تعمیر بخاری آبسال

تعمیر بخاری آبسال

تعمیر بخاری آبسال

تعمیر بخاری آبسال در نمایندگی تعمیر بخاری آبسال

در ایام سرد سال اگر قصد استفاده از بخاری گازی را دارید، زودتر به فکر راه اندازی نصب بخاری باشید و یا اگر از قبل بخاری نصب شده است، بهتر است پیش از راه اندازی مجدد برای سرویس و تعمیر بخاری اقدام کنید. یک تکنسین بخاری گازی، خدمات مرتبط با تعمیر انواع بخاری گازی از جمله نصب بخاری و سرویس بخاری انواع مدل‌ها را می‌تواند انجام دهد.

قیمت تعمیرات بخاری در مقایسه با تعویض و راه اندازی بخاری جدید، بسیار کمتر است. پس اگر اختلال جدی برای بخاری وجود ندارد و مطمئن هستید که قابل تعمیر است، می‌توانید کار تعمیر بخاری از هر مدل و برند از جمله تعمیر بخاری آبسال ، تعمیر بخاری پلار و سایر برندها را به یک خدمات کار یا تکنسین مجرب بسپارید. برای پیدا کردن یک متخصص مجرب در تعمیر بخاری روی «تک ریپیر» حساب کنید.

از آنجا که مشکلات بخاری عمداً به دو دسته مشکلات تخصصی و غیر تخصصی تقسیم میشوند که مشکلات غیر تخصصی به مشکلاتی گفته میشود که شما دوستان عزیز میتوانید با کمی آشنایی با ، اجزا و مشکلات پیش پا افتاده از بروز اتفاقات تحصصی در دستگاه جلوگیری کنید ، اما مشکلات تخصصی شامل مشکلاتی هستند که برطرف کردن اینگونه مشکلات نیاز به تخصص بالایی دارد ، توصیه میشود که در صورت نداشتن تخصص کافی برای تعمیر بخاری بهتر است به نمایندگی تعمیر بخاری آبسال مراجعه کنید و مشکل خودرا برطرف کنید .

بیشتر بدانید : هزینه تعمیر بخاری آبسال چقدر میشود .

تعمیر بخاری آبسال

نمایندگی تعمیر بخاری آبسال

دوستان عزیزی که در صورت بروز مشکل جدی برای بخاری خود و یا خرابی قطعات آن ، به دنبال نمایندگی تعمیر بخاری آبسال برای تعمیر و یا تعویض قطعه هستند میتوانند به نمایندگی تعمیر بخاری آبسال مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیر بخاری آبسال با داشتن کادری مجرب ، تکنسین های دوره دیده در زمینه تعمیر بخاری ، باتجربه و مورد اعتماد آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر بخاری آبسال به شما دوستان عزیز است . در ضمن نمایندگی تعمیر بخاری آبسال در صورت خرابی قطعه ، قطعه اصلی و فابریک را جایگزین قطعه خراب میکند . شما دوستان عزیز میتوانید در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر بخاری آبسال تک ریپیر تماس بگیرید و با کمک تکنسین های ما مشکل پیش آمده را برطرف کنید .

خدمات تعمیر بخاری آبسال در تک ریپیر شامل چه مواردی است؟

تکنسین های بخاری ما خدمات زیر را ارائه می دهند و هر یک از قسمت های بخاری گازی یا بخاری برقی دچار خرابی باشد، می توانند تعمیر کنند.

تعمیر ترموکوپل بخاری گازی

تعمیر بخاری برقی

تعمیر المنت بخاری برقی

تعمیر شمعک بخاری گازی

تعمیر بخاری برقی فن دار

تعمیر انواع بخاری

تعمیر فندک بحاری

و …

برخی از قطعات تشکیل دهنده بخاری برقی به شرح زیر میباشد :

  1. بدنه بخاری
  2. شیشه روی بخاری
  3. مشعل موتور خانه ها
  4. دود کش ها که یکی از مهم ترین اجزای بخاری برقی هستند
  5. جرقه زن
  6. ترموبوکوبل ها
  7. شعله پخش کن داخلی بخاری
  8. درجه برای مشخص کردن کم یا زیاد بودن شعله بخاری
  9. شلنگ گاز مناسب
  10. نمایندگی تعمیر بخاری آبسال

چه زمانی باید به فکر تعمیر بخاری باشیم؟

برخی مواقع نیاز به تعمیر و سرویس بخاری قطعی است و توصیه می شود از یک تکنسین بخاری که تجربه کافی در تعمیر انواع بخاری را دارد، کمک بگیرید. تعدادی از مواردی که نیاز به تعمیر بخاری وجود دارد را در ادامه بررسی کرده ایم. هر یک از موارد زیر که برایتان پیش آمد، برای تعمیرات بخاری در محل با تک ریپیر تماس بگیرید تا نزدیک ترین تکنسین بخاری را به محل شما اعزام کنیم.

تعمیر بخاری آبسال در نمایندگی تعمیر بخاری آبسال

برخی از مشکلات متداول بخاری آبسال و دلایل بروز آن ها

خاموش شدن شمعک بخاری

اگر در هنگام روشن كردن بخاری با ول كردن دکمه فرمان به منظور روشن ماندن شمعك، گاز قطع و شمعك بخاری خاموش می شود، نیاز به تکنسین بخاری گازی برای تعمیر بخاری دارید. و این مشکل به دلایل زیر رخ می دهد.

خرابی بوبین

در صورتی كه ترموكوپل ایراد نداشته باشد . عیب از بوبین می باشد مطابق آنچه در مبحث ترموكوپل و بوبین از فهرست لوازم گازسوز گفته شده بوبین را چک و از سالم بودن آن مطمعن شوید و در صورتی که از معیوب  بودن آن مطمعن شدید آن را تعویض نمایید.

خرابی پیلوت بخاری گازی

یکی دیگر از قطعات که بسیار مهم و کاربردی در بخاری پیلوت است که ممکنن است پس از استفاده متداول دچار مشکلاتی شود. معمولا مشکلاتی که استفاده کنندگان بخاری های گازی با آن برخورد می کنند، روشن نماندن پیلوت، نزدن فندک بخاری و اشکال در کارکرد ترموکوبل است که مورد خطرناکی به حساب می آید.

مشعل یکی از بخش های اصلی بخاری است که در صورت وجود خرابی در آن، مشکلاتی در کارکرد بخاری به وجود می آورد. از جمله این مشکلات می توان به آبی نبودن شعله بخاری گازی، نشت گاز و استشمام گاز از بخاری در زمان روشن بودن آن اشاره کرد.

از بخاری بوی گاز استشمام میکنیم 

اگر بوی گاز از بخاری گازی حس می کنید لازم است از یک تکنسین بخاری گازی برای تعمیر بخاری گازی کمک بگیرید. چرا بخاری بوی گاز می دهد؟ این موضوع دلایل متفاوتی دارد.استشمام بوی گاز از بخاری گازی در شرایط مختلف اتفاق می افتد.

استشمام بوی گاز ناشی از سوخت با روشن شدن بخاری

استشمام بوی گاز خام پس از روشن کردن بخاری

از بخاری روشن و در حال کار بوی گاز خام به مشام می رسد

استشمام بوی گاز ناشی از سوخت با روشن شدن بخاری

در صورت بروز هر یک از مشکلات بالا میتوانید با تک ریپیر تماس بگیرید و با کمک گرفتن از تکنسین های ما مشکلات اتفاق افتاده را برطرف کنید .

خرابی مشعل بخاری

از آنجا که مشعل یکی از اصلی ترین اجزای بخاری است که در صورت وجود خرابی در آن، مشکلاتی در کارکرد بخاری به وجود می آورد. از جمله این مشکلات می توان به آبی نبودن شعله بخاری گازی، نشت گاز و استشمام گاز از بخاری در زمان روشن بودن آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید : خدمات نمایندگی تعمیر بخاری تک ریپیر

سوالات متداول تعمیر بخاری آبسال

چگونه از تک ریپیر خدمات تعمیر بخاری بگیریم ؟

تنها کافی است با نمایندگی تعمییر بخاری تک ریپیر تماس گرفته و آدرس محل سکونت تان را اعلام کنید. تکنسین بخاری با شما تماس می گیرد و زمانی را برای مراجعه به محل تان با شما هماهنگ می کند.

تعمیر بخاری شامل چه بخاری هایی می شود؟

تعمیر بخاری گازی
تعمیر بخاری دیواری
تعمیر بخاری برقی و …

دفترچه راهنمای تعمیر بخاری آبسال

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای بخاری آبسال

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشتولیپسن ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تک ریپیر را برای تعمیر بخاری آبسال خود انتخاب میکنند .

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر بخاری آبسال آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تک ریپیر در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

شما دوستان عزیز میتوانید با کلیک کردن روی لینک و دنبال کردن اینستاگرام ما از ویدیوهای آموزشی ما در زمینه تعمیر لوازم خانگی استفاده کنید .

هزینه تعمیر بخاری آبسال چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی تک ریپیر بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *