوره خود گرداندن دکمه فرمان از حالت پیلوت به شعله اصلی مشعل روشن نشده و گاز زیادی به اطراف پراکنده می‌شود.

علت اول: گرفتی مسیر ورودی مشعل توسط وسیله خارجی. قبل از هر اقدامی ابتدا شیر اصلی را ببندید و مجرای ورودی مشعل را چک کنید. در صورتی‌که چیزی درون آن بود خارج نمایید.

علت دوم: خمیدگی نازل (ژیگلور) گاز از جای خود. در صورتی‌که نازل گاز در اثر ضربه و یا شل‌ شدن پیچ‌های آن از جای خود گمراه شده باشد، گاز به داخل مشعل تزریق نمی‌شود.

از بخاری روشن و در حال کار بوی گاز خام به مشام می‌رسد.

علت: خاموشی یکی از شعله‌های پیلوت. در صورت تنظیم نبودن شعله پیلوت احتمالا خاموشی یکی از شعله‌ها هست. این امر باعث نشست گاز می‌شود. طول و اندازه شعله پیلوت را تنظیم نمایید. برای این کار پیچ پشت پیلوت را باز نموده، با پیچ گوشتی پیچ تنظیم شعله پیلوت را در حالی‌که شعله آن را مشاهده می‌کنید، تنظیم کنید.

نامناسب بودن شعله بخاری و بوی گاز خام استشمام می‌شود.

علت: گرفتگی سوراخ‌های مشعل. کثیفی بیش از حد مشعل و گرفتگی سوراخ‌های آن جلوی عبور مخلوط هوا و گاز را گرفته مشکل ذکر شده رخ می‌دهد. مشعل را از جای خود خارج نموده با برس و یا با فشار باد آن را تمیز نمایید.

گاهی اوقات بخاری خود به خود خاموش می‌شود.

علت: تنظیم نبودن شعله‌های شمعک و عدم گرم شدن ترموکوپل. در صورتی که سر ترموکوپل درست در شعله شمعک قرار نگرفته باشد الکتریسته تولید شده توسط آن به حدی نیست که بتواند هسته بوبین را در حالت جذب نگه دارد. بنابراین فنر بوبین هسته را به بیرون رانده و مسیر گاز را میبندد . محل قرار گرفتن ترموکوپل را چگ کنید و در صورت وجود مشکل ، مشکل را برطرف کنید.

در هنگام روشن کردن بخاری با ول کردن دکمه فرمان به قصد روشن ماندن شمعک گاز، قطع و شمعک خاموش می‌شود.

علت: خرابی ترموکوپل. ترموکوپل را طبق آنچه در مبحث ترموکوپل از فهرست لوازم گازسوز گفته شد آزمایش کنید و در صورت وجود مشکل آن را تعویض نمایید.

هنگام روشن کردن بخاری با آزاد کردن دکمه فرمان به غرض روشن ماندن شمعک گاز قطع و شمعک خاموش می‌شود.

علت: خرابی بوبین. در صورتی‌که ترموکوپل ایراد نداشته باشد ، عیب از بوبین است. طبق آن‌چه در مبحث ترموکوپل و بوبین از فهرست لوازم گازسوز گفته شده، بوبین را بررسی کنید؛ و در صورت خراب بودن، آن را تعویض نمایید.

با وجود فشار گاز مناسب در شبکه لوله کشی، شعله پیلوت کوتاه است و تنظیم نمی‌شود.

علت: کثیفی بیش از حد فیلتر. کاور شیر کنترل را بردارید. با توجه به شکل گسترده شیر کنترل، فیلتر مربوطه را تعویض نمایید.

پس از راه اندازی بخاری و باز کردن شیر اصلی گاز بوی گاز خام به مشام می‌رسد.

علت: نشت گاز از دو سر شیلنگ یا لوله مسی مرتبط کننده بین شیر اصلی و شیر کنترل بخاری. با کف صابون محل اتصال شیلنگ یا لوله به شیر اصلی و شیر کنترل بخاری را چک کنید و در صورت نشتی گاز محل مورد نظر را رفع مشکل نمایید.

پس از روشن کردن بخاری بوی گاز خام به مشام می‌رسد.

علت: نشت از قسمت‌های شیر کنترل است. کاور یا قالپاق شیر کنترل را بردارید. با کف صابون سطح شیر کنترل و اطراف پیچ‌های تنظیم ماکزیمم، مینیمم و محور را بپوشانید. دقت کنید که در کدام قسمت حباب تشکیل می‌شود و نشتی دارد. سپس پیچ مربوطه را باز و واشر اورینگی آن را تعویض کنید.

سوالات متداول تعمیر بخاری

چگونه از تک ریپیر خدمات تعمیر بخاری بگیریم ؟

تنها کافی است با نمایندگی تعمییر بخاری تک ریپیر تماس گرفته و آدرس محل سکونت تان را اعلام کنید. تکنسین بخاری با شما تماس می گیرد و زمانی را برای مراجعه به محل تان با شما هماهنگ می کند.

تعمیر بخاری شامل چه بخاری هایی می شود؟

تعمیر بخاری گازی
تعمیر بخاری دیواری
تعمیر بخاری برقی و …

دفترچه راهنمای تعمیر بخاری پلار

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص تک ریپیر در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای بخاری پلار

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشتولیپسن ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تک ریپیر را برای تعمیر بخاری پلار خود انتخاب میکنند .

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر بخاری پلار آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تک ریپیر در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

با دنبال کردن اینستاگرام ما از ویدیوهای آموزشی ما استفاده کنید . برای دنبال کردن پیج اینستاگرام ما روی لبنک کلیک کنید.

هزینه تعمیر بخاری پلار چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی تک ریپیر بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=’av-vzvsp4′]
برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید
[/av_textblock]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *