تعمیر کولر گازی مدیا

تعمیرات کولر گازی مدیا

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا و تعمیرات کولر گازی مدیا

با نزدیک شدن به فصل گرما و آمدن تابستان باید به فکر سرویس کولر های گازی و آبی خود باشید و اگر نیاز به تعمیرات داشته باشند آنها را به نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا بسپارید و خیالتان از بابت تعمیرات کولر گازی مدیا راحت باشد چون تعمیر کاران با تجربه شرکت تک ریپیر با دوره های تعمیر کولرگازی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان واقع در شهر تهران هستند.کولرهای مدیا یکی از کولرهایی می باشند که این روزهای با وجود کولرهای گازی دیگر وارد عرضه بازار و تولید کولر گازی شده اند و با کارایی خوبشان جایگاه خوبی را برای خود کسب کرده اند. با وجود میزان کارایی بالا و خوبشان از نیاز به تعمیر به دور نبوده و همچنان مسئله تعمیرات کولر گازی مدیا سر جای خود می باشد.

بنابراین باید برخی از مراکز انجام تعمیر کولرگازی مدیا و نمایندگی ها را باید زیر نظر داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل با این مراکز تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. خرابی کولر یکی از مشکلاتی است که می تواند آزار دهنده باشد، به ویژه اگر شما در یک شهر گرم با دمای بالا زندگی کنید. مطمئناً ساعتها خاموشی کولر می تواند بسیار کلافه کننده باشد.

تعمیرات کولر گازی مدیا

تعمیرات کولر گازی مدیا

چه کولرهایی در نمایندگی مدیا تعمیر می شوند؟

تمامی مدل های کولرهای گازی ساخت شرکت مدیا توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا، تعمیر می شوند و شما هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیرات کولر گازی مدیا نخواهید داشت. شرکت مدیا مانند سایر شرکت های سازنده کولرهای گازی، کولرهایی از قبیل کولر پنجره ای، کولر دیواری، کولر سقفی، کولر پرتابل و کولرهای گازی اسپلیت را به بازار مصرف کننده عرضه کرده که تمامی این کولرها توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا از لحاظ تعمیرات کولر گازی مدیا پشتیبانی می شود.

مرکز تعمیر کولر گازی مدیا چه خدماتی به مشتریان ارائه می دهد؟

یکی از خدمات ویژه ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا ، خدمات حضوری می باشد که شما در هر موقعیتی از شهر تهران باشید می توانید درخواست خود را برای انجام تعمیر ثبت کنید و نگران جابجایی و حمل و نقل کولر از این سر شهر تا آن سر شهر نباشید. گروه تعمیر مدیا از تجربه بالا و چندساله در این راستا بهره می برند، به طوری که با گذراندن دوره های تخصصی انجام تعمیرات کولر گازی مدیا بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهند.

گروه کاری نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا به صورت هفتگی و در هفت روز هفته به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به تمامی شما همشهریان عزیز در سراسر تهران می باشد. با مشاهده هر گونه مشکلی در کولر گازی مدیا خود با ما تماس گرفته و در اسرع وقت خدمات انجام تعمیرات کولر گازی مدیا را دریافت کنید.

تعمیرات انجام شده در نمایندگی  تعمیر کولر گازی مدیا

هرگونه مشکلی در کولر گازی می تواند شما را تا ساعتها در گرما نگه دارد به ویژه اگر شهر شما یک شهر گرم باشد و یا در فصل تابستان به سر می برید، تحمل گرما کار آسانی نخواهد بود.در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات و خرابی ها با ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا تماس گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام کنید.
⦁ روبرو شدن با ارور های متعدد هنگام روشن کردن کولر گازی
⦁ روشنی و خاموشی های پی در پی در حالت روشن بودن کولر گازی مدیا
⦁ سوختن فن کولر گازی
⦁ از کار افتادن موتور کولر گازی
⦁ مختل شدن سیستم سرمایشی کولر گازی مدیا
⦁ اتصالی در موتور بیرونی کولر گازی مدیا
⦁ نشتی آب در کولر گازی
⦁ اتمام ذخیره شارژ گاز
⦁ اختلال در پنل کولر گازی مدیا

تعمیرات کولر گازی مدیا

تعمیرات کولر گازی مدیا

در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات، بدون اتلاف وقت با مرکز تعمیر کولرگازی مدیا تماس گرفته و نسبت به دریافت خدمات از سوی ما جهت انجام تعمیرات اقدام کنید.

نحوه ارائه خدمات در مرکز تعمیر کولر گازی مدیا

با برقراری تماس با مرکز ما، کارشناس درخواست شما را ثبت خواهد کرد و در همان روز نیز به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد کرد تا نسبت به انجام تعمیرات کولر گازی مدیا خدمات لازم را اعمال کند. کارشناس پس از ساعاتی به شما مراجعه خواهد کرد و اقدامات مورد نیاز برای انجام تعمیر را آغاز خواهد کرد. وی تمام سعی خود را برای حفظ قطعات اصلی کولر گازی خواهد کرد تا نیازی به نصب قطعه جدید در صورت نیاز نباشد. از قطعات به کار رفته در تعمیر کولر گازی آسوده خاطر باشید زیرا این قطعات کاملاً اورجینال و اصلی بوده و تا سالها بدون هیچگونه مشکلی کار می کنند.

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده برای کولر گازی شما تکنسین مربوطه را برای تعمیرات به محل اعزام مینمایند.

02188592650

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *