تعمیر جاروبرقی, تعمیرکار جارو برقی

تعمیرکار جارو برقی

تعمیرکار جارو برقی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ectp4o’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cqxxp4′ admin_preview_bg=”]

تعمیرکار جارو برقی

برخی از مردم به دنبال تعمیر کار جاروبرقی در شرق تهران هستند تا خدمات متعددی را برای این محصولات دریافت کنند. کیفیت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار جارو برقی اهمیت زیادی برای مشتریان دارد و به همین دلیل جست و جو برای یافتن یک تعمیرکار ماهر افزایش یافته است.

جاروبرقی یکی از عمده وسایلی در خانه است که وجود آن ضروری بوده و می تواند مشکلات مردم را کم کند.و با خراب شدن جارو برقی مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد پس با انتخاب مرکزی برای تعمیر تخصصی جارو برقی هر چه سریع تر جارو برقی خود را تعمیر کنید.

اما گاه نبود آن مردم را به درد سر خواهد انداخت و لذا اهمیت استفاده از آن زمانی مشخص می شود که خراب شده باشد.

برای جارو برقی مشکلات متعددی ممکن است وجود داشته باشد و تعمیر کار جاروبرقی در شرق تهران از این مشکلات آگاه بوده و می توان آن را رفع نماید.

تجربه و مهارت دو رکن اساسی است که باید همزمان تعمیرکار جارو برقی داشته باشد و بتواند متناسب با نوع مشکل، راه حلی درست پیدا کند.

اهمیت استفاده از یک کارشناس متخصص در این جا مشخص می شود زیرا ممکن است به جای تعمیر، مشکلات دیگری نیز برای افراد به وجود آید. اغلب کارشناسان که به عنوان تعمیرکار جارو برقی شناخته می شود، مشتریان مختلفی داشته اند که رضایت آن ها شرط اصلی تعیین سطح کیفی کار تعمیر کاران متخصص خواهد بود.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hppjso’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرکار-جارو-برقی.jpg’ attachment=’20929′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-f5j7x4′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-76afeg’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5fpzfs’ admin_preview_bg=”]

علت روشن نشدن جاروبرقی

اگر با مشکل روشن نشدن جارو مواجه شدید، و دلیل آن قطع برق یا مشکل پریز نمی باشد باید به دنبال مشکلی در سیم های رابط، دو شاخه، سیم جمع کن، موتور، رله، مدار سری و کلید قطع و وصل باشیم.

دقت نمایید که اگر موتور جاروبرقی سوخته شده باشد، هیچ راهی جز تعویض موتور وجود ندارد و حتما باید این کار را یک فرد متخصص انجام دهد.

برای تست و عیب یابی جاروبرقی می توان از اهم متر استفاده کرد، به عنوان مثال اگر جاروبرقی روشن نشود، به وسیله ی اهم متر می توان کلید قطع و وصل را تست نمود. اهم متر باید عدد صفر را در صورت روشن بودن کلید و عدد بی نهایت را در صورت خاموش بودن نشان دهد، اگر این اتفاق نیفتاد یعنی مشکل از کلید برق بوده و باید کلید تعویض گردد.

علت های کاهش قدرت جاروبرقی

یکی از خرابی های رایج جارو برقی مربوط به کاهش قدرت آن به مرور زمان می باشد. این کاهش قدرت می تواند بنابه دلایلی چون کثیف بودن کلکتور، خرابی زغال موتور، خرابی یاتاقان، نیم سوز شدن موتور باشد.

اگر جارو با کاهش قدرت مواجه شده باید موارد ذکر شده را چک نمایید. د صورتی که کلکتور کثیف باشد بهتر است که آن را با تینرهای قوی و فرار مانند بنزین پاک نمایید.

اگر موتور نیم سوز شده باشد، می توان بدون آنکه جارو را باز کرد متوجه این ایراد شد، بدین صورت که جریان مصرفی دستگاه را اندازه گیری نمایید اگر کمتر و یا بیش از حد معمول باشد، بدانید که موتور نیم سوز شده و باید سریعا تعمیر شود.

علت های ضعیف بودن مکش جاروبرقی

همیشه این را در نظر داشته باشید که وسیله ی برقی هر چند که برند معتبری داشته باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، اما اگر به درستی از آن مواظبت نشود دچار خرابی هایی خواهد شد. مثلا اگر فیلتر جارو به موقع تمیز نشده و یا تعویض نگردد قدرت مکش جارو کاهش چشم گیری خواهد داشت.

به محض اینکه ملاحظه کردید که قدرت مکش جارو کاهش پیدا کرده، کیسه جارو را چک نمایید. اگر کیسه جارو پر شده باشد برای تخلیه ی به موقع آن اقدام نمایید تا جارو قدرت مکش خود را دوباره بازیابد.

برس اصلی جارو را همیشه تمیز نگه دارید، سوراخ بودن لوله های جارو نیز سبب کاهش قدرت مکش جاور می شود.

علت صداهای زیاد و غیر طبیعی در هنگام کار با جاروبرقی

در صورتی که پروانه جاروبرقی دچار عیب شده باشد جارو صدای زیادی را تولید می کند. بلبرینگ ها از اجزایی هستند که وظیفه ی نگهداری موتور را بر عهده دارند، اگر هر کدام از این بلبرینگ ها دچار خرابی شود، جارو صدای غیر طبیعی و زیادی تولید می کند.

پاره شدن تسمه ی جاروبرقی نیز یکی از خرابی های رایج می باشد که نشانه آن عدم چرخش برس چرخان جارو و حس شدن بوی سوختگی می باشد.

به غیر از موتور می تواند اجزای دیگر جاروبرقی نیز نیم سوز شود، آرمیچر و کلافهای میدان از این قطعات بوده که نیم سوز شدن آن ها سبب می شود تا جارو به صورت منظم کار نکند. دقت نمایید که باید فاصله ی بین تیغه ها و زغال ها به صورت دقیق تنظیم شده باشد، در غیر این صورت با مشکل جرقه زدن و داغ شدن آرمیچر مواجه خواهید شد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-b8qf2g’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-کار-جاروبرقی-در-شرق-تهران.jpg’ attachment=’20928′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-99bwhk’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-76afeg’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5fpzfs’ admin_preview_bg=”]

تعمیر کار جاروبرقی در شرق تهران

با افزایش تکنولوژی های مختلف در تولید جاروبرقی جست و جو برای تعمیر کار جارو برقی در شرق تهران نیز مشکل تر شده است و اغلب مردم در این بین با سردرگمی مواجه می شوند.

این سردرگمی سبب می شود تا مردم کیفیت خدمات را در هر مرکز در نظر بگیرند و متناسب با آن بتوانند یک مرکز معتبر را انتخاب کنند.

در راستای افزایش آگاهی مردم نسبت به نحوه ی تعمیر جارو برقی، اهمیت استفاده از این مرکز افزایش یافته است و مردم دیگر نمی توانند خود برای تعمیر اقدام کنند.

با این تفاسیر انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیر جارو برقی می تواند اجرای کامل و صحیح جاروبرقی را تضمین نماید.

تعمیر کار جارو برقی در شرق تهران را می توان از طریق اینترنت نیز پیدا نمود و مراکزی که شماره تماس های خود را از این طریق منتشر کرده اند می توانند به مردم در این زمینه کمک کنند.

اهمیت استفاده از تعمیرکار جارو برقی زمانی مشخص می شود که چند روز نتوان از این دستگاه پر کاربرد در منزل استفاده نمود و مشکلات متعددی که پس از آن به وجود می آید را به چشم دید.

مشاوران بخش مهمی از نیاز مشتریان را از طریق تلفن تامین کنند و در صورت لزوم تعمیرکار جارو برقی را به محل اعزام خواهند کرد.

اهمیت مراجعه به یک تعمیر کار جارو برقی در شرق تهران به قدری است که کیفیت کار را تضمین می کند و در نتیجه باید در انتخاب آن دقت نمود.

البته همواره توصیه می شود که کار تعمیر را با هزینه ی مشخص انجام داد و مراکزی که بیش از دیگران هزینه ی تعمیر دریافت می کنند را شناسایی کرده و آن ها را انتخاب نکرد.

زیرا که با بالا رفتن هزینه ها هیچ تضمینی برای ارتقای کیفیت خدمات وجود نخواهد داشت.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان شرکت با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند.

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

شرق 77114767-021

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-45w908′]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-1wjkwo’][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *