ارور ماشین لباسشویی, ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك, ارور ها

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

 

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

هر ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك می‌تواند نشان دهنده بروز مشکل در عملکرد قطعه خاصی باشد و به هیچ عنوان نباید از کنار ارورهای به نمایش گذاشته شده بی‌تفاوت عبور کنید؛ زیرا عدم شناسایی و برطرف کردن مشکلات کوچک لباسشویی سبب می‌شود که این دستگاه با مشکلات بزرگ‌تری مواجه شود که گاه غیر قابل حل هستند.

بنابراین اگر علاقه‌مند هستید که لباسشویی از طول عمر و کارایی بالایی برخوردار باشد، باید با انواع ارور لباسشویی سپهر الكتريك آشنا بوده و در اسرع وقت آن‌ها را برطرف نمایید. برخی از ارورهای لباسشویی و روش‌های برطرف کردن آن‌ها جهت آشنایی بیشتر  در ادامه بیان شده‌اند.

تخلیه نشدن آب لباسشویی

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك ممکن است به دلیل تخلیه نشدن آب به نمایش گذاشته شده باشد. همچنین در صورتی که برد لباسشویی دستور تخلیه شدن آب را صادر نکند یا سیم‌های ارتباطی درون لباسشویی قطع شده باشند این مشکل رخ می‌دهد. از دیگر عوامل تاثیرگذار در تخلیه نشدن آب لباسشویی می‌توان به مسدود شدن شلنگ تخلیه آب و خراب بودن پمپ تخلیه اشاره کرد.

نحوه برطرف کردن مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی سپهر الكتريك باید ابتدا وضعیت پمپ تخلیه را چک کنید و در صورت نیاز آن را با پمپ تخلیه جدید تعویض نمایید. همچنین باید وضعیت شلنگ تخلیه آب چک شده و پیچ خوردگی آن و عواملی که سبب مسدود شدن شلنگ شده‌اند برطرف شوند. پس از آن باید وضعیت برد لباسشویی بررسی شده و در صورتی نیاز تعمیرات لازم انجام شود. در مرحله آخر باید سیم‌های ارتباطی درون لباسشویی بررسی شده و اتصالی‌ها و قطع شدگی‌های موجود برطرف شوند.

 

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

بسته نشدن درب لباسشویی

بسته نشدن درب نیز یکی از انواع ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك است. این ارور ممکن است به دلیل عوامل خارجی که بین درب قرار گرفته‌اند و مانع از بسته شدن آن شده‌اند رخ داده باشد. همچنین در صورتی که میکروسوییچ درب آسیب دیده باشد یا برد لباسشویی فرمان بسته شدن درب را صادر نکند، این ارور به نمایش گذاشته می‌شود.

نحوه برطرف کردن مشکل بسته نشدن درب لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی سپهر الكتريك باید ابتدا عوامل مزاحمی که بین درب قرار گرفته‌اند و مانع از بسته شدن آن می‌شوند را برطرف کنید. سپس باید وضعیت میکروسوییچ درب را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. همچنین باید عملکرد برد لباسشویی بررسی شده و سیم‌های ارتباطی بین درب و برد که قطع شده‌اند اصلاح شوند.

 

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

آبگیری نکردن لباسشویی

اگر ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك به دلیل آبگیری نکردن لباسشویی به نمایش گذاشته شده باشد، ممکن است شیر برقی از کار افتاده باشد یا این که شلنگ ورودی آب خم یا مسدود شده باشد. همچنین در صورت بسته بودن شیر آب لباسشویی، مسدود بودن فیلتر ورودی آب و کم فشار بودن جریان آب شهری نیز آبگیری لباسشویی به خوبی انجام نخواهد شد.

نحوه برطرف کردن مشکل آبگیری نکردن لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی سپهر الكتريك باید ابتدا وضعیت شلنگ ورودی آب را بررسی کرده و خم شدگی و عواملی که سبب مسدود شدن شلنگ شده‌اند را برطرف کنید. سپس باید شیر آب لباسشویی را بررسی کرده و از پرفشار بودن جریان آب شهری اطمینان حاصل کنید. در مرحله بعد باید فیلتر ورودی آب را پاکسازی نمایید، همچنین باید عملکرد شیر برقی لباسشویی بررسی شده و در صورت نیاز شیر برقی تعویض شود. در مرحله آخر باید عملکرد برد لباسشویی و سالم بدون سیم‌های ارتباطی درون دستگاه بررسی شود.

 

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

نشتی آب لباسشویی

در صورتی که ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك به دلیل نشتی آب رخ داده، امکان دارد که درب لباسشویی خوب بسته نشده باشد یا شلنگ تخلیه آب پاره شده باشد. همچنین در صورتی که سنسور کف لباسشویی از کار افتاده، امکان نشتی آب وجود خواهد داشت.

نحوه برطرف کردن مشکل نشتی آب لباسشویی

جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی سپهر الكتريك باید ابتدا وضعیت درب را بررسی کنید. سپس باید شلنگ تخلیه آب را چک کرده و در صورت پاره بودن شلنگ آن را تعویض نمایید. همچنین باید وضعیت سنسور کف لباسشویی بررسی شده و نشتی آب برطرف شود.

 

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

متوقف شدن فرآیند شستشوی لباس‌ها

در صورتی که ماشین لباسشویی هنگام شستشوی لباس‌ها به ناگهان متوقف شده باشد، این ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك می‌تواند به دلیل بروز مشکل در برد یا موتور دستگاه رخ دهد.

نحوه برطرف کردن مشکل متوقف شدن فرآیند شستشوی لباس‌ها

جهت برطرف کردن این ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك باید ابتدا عملکرد موتور را بررسی کرده و مشکلات احتمالی را اصلاح نمایید. همچنین وضعیت برد لباسشویی باید چک شده و تعمیرات لازم انجام شود.

 

ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

تماس با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی سپهر الكتريك

جهت بررسی و برطرف کردن انواع ارور ماشین لباسشویی سپهر الكتريك کافی است با شماره‌های 55810742 و 44287993 تماس حاصل کنید. تا تعمیرکاران متخصص و باتجربه نمایندگی مجاز در اسرع وقت در محل حاضر شده و تمام ایرادت لباسشویی را شناسایی و برطرف کنند.

 

فرم درخواست تعمییر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *