نمایندگی لباسشویی دوو

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو ، نمایندگی لباسشویی دوو

امروزه ماشین لباسشویی یکی از اقلام پر مصرف هر خانه ای به حساب می آید و با خراب شدن آن زندگی روز مره ما دچار مشکل خواهد شد از این رو اگر زمان گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو به نمایندگی لباسشویی دوو مراجعه کنید تا با تکنسین های ماهر خود مشکل دستگاه شما را حل کنند.

اگر به صورت مرتب سالی 2 دوبار برای سرویس ماشین لباسشویی خود اقدام کنید این امکان وجود دارد که جلوی آسیب های جدی به دستگاه را بگیرید چون با مراجعه تعمیر کار به منزل شما سرویس کامل دستگاه ایراد های جزئی دستگاه شما را بر طرف میکند ، با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی هم دیگر مقرون به صرفه نیست که لباسشویی جدید خریداری کنید بهترین گزینه هم در این شرایط همین است که به دنبال یک تعمیرگاه معتبر باشید تا تعمیرات ماشین لباسشویی دوو را به آنها بسپارید چون تعمیر لباسشویی دوو کاری تخصصی است و با مهارت کم و اندک در حد معمول نمیتوان آن را تعمیر کرد .

در تعمیرگاه مجاز دوو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما یا انتقال یا جابجایی ماشین لباسشویی خراب شما نمی باشد و این یکی از ویژگی های مهم خدمات نمایندگی می باشد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد. این ویژگی موجب شده است تا کارشناسان ما در محل شما حضور یابند و تعمیر ماشین لباسشویی دوو را در منزل شما انجام دهند. با این روش رضایت مشتریان بیش از پیش فراهم شده است و قدم بزرگی در راستای رضایت مشتریان برداشته ایم.

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

جهت تعمیر ماشین لباسشویی دوو ،  می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت یا با پر کردن فرم پایین صفحه مشخصات خود و ماشین لباسشوییتان ما را از خرابی آن مطلع کنید.

حتما تابه حال پیش آمده است که برای تعمیر لوازم خانگی خود ، به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو بگردید .از ویژگی های بارز این نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در ادامه مقاله حرف میزنیم.

مزیت های نمایندگی ماشین لباسشویی دوو

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد که از مزایای قابل اهمیتی است چون افراد شاغل زیادی نیاز به تعمیر لباسشویی دوو خانه خود هستند ولی چون زمان حضور در منزل رل ندارند از آن صرفه نظر میکنند تا شرایطی محیا شود که در روزهای وسط هفته در خانه بمانند تا تعمیر کار به منزل آنها بیاید و یا روزی را مرخصی بگیرند و از کار خود بزنند برای تعمیر لباسشویی دوو خود از این رو نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو تعمیر کاران ماهر و مجرب خود را در تمامی روزهای هفته حتی تعطیلات و جمعه ها هم برای تعمیرات لباسشویی میفرستد.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر  ماشین لباسشویی شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی دوو به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  لباسشویی دوو اصل و اورجینال است و از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات لباسشویی حایر را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی ماشین لباسشویی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما  دستگاه  خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و  لباسشویی را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیر لباسشویی دوو دریافت میشود باتوجه به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و در صورت تمایل میتوانید برای تایید تعمیر تعمیر کار را اعزام کنیم.

نمایندگی لباسشویی دوو

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی دوو با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند دووو گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دوو آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

دووبه عنوان یک برند معروف که طرفداران زیادی دارد توانسته بخش زیادی از کیفیت و خلاقیت را در تولید محصولات خود پیاده کند.

با پیاده سازی و نوآوری های ایجاد شده، برای تعمیر لباسشویی دوو باید از متخصصین همین شرکت استفاده نمود زیرا دیگر افراد تجربه ی کافی در این زمینه نخواهند داشت. به همین خاطر است که امروزه تعداد افرادی که به مراکز مجاز تعمیر ماشین لباسشویی دوو مراجعه می کنند بسیار بیشتر شده اند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل لباسشویی شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02144287993

02177114767

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *