ارور ماشین لباسشویی, ارور ماشین لباسشویی آرچليك, ارور ها

ارور ماشین لباسشویی آرچليك

ارور ماشین لباسشویی آرچليك

 

 ارور ماشین لباسشویی آرچليك

هنگام مواجه شدن با ارور ماشین لباسشویی آرچليك باید خونسردی‌تان را حفظ کرده و قبل از مطالعه دفترچه راهنما و عیب یابی دقیق دستگاه دست به اقدامات خودسرانه نزنید! زیرا ارور ممکن است به دلیل خوب بسته نشدن درب یا مسدود بودن شلنگ تخلیه به نمایش گذاشته شده باشد و با عیب یابی ناقص به قسمت‌های دیگر لباسشویی آسیب وارد کنید. اگر علاقه‌مند هستید که با انواع ارور لباسشویی آرچليك بیشتر آشنا شوید  با ما همراه باشید. سرریز آب لباسشویی اگر ارور ماشین لباسشویی آرچليك به دلیل سرریز آب از درون این دستگاه به نمایش گذاشته شده است، امکان دارد که شیر برقی لباسشویی به طور کامل از کار افتاده باشد. همچنین در صورتی که سنسور تنظیم میزان آب لباسشویی از کار افتاده باشد یا پمپ تخلیه به خوبی عمل نکند، مشکل سرریز آب لباسشویی وجود خواهد داشت. نحوه برطرف کردن مشکل سرریز آب لباسشویی جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی آرچليك باید ابتدا وضعیت شیر برقی لباسشویی را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. سپس باید عملکرد سنسور تنظیم میزان سطح آب لباسشویی بررسی شود و از سالم بودن پمپ تخلیه اطمینان حاصل کنید. همچنین باید وضعیت برد لباسشویی و سیم کشی‌های لباسشویی چک شده و علت صادر نشدن توقف آبگیری توسط برد شناسایی و برطرف شود.

 

بسته نشدن درب لباسشویی در صورتی که ارور ماشین لباسشویی آرچليك به دلیل بسته نشدن درب لباسشویی مشاهده شده است، این امکان وجود دارد که عوامل خارجی مانع از بسته شدن درب لباسشویی شده‌اند. همچنین در صورتی که میکروسوییچ درب آسیب دیده باشد، درب لباسشویی به خوبی بسته نخواهد شد. از دیگر عوامل تاثیرگذار در بسته نشدن درب می‌توان به بروز مشکل در عملکرد برد لباسشویی و قطع بودن سیم‌های ارتباطی بین درب و برد اشاره کرد. نحوه برطرف کردن مشکل بسته نشدن درب لباسشویی جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی آرچليك باید ابتدا عواملی که مانع از بسته شدن درب می‌شوند را برطرف کنید. سپس باید وضعیت میکروسوییچ درب بررسی شده و در صورت نیاز میکروسوییچ را تعویض کنید. در مرحله آخر باید وضعیت برد لباسشویی چک شده و مشکلات احتمالی برطرف شوند، همچنین سیم‌های ارتباطی که بین درب و برد قطع شده‌اند نیز باید اصلاح شوند.

 

تخلیه نشدن آب لباسشویی یکی دیگر از انواع ارور ماشین لباسشویی آرچليك به دلیل تخلیه نشدن آب از درون این دستگاه به نمایش گذاشته می‌شود. علت رخ دادن این ارور می‌تواند به خراب بودن پمپ تخلیه یا مسدود بودن شلنگ تخلیه آب مرتبط باشد. همچنین در صورتی که برد لباسشویی دستور تخلیه را صادر نکند، سیم‌های ارتباطی قطع شده باشند یا سنسور تشخیص میزان آب لباسشویی از کار افتاده باشد نیز این مشکل رخ می‌دهد. نحوه برطرف کردن مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی آرچليك باید ابتدا عواملی مانند سکه و جوراب که سبب مسدود شدن شلنگ تخلیه شده‌اند را برطرف کنید. سپس باید عملکرد پمپ تخلیه بررسی شده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. همچنین باید وضعیت برد لباسشویی چک شده و سیم‌های ارتباطی که قطع شده‌اند اصلاح شوند. در پایان باید وضعیت سنسور تشخیص میزان آب لباسشویی بررسی شده و در صورت نیاز این سنسور را تعویض نمایید.

 

آبگیری نکردن لباسشویی ارور ماشین لباسشویی آرچليك می‌تواند به دلیل آبگیری نکردن این دستگاه به نمایش گذاشته شده باشد. اگر شیر برقی لباسشویی از کار افتاده باشد، فیلتر ورودی آب یا شلنگ ورود آب مسدود شده باشد، برد لباسشویی دستور آبگیری را صادر نکند یا شیر آب لباسشویی بسته باشد این مشکل رخ خواهد داد. نحوه برطرف کردن مشکل آبگیری نکردن لباسشویی جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی آرچليك باید ابتدا از باز بودن شیر آب لباسشویی و پرفشار بودن جریان آب اطمینان حاصل کنید. سپس باید وضعیت شیر برقی لباسشویی را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. پس از آن باید پیچ خوردگی شلنگ ورودی آب برطرف شده و فیلتر ورودی آب پاکسازی شود. در نهایت باید عملکرد برد لباسشویی را بررسی کرده و سیم‌های ارتباطی که درون دستگاه قطع شده‌اند یا دارای اتصالی هستند را اصلاح کنید.

 

گرم نشدن آب لباسشویی

در صورتی که ارور ماشین لباسشویی آرچليك به دلیل گرم نشدن آب رخ داده است، امکان دارد که هیتر یا المنت لباسشویی سوخته باشد. همچنین در صورتی که سیم‌های ارتباطی بین المنت و برد قطع شده باشند یا سنسور تنظیم دمای آب از کار افتاده باشد، آب درون لباسشویی گرم نخواهد شد. نحوه برطرف کردن مشکل گرم نشدن آب لباسشویی جهت برطرف کردن این ارور لباسشویی آرچليك باید ابتدا وضعیت المنت یا هیتر را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. همچنین باید سیم‌های ارتباطی بین المنت و هیتر بررسی شده و اتصالی‌ها برطرف شوند. در پایان باید وضعیت سنسور تنظیم دمای آب را چک کنید.

 ﻫﯿﺘﺮ لباسشویی آب را ﮔﺮم نمی‌کند.

به‌منظور اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﺮﻋﺖ ﻋﻤﻞ در عیب‌یابی، بهتر است سیم‌های راﺑﻂ ﻫﯿﺘﺮ را ﺟﺪا ﻧﻤﻮده و ﺑﺎ ﯾﮏ ﺳﯿﻢ ﻣﺨﺼﻮص، برق ۲۲۰ ولت را مستقیماً و برای ۱۰ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻪ ﻫﯿﺘﺮ وصل نمایید. ﭘﺲ از ﻗﻄﻊ ﺑﺮق، اﮔﺮ پایه‌های اﻟﻤﻨﺖ یا هیتر کمی ﮔﺮم ﺷﺪه اند، اﻟﻤﻨﺖ ﺳﺎﻟﻢ است اما ﺑﻪ آن ﺑﺮق نمی‌رسد. اﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ می تواند مربوط به ﺧﻮد ﺗﺎﯾﻤﺮ باشد، ﮐﻪ در این حالت می‌بایست صفحه‌کلیدهای ﺗﺎﯾﻤﺮ باز شده و ﻋﯿﺐ یابی شود؛ ﯾﺎ ﺳﯿﻢ راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی و ﻫﯿﺘﺮ (سیم ﻧﻮل ﻫﯿﺘﺮ) ﻗﻄﻊ اﺳﺖ، ﮐﻪ ﺳﯿﻢ ﻣﻌﯿﻮب را ﺑﺎﯾﺪ سریعاً ﺗﻌﻮﯾﺾ کرد.

 

تماس با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی آرچليك

در صورتی که جهت برطرف کردن انواع ارور لباسشویی آرچليك از دانش کافی برخوردار نیستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق شماره‌های 22737566 و 88592615 و 55810742 با نمایندگی مجاز تماس بگیرید و درخواست تعمیر و عیب یابی لباسشویی را ثبت کنید. تا تعمیرکاران متخصص این مرکز در اسرع وقت در محل حاضر شده و مشکلات لباسشویی را شناسایی و برطرف کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح ارور دستگاه کارشناسان ما با بررسی ارور دستگاهتان برای رفع مشکل به وجود آمده به محل مورد نظرتان اعزام میشوند:

[

فرم درخواست تعمییر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *