دسته‌بندی نشده

باطری جارو شارژی مجیک

جارو شارژی مجیک و باطری جارو شارژی مجیک

تعویض باطری جارو شارژی مجیک یکی از نیاز های ضروری خانوار ها است که پس از مدتی استفاده از آن به وجود می آید. در واقع پس از گذشت زمان باطری جارو شارژی مجیک را باید تعویض نمود و این امر مستلزم شناخت مدل و انواع باطری نیز می باشد.

جارو شارژی مجیک

جارو شارژی مجیک

بسیاری از افرادی که در صدد انتخاب جارو شارژی مجیک هستند از نیاز های آن پس از مدتی استفاده بی خبرند. تعویض باطری جارو شارژی مجیک یکی از این نیاز ها است که می تواند بر روند عملکرد این دستگاه اثر بگذارد. استفاده از باطری در جارو شارژی مجیک باعث شده تا امکان حمل این دستگاه در مکان های مختلف ممکن باشد و از طرفی استفاده از آن نیز ساده تر گردد.
امروزه اغلب مردم به جای استفاده از جارو های دستی و یا جارو برقی های پر سر و صدا ترجیح می دهند تا از جارو شارژی مجیک استفاده کنند. این برند جزو برند های مطرح و بسیار با کیفیت است و لذا خرید آن روز به روز در حال افزایش است. به همین خاطر است که نیاز به تعویض باطری جارو شارژی مجیک یک نیاز ضروری بوده و توجه به آن می تواند راندمان و بازدهی آن را بالا ببرد. بسیاری از خریداران جارو شارژی از لزوم تعویض باطری آن بی اطلاع اند و لذا در ادامه توضیحاتی در این باره آورده شده است.

باطری جارو شارژی مجیک

با توجه به این که پس از پایان عمر مفید نیاز به تعویض باطری جارو شارژی ضروری می گردد لذا لازم است تا با استفاده ی صحیح از این دستگاه دوام آن را افزایش داد. در واقع مردم با استفاده ی اشتباه می توانند بخشی از این عمر مفید را تلف کنند و به همین خاطر استفاده ی صحیح مهم ترین روش بالا بردن عمر مفید جارو شارژی مجیک می باشد.
یکی از این اشتباهات که مردم انجام می دهند، شارژ کردن مدام باطری می باشد. به همین خاطر باطری مداوم دشارژ کرده و نیاز به تعویض بیشتر می گردد. در واقع زمانی که به صورت مداوم باطری جارو شارژی را به برق وصل می کنند این باطری آسیب دیده و از عمر آن کم می شود. مدت زمان شارژ باطری پس از خالی شدن کاملا مشخص است و اگر این زمان بیش از اندازه باشد میزان آسیب آن بیشتر خواهد بود.
از آنجا که جارو شارژی یکی از وسایل پر کاربرد در منزل می باشد و می تواند مشکلات مختلفی از قبیل جارو کردن مکان هایی که دسترسی آن با جارو برقی ممکن نیست را برطرف نماید لذا می بایست اصول نگه داری از آن نیز رعایت شود تا عمر باطری آن در مدت زمان کم از بین نرود.

تعمیر جارو شارژی

تعمیر جارو شارژی مجیک

تعویض باطری جارو شارژی نیز نیازمند استفاده از متخصصین و کارشناسان متعهد است. در واقع به دلیل استفاده از قطعات اصل و کاملا سالم مراجعه به نمایندگی ها و مراکز معتبر ضروری خواهد بود زیرا که این محصول با باطری کار می کند و استفاده از یک باطری سالم موجب افزایش راندمان آن خواهد شد. همچنین افراد باید بدانند که جارو مجیک از جمله برند های کره ای با کیفیت است و تنها استفاده ناصحیح می تواند روی باطری آن اثر سوء بگذارد. از این رو لازم است تا با مراجعه به مراکز معتبر و تایید شده برای تعویض باطری جارو شارژی مجیک اقدام نمود تا ماحصل آن افزایش طول عمر و بازدهی این دستگاه باشد.

باتری جارو شارژی مهم تری عنصر تشکیل دهنده یک جارو شارژی است. از آنجایی که خانواده ها برای نگهداری صحیح جاروهای شارژی از الگوی مناسبی استفاده نمی کنند، از این رو یک باتری دستگاه جارو شارژی نمی تواند به اندازه عمر مفید خود کارایی داشته باشد. در اکثر موارد دیده می شود که دستگاه به صورت متناوب بر روی پایه شارژر قرار داشته و پایه شارژر نیز به طور متناوب به جریان برق متصل است. همچنین برخی دیگر از بانوان بلافاصله بعد از آن که چند درصد از شارژ باتری کم شد، آن را شارژ می گذارند. در حال شارژ بودن مداوم باتری دستگاه، باعث می شود که از عمر مفید آن کاسته شود.

اگر باتری دستگاه از کیفیت لازم برخوردار نباشد، نمی توان کارایی و کاربرد قابل توجهی از جارو انتظار داشت. حال سوال این است که چگونه متوجه شویم که بعد از چه مدت استفاده از جارو شارژی، شارژ باتری آن تمام می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که آمپر مصرفی جارو و میزان آمپر باتری مشخص می کند که جارو شارژی بوش، جارو شارژی مجیک و یا هر برند دیگری چند دقیقه بعد از شارژ کامل می تواند برایتان کار کند. به عنوان یک راهکار ساده، آمپر باتری را بر آمپر مصرفی جارو شارژی تقسیم کنید تا عددی که بدست می آید، مدت زمانی که جارو می تواند پس از یکبار شارژ کامل برایتان کار کند، را مشخص کند.


با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل شما و یا تعویض برای باطری جارو شارژی شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر یا تعویض به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

شماره تماس:

غرب 44287993-021  

شمال 22737566-021

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *