ارور ماشین لباسشویی, ارور ماشین لباسشویی مجيك شف, ارور ها

ارور ماشین لباسشویی مجيك شف

ارور ماشین لباسشویی مجيك شف

 

ارور ماشین لباسشویی مجيك شف

نمایش ارور ماشین لباسشویی مجيك شف بر روی پنل نشان دهنده بروز مشکل در عملکرد لباسشویی است؛ بنابراین هنگام مواجه شدن با هر ارور باید سریعاً لباسشویی را از برق خارج کرده و علت رخ دادن ارور را شناسایی و تعمیرات لازم را انجام دهید. به عنوان مثال در صورتی که ارور لباسشویی مجيك شف به دلیل سرریز شدن آب یا کف از درون دستگاه رخ داده باشد، باید وضعیت شیر برقی را چک کنید یا پودر شوینده را تعویض نمایید. در ادامه برخی از انواع ارورهای این نمونه از لباسشویی و روش برطرف کردن آن‌ها جهت آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته‌ است.

سر و صدای زیاد لباسشویی

در صورتی که ارور ماشین لباسشویی مجيك شف به دلیل سر و صدای زیاد این دستگاه به نمایش گذاشته شده باشد، امکان دارد لباس‌های درون ماشین بیش از حد اندازه بوده یا در هم گره خورده باشند. همچنین تراز نبودن محل قرارگیری لباسشویی نیز در تولید سر و صدای زیاد آن تاثیرگذار است.

نحوه برطرف کردن مشکل سر و صدای زیاد لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی مجيك شف باید لباس‌ها را از درون دستگاه خارج کرده و آن‌ها را از هم جدا کنید. همچنین باید لباس‌هایی که بیش از حد ظرفیت لباسشویی هستند را به صورت جداگانه و در دو سری مورد شستشو قرار دهید. سپس باید وضعیت قرارگیری پایه‌های لباسشویی را چک کرده و آن‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنید که محل قرارگیری لباسشویی تراز باشد و سر و صدای زیادی هنگام خشک کردن لباس‌ها نداشته باشد.

 

آبگیری نکردن لباسشویی

آبگیری نکردن نیز یکی دیگر از انواع ارور ماشین لباسشویی مجيك شف است. آبگیری نکردن لباسشویی می‌تواند به دلیل خراب بودن شیر برقی لباسشویی یا مسدود بودن فیلتر ورودی آب رخ داده باشد. همچنین در صورتی که شیر آب لباسشویی بسته باشد یا فشار آب کم باشد یا شلنگ ورود آب پیچ خورده باشد، آبگیری لباسشویی به خوبی انجام نمی‌پذیرد.

نحوه برطرف کردن مشکل آبگیری نکردن لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی مجيك شف باید ابتدا شیر آب ورودی لباسشویی را باز کرده و فشار آب را بررسی کنید. سپس باید عملکرد شیر برقی را چک کنید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. پس از آن باید وضعیت فیلتر ورودی آب را بررسی کرده و آن را پاکسازی نمایید. در مرحله آخر باید علت صادر نشدن فرمان آبگیری توسط برد را بررسی کرده و مشکلات برد و سیم کشی‌های درون لباسشویی را برطرف کنید.

 

گرم نشدن آب لباسشویی

در صورتی که ارور ماشین لباسشویی مجيك شف به دلیل گرم نشدن آب رخ داده باشد، احتمال دارد المنت یا هیتر لباسشویی از کار افتاده باشد. همچنین در صورتی که سنسور دمای آب از کار افتاده باشد، برد لباسشویی مشکل داشته باشد یا سیم کشی‌های درون دستگاه قطع شده باشند، دمای آب لباسشویی گرم نخواهد شد.

نحوه برطرف کردن مشکل گرم نشدن آب لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی مجيك شف باید ابتدا وضعیت هیتر یا المنت لباسشویی را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. سپس باید وضعیت سنسور دمای آب را چک کنید. پس از آن باید عملکرد برد لباسشویی را بررسی کرده و مشکلات احتمالی را برطرف کنید. همچنین باید سیم‌های ارتباطی بین برد و المنت بررسی شده و قطع شدگی‌های احتمالی برطرف شوند.

 

ارور ماشین لباسشویی مجيك شف

بسته نشدن درب لباسشویی

بسته نشدن درب نیز یکی از انواع ارور ماشین لباسشویی مجيك شف است. این ارور به دلیل خراب بودن میکروسوییچ درب یا گیر کردن لباس‌ها بین درب لباسشویی و بسته نشدن آن به نمایش گذاشته می‌شود. از دیگر عوامل مرتبط به این خطا می‌توان به بروز مشکل در برد لباسشویی و قطع بودن سیم‌های ارتباطی بین درب و برد اشاره کرد.

نحوه برطرف کردن مشکل بسته نشدن درب لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی مجيك شف باید ابتدا لباس‌هایی که بین درب گیر کرده‌اند را از درون دستگاه خارج کنید. سپس باید عملکرد میکروسوییچ درب را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. همچنین باید عملکرد برد لباسشویی بررسی شده و در صورت نیاز برد را تعمیر نمایید. همچنین سیم‌های بین درب لباسشویی که قطع شده‌اند یا دارای اتصالی هستند باید تعویض شوند.

 

ارور ماشین لباسشویی مجيك شف

تخلیه نشدن آب لباسشویی

ارور ماشین لباسشویی مجيك شف می‌تواند به دلیل تخلیه نشدن آب به نمایش گذاشته شده باشد. از عوامل تخلیه نشدن آب لباسشویی می‌توان به خراب بودن پمپ تخلیه و مسدود بودن شلنگ تخلیه آب اشاره کرد. همچنین در صورتی که برد لباسشویی فرمان تخلیه را صادر نکند، آب درون لباسشویی باقی خواهد ماند.

نحوه برطرف کردن مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی مجيك شف باید ابتدا وضعیت پمپ تخلیه را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. همچنین باید وضعیت شیلنگ تخلیه آب بررسی شده و عواملی که سبب مسدود شدن آن شده‌اند برطرف شوند. در مرحله آخر باید عملکرد برد لباسشویی را چک کرده و مشکلات احتمالی را برطرف نمایید.

 

ارور ماشین لباسشویی مجيك شف

تماس با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی مجيك شف

اگر از دانش کافی جهت برطرف کردن انواع ارور ماشین لباسشویی مجيك شف برخوردار نیستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق شماره‌های 88592615 و 55810742 و 44287993 و 77166615 با نمایندگی مجاز تماس حاصل نمایید.

فرم درخواست تعمییر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *