تعمیر آردو

تعمیرگاه مجاز آردو

تعمیرگاه مجاز آردو

تعمیرگاه مجاز آردو ، نمایندگی تعمیر آردو

شرکت آردو به عنوان یکی از شرکت های سازنده وسایل خانگی می باشد که توانسته بهترین وسایل خانگی را به خانه های بسیاری از شما عرضه و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این وسایل از طراحی بسیار زیبا و در عین حال قوی و با کارکرد عالی بهره می برند. با این حال شما در برخی مواقع ممکن است با این وسایل خانگی دچار مشکل شوید و این امر موجب بهم ریختن کارها و برنامه های شما شود. در چنین مواقعی شما باید با نمایندگی تعمیر آردو تماس بگیرید تا این مشکلات را برای شما رفع نمایند. ما در اینجا تعمیرگاه مجاز آردو را به شما معرفی می کنیم که از نیروی متخصص و کارآزموده و با تجربه بالا برای انجام تعمیرگاه مجاز آردو بهره می برد. بنابراین نگران تعمیر وسایل خانگی آردو نباشید، زیرا با ما در تعمیرگاه آردو بهترین خدمات را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت دریافت خواهید کرد.

تعمیرگاه مجاز آردو

نمایندگی تعمیر آردو

خدمات تعمیرگاه مجاز آردو

نمایندگی آردو در زمینه ساخت وسایل خانگی از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر به طور گسترده فعالیت نموده است که در تعمیرگاه آردو شما می توانید خدمات لازم برای تعمیر هر یک از این وسایل خانگی را دریافت کنید. مشکلاتی که نیاز به تعمیر پیدا می کنند شامل موارد زیر می باشند:

⦁ ماشین لباسشویی

⦁ نشتی آب
⦁ از کار افتادن پنل کنترل ماشین لباسشویی
⦁ روشن نشدن ماشین لباسشویی آردو
⦁ صدای بلند هنگام کار کردن ماشین لباسشویی
⦁ اتصالی بدنه ماشین لباسشویی

⦁ ماشین ظرفشویی

⦁ از کار افتادن سیستم گرمایشی ماشین ظرفشویی
⦁ عدم شستشوی صحیح ظروف
⦁ از کار افتادن برد الکتریکی ماشین ظرفشویی
⦁ عدم تخلیه کامل آب

⦁ یخچال فریزر

⦁ زیاد شدن میزان برفک فریزر
⦁ گرم شدن فضای داخلی یخچال
⦁ خراب شدن ترموستات
⦁ خاموش شدن یخچال
⦁ صدای بلند یخچال هنگام کارکردن یخچال

⦁ مایکروفر

⦁ باز نشدن درب مایکروفر
⦁ روشن نشدن مایکروفر
⦁ عدم چرخش سینی مایکروفر
⦁ از کار افتادن پنل کنترل مایکروفر

نمایندگی تعمیر آردو

نمایندگی تعمیر آردو

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیر  لوازم خانگی آردو دریافت میشود  به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده ودر صورت تمایل تعمیرکاران متخصص خود را به محل ارسال کنیم.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیر آردو با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند آردو و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آردو آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی آردو به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

تعمیر-لوازم-خانگی-آردو

تعمیر-لوازم-خانگی-آردو

نمایندگی تعمیر آردو چگونه به ما خدمات می دهد؟

شما می توانید بهترین خدمات را در اسرع وقت از ما درنمایندگی تعمیر آردو دریافت کنید. برای این منظور می توانید با تعمیرگاه مجاز آردو تماس گرفته و با کارشناس فنی مشکل وسایل خانگی خود را در میان بگذارید. کارشناس پس از بررسی های لازم و اطمینان از مشکل وسایل خانگی شما، در کوتاهترین زمان ممکن به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد نمود تا خدمات لازم را به شما ارائه دهد.

کارشناس تعمیرگاه آردو پیش از انجام هر گونه تعمیراتی، وسایل خانگی شما را بررسی می کند و میزان تعمیرات و هزینه تعمیرات را به شما خواهد گفت، تصمیم گیری در مورد تعمیر یا عدم تعمیر نیز با شما خواهد بود. کارشناس نمایندگی تعمیر آردو پس از اطمینان از رضایت شما نسبت به انجام تعمیرات، کار خود را آغاز خواهد نمود و در صورت لزوم اگر قطعه ای خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد با یک قطعه اصلی و فابریک تعویض خواهد شد.
قطعات تعویضی دارای ضمانت نامه می باشد و در صورتی که قطعه نیز خراب شود و یا از کار بیفتد، می توانید از ضمانت نامه آن استفاده کنید. البته ناگفته نماند این قطعات فابریک و اصل بوده و کمتر دچار مشکل می شوند و شما می توانید از کارکرد این قطعات آسوده خاطر باشید.
در صورت خرابی هر کدام از ستاه های شما با برند آرو با شماره های شرکت تک ریپیر تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات لوازم خانگی شما اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما با هماهنگی با شما اعزام خواهند کرد:

02177394353

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

2 thoughts on “تعمیرگاه مجاز آردو

  1. بهمن آژیری گفت:

    عرض سلام شما تو مطالبتون و سر فصلش زدید نمایندگی مجاز ardoولی تو قسمت پرسش نامتون اصلا برند ardo وجود نداره میشه دلیلش رو بگید

    1. Manager گفت:

      سلام دوست عزیز با دقت نگاه کنید هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *