دسته‌بندی نشده

تعمیرات ایکس ویژن

تعمیرات ایکس ویژن و تعمیر ایکس ویژن

محصولات ایکس ویژن یکی از محصولات پرطرفدار در سطح دنیا می باشد که توسط شرکت مادیران ساخته و به بازار عرضه می شود. از جمله لوازم خانگی ایکس ویژن می توان به نمایشگر ها، گیرنده ها دیجیتال و تلویزیون های هوشمند اشاره کرد. این محصولات از کیفیت بالا و فناوری روز بهره می برند اما با این حال مانند دیگر نمایشگرها و تلویزیون ها ممکن است دچار برخی مشکلات و نواقص شوند که نیاز به تعمیر پیدا می کنند. شما می توانید برای  تعمیر ایکس ویژن از متخصصین آموزش دیده و با تجربه درنمایندگی تعمیرات ایکس ویژن بهره مند شوید.  

تعمیرات ایکس ویژن

تعمیر ایکس ویژن

شماره های تماس شرکت : 22737566 – 44287993 – 77166615

مرکز تعمیرات ایکس ویژن چه تعمیراتی را انجام می دهد؟

در تعمیرات ایکس ویژن بسیاری از قطعات و بردهای مربوط به دستگاه های دیجیتال، نمایشگرو تلویزیون رفع می شود اما این مشکلات در محصولات ایکس ویژن شامل چه مواردی می باشند؟ از جمله مشکلاتی که در تعمیرات ایکس ویژن رفع می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  • شکستگی در پنل و یا صفحه نمایش تلویزیون
  • ترکیب رنگ ها در هنگام تماشای تلویزیون
  • عدم نمایش تصویر
  • قطع شدن صدا و تصویر به صورت همزمان
  • کاهش میزان نور صفحه نمایش تلویزیون
  • خاموش نشدن تلویزیون
  • از کار افتادن دکمه های
  • شکستگی صفحه نمایش
  • تعمیر گیرنده های دیجیتال
  • روشن نشدن گیرنده
  • عدم کانال یابی توسط گیرنده
  • نداشتن صدا هنگام پخش
  • از کار افتادن ترانزیستورها و برد دستگاه

شما می توانید نسبت به برطرف کردن هریک از مشکلات  لوازم خانگی ایکس ویژن درمرکزتخصصی  تعمیرات ایکس ویژن اقدام کنید و بهترین خدمات را در اسرع وقت و با کمترین هزینه دریافت کنید. ناگفته نماند ما در تعمیرات ایکس ویژن بهترین را با بهترین هزینه انجام می دهیم به طوری که سلامتی این محصولات و کارکرد صحیح آنها را برای سالها برای شما تضمین می کنیم.

 در صورتی که با خرابی مواجه شد با مرکز تعمیر ایکس ویژن در تماس باشید و یا با پر کردن فرم انتهای صفحه درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.  در نمایندگی های مجاز ما در سراسر تهران تماس بگیرید که این  لوازم خانگی ها شامل:

لباسشویی ایکس ویژن

  1. بدنه لباسشویی برق دارد.
  2. درب لباسشویی باز نمی شود.
  3. دیگ لباسشویی نمی چرخد
  4. لاستیک درب لباسشویی خراب است.
  5. صدای زیاد و لرزش لباسشویی
  6. بسته نشدن در لباسشویی
  7. باز نشدن در لباسشویی
  8. آبگیری خوب نکردن  لباسها
  9. آبگیری لباسها تمام شده ولی عملیات بعدی را انجام نمیدهد.
  10. ریختن آب دیگ لباسشویی در حین کار
  11. نشدن آب گرم لباسشویی یا به جوش آمدن آب لباسشویی
  12. عمل نکردن دور خشک کن لباسشویی

    تعمیر تلویزیون های LED و OLED ایکس ویژن

    ⦁ شکستگی صفحه نمایش تلویزیون
    ⦁ برخورد رطوبت و آب با تلویزیون
    ⦁ نمایش رنگ های تو در تو و یا تصویر تو در تو
    ⦁ روشن نشدن تلویزیون

تعمیر ایکس ویژن

تعمیر ایکس ویژن

انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ایکس ویژن

در طول سال های گذشته شاهد کاهش توان خرید مردم در بازار بوده ایم و به همین خاطر اهمیت حفظ و نگهداری لوازم خانگی افزایش یافته است. در واقع اغلب خانوار ها با خرید یک وسیله ی برقی در منزل تمایل دارند تا از آن به مدت چندین سال استفاده کنند. همین امر لزوم تعمیر لوازم خانگی در مراکز معتبر را افزایش می دهد.

تجربه نشان می دهد که افرادی که بدون آگاهی از نوع خدمات و کیفیت آن به برخی از مراکز مراجعه کرده اند، نتایج مثبتی را نگرفته اند و به همین دلیل لازم است تا در این باره بیشتر اطلاعات بدست آورند.

کارشناس تعمیر ایکس ویژن در اولین فرصت با شما تماس خواهد گرفت که این تاخیر نهایتاً 60 دقیقه خواهد بود. پس از گفتگوی کارشناس تعمیر با شما و عیب یابی تلویزیون و یا گیرنده دیجیتال و یا نمایشگر، در صورت نیاز برای حضور در محل از شما آدرس خواهد گرفت و با شما برای ساعت حضور هماهنگی لازم را بعمل خواهد آورد. کارشناس تعمیرات ایکس ویژن شما را در اولویت های بعدی قرار خواهد داد و در اولین فرصت جهت انجام تعمیرات به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد کرد.

پس از انجام بررسی های لازم روی محصولات ایکس ویژن، در صورت نیاز به تعمیر و یا هرگونه تعویض قطعات و برد، کارشناس به شما اطلاعات لازم را ارائه خواهد داد. همچنین برآورد هزینه تعمیرات را نیز به شما اعلام خواهد کرد. شما پس از اعلام رضایت خود نسبت به انجام تعمیرات، تعمیرات ایکس ویژن را دریافت خواهید کرد.

در صورت بکارگیری قطعات جایگزین در مرکز تعمیر ایکس ویژن ، کارشناس به شما یک ضمانت نامه برای پشتیبانی از قطعه جایگزین ارائه خواهد داد. در صورتی که قطعه جایگزین دچار مشکل شود، شما می توانید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید و از ضمانت نامه آن استفاده خواهید کرد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02177166615

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

One thought on “تعمیرات ایکس ویژن

  1. sklep online گفت:

    Wow, awesome weblog structure! How long have you
    ever been blogging for? you make running a blog glance easy.
    The overall glance of your website is great, let alone the content material!
    You can see similar here sklep

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *