ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف, ارور ها

ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف

ارور ظرفشویی مجیک شف- ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hu6jgf’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/ارور-ماشین-ظرفشویی-مجیک-شف-1.jpg’ attachment=’20246′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kcyjbgy5′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-epvz1r’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cnb03j’ admin_preview_bg=”]

ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف

ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف یکی از راهکار های اصلی برای تعمیر این دستگاه می باشد.

اما همه ی مردم اطلاعاتی درباره ی ارور ظرفشویی مجیک شف ندارند و از این رو در هنگام مواجهه با آن نمی دانند که دقیقا چه کاری را باید انجام داد.

ارور های زیادی وجود دارد که مقابله با آن سخت است اما مهم ترین آن در زیر بیان می شود.

ارور ظرفشویی مجیک شف

به دلیل اهمیت موضوع جهت شناخت انواع ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف لازم است تا افراد دقت بیشتری را برای شناخت داشته باشند تا طول عمر هر دستگاه افزایش یابد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تنها راه برای افزایش بازدهی و راندمان یک دستگاه ماشین ظرفشویی، این است که افراد را با ارور ظرفشویی مجیک شف آشنا کرد.

در زیر برخی از مهم ترین خطاهایی که ممکن است در ماشین ظرفشویی به وجود آید را بیان کرده ایم.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-12sczz’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/ارور-ظرفشویی-مجیک-شف.jpg’ attachment=’20238′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/’ target=’_blank’ title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kcyi5vkr’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-sdhmn’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5mmuof’ admin_preview_bg=”]

انواع ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف

با شناخت هرچه بیشتر دستگاه ماشین ظرفشویی خواهید دید که ممکن است اختلالی در سیستم دستگاه به وجود آید که حل آن توسط افراد ممکن باشد.

یکی از انواع ارور ظرفشویی مجیک شف اختلال در آب گیری و میزان سطح ورودی آب است.

بررسی ها نشان می دهد که برخی با دیدن این مشکل نمی دانند که باید چه مواردی را بررسی نمایند و از این رو دچار مشکل خواهند شد.

در این راستا بهتر است ابتدا شیر ورودی آب بررسی گردد. برخی از موارد ممکن است در اثر سنسور های آب ایجاد شده باشند که چک کردن آن خالی از لطف نیست.

همچنین بررسی مقدار مقاومت برد الزامیست زیرا ممکن است خطا از ورودی آب نباشد بلکه در عملکرد برد اشکالی ایجاد شده باشد. با این بررسی ها ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف برطرف می گردد.

گاها ممکن است تخلیه آب با مشکل رو به رو شود. در این مورد بهتر است ابتدا پمپ تخلیه چک شود.

در صورتی که عملکرد پمپ بدون تخلیه باشد می بایست فیلتر ها نیز بررسی گردند.

در این ارور ظرفشویی مجیک شف خواهیم دید که مشکلات زیادی در طولانی شدن زمان تخلیه به وجود می آید.

انسداد و گرفتگی لوله های خروجی نیز یکی از کارهاییست که باید در هنگام مشاهده ی این ارور بررسی نمود.

در صورتی که با این موارد ارور ماشین ظرفشویی مجیک شف برطرف نگردید می بایست برد، ولتاژ ورودی، سیم کشی داخل دستگاه و مقدار مقاومت اجزا نیز بررسی گردد.

نشتی آب یکی دیگر از انواع ارور ظرفشویی مجیک شف می باشد که ممکن است در اثر نشتی در لوله های ورودی و خروجی آب باشد.

همچنین دیواره ها و کف نیز از نظر سوراخ شدگی در اثر رسوب و زنگ زدگی نیز می بایست کنترل شوند.

حال اگر این موارد مشکلی نداست باید قفل درب دستگاه نیز بررسی گردد.

گاها ممکن است سوئیچ قفل درب ایراد داشته باشد و درب به صورت کامل بسته نشود از این رو ارور نشتی نشان داده می شود.

تعمیر هر یک از اجزای ماشین ظرفشویی نیاز به تخصص دارد و لذا افراد تنها با مشاهده ی ارور می بایست سریعا با تعمیر کاران ارتباط برقرار کنند.

این روش بهترین راه حل برای تعمیر با راندمان بالا محسوب می شود.

خطا

علت

رفع

E1

زمانیکه درب ماشین ظرفشویی بیش از 10 دقیقه باز بماند این ارور روی صفحه نمایشکر می آید.با بستن درب ماشین ظرفشویی

E2 

 آب به خوبی برای شستشوی ظروف تامین نشود و یا از طرفی دیگر میتواند مربوط به خرابی پمپ ماشین ظرفشویی باشد.اینگونه خرابی مربوطه به جت پمپ می باشد که آب را به خوبی نمیتواند تامین کند که با درست کردن جت پمپ خطای مربوط به تامین اب درست می شود.با چک کردن و درست کردن مدار برد اصلی موتور نیز درست خواهد شد.

E3  

 عدم تخلیه آب می باشد. زمانیکه ماشین ظرف شویی به خوبی آب را نتواند تخلیه کند این ارور نیز رخ میدهد.عدم تخلیه پمپ، خرابی پمپ تخلیه می باشد

E4 

یکی عدم تامین آب گرم که در واقع آب گرم درون ماشین ظرف شویی نمی آید و دوم رسیدن دمای ورودی آب به بالای 85 درجه.بررسی ورودی آب دستگاه چون ممکن است ورودی آب گرم پوشیده شده باشد و یا بر اثر گیر کردن آشغال از آمدن آب گرم جلوگیری شده باشد و یا میتواند خرابی از هیتر باشد که باید مقدار مقاومت المنت را بررسی کرده و در صورت سوخته شدن آن را تعویض کرد. همچنین به وسیله یک اهم سنج مقدار اهم ترموستات چک شود در این صورت خرابی از برد الکترونیک می باشد.

E5

 خرابی هیتر برای دمای مناسب آب می باشد که در صورت خرابی آن دمای آب به خوبی تنظیم نمی گردد.مقدار اهم المنت بررسی شود چون ممکن است سوخته باشد، سنسور هم مورد بررسی قرار گرفته شود و اهم آن هم بررسی شود که متوجه میشویم خرابی از مدار برد می باشد.

E6 

آسیب دیدن موتور اصلی ماشین ظرف شویی است که در این صورت دستگاه روشن نخواهد شد.در ابتدا روتور داخل پمپ جت را بررسی کنید چون ممکن است ایراد از پمپ جت باشد که به موتور آسیب زده است اگر ایراد از پمپ جت نبود ممکن برد اصلی دستگاه خراب شده باشد که در این صورت باید به یک تکنسین نشان داد.

E7

 

 خرابی برد الکترونیک می باشد.هنگامیکه برد الکترونیک خراب میشود یعنی مدار برد فرمان آسیب دیده است که باید بررسی شود.

E8

 

این ارور هم مانند ارور E6 میتواند از خراب شدن موتور اصلی ماشین ظرف شویی باشد.همانند ارور E6 باید موارد فوق مورد بررسی قرار گیرد.

E10

این خطا به دلیل عدم شبکه ارتباطی می باشد.ارتباط بین برد اصلی و پنل چک شود چون ممکن است قطع شده باشد. سیم کشی دستگاه به خوبی و با دقت چک شود و در نهایت مدار نیز چک و بررسی شود.

F1

 جریان سنج و یا فلوسنج می باشد که به معنی آن است که جریان به خوبی در سیستم برقرار نشده است.جریان مدار به خوبی مورد بررسی قرار گرفته شود چون ممکن است جریان در قسمتی قطع شده باشد.

F2

 کافی نبودن مقدار آب را نشان میدهد که به مقدار مناسب و کافی آب به داخل دستگاه نمی رسد و یا همان خطای هیدروستات است.هیدروستات دارای پایه هایی است که در صورتیکه مقاومت صحیحی نداشته باشند باعث این ایراد می شود، پس ابتدا مقاومت پایه های هیدروستات را بررسی کنید.

F3

 نشتی آب است، ممکن است زمانیکه فشار آب زیاد باشد نشتی آب رخ دهد. یا ممکن است نشتی آب از طریق شیر برقی باشد.سنسور نشتی آب بررسی شود و در صورت خرابی با تعمیر کردن آن نیز خطا رفع میشود، اگر ایراد از آن نبود سیم کشی دستگاه چک شود.

F4

زمانیکه دمای ورودی آب به بالاتر از 85 درجه برسد این خطا روی صفحه می آید.طبق خطای E4 ورودی ها مورد بررسی قرار گرفته شود.

F5

در صورتیکه دمای آب از حد مجاز کمتر باشد اروری رخ میدهد و نشان دهنده کم بودن دمای آب است.مقاومت هیتر یا همان المنت بررسی شود و در صورت سوختن با تعویض آن خطا از بین می رود و یا ممکن است سنسور ایراد داشته باشد که با اهم متر مقدار آن بررسی شود.

F6

زمانیکه فشار آب زیاد باشد و یا از شیر برقی نشتی باشد این اخطار رخ میدهد.در این حالت تنها شیر برقی میتواند خراب باشد که با بررسی و چک کردن آن خطا رفع می شود.

Dr

زمانیکه درب دستگاه باز باشد این خطا روی صفحه نمایشگر مشاهده می شود.با بستن درب ماشین ظرفشویی این خطا رفع می شود.

TO 

زمانیکه ترمیستور خراب و یا به طور کامل قطع باشد باید به وجود آمدن این خطا می شود.ترمیستور باید به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته شود همچنین مدار برد هم چک شود.

Ts

زمانیکه در ترمیستور اتصال کوتاه ایجاد شود خطای Ts نمایش داده میشود.در ابتدا مقاومت ترمیستور را چک و بررسی کنید و در صورتیکه مشکلی نداشت ایراد از خرابی مدار برد می باشد.

to 

زمانیکه مدار برد الکترونیک خراب باشد این خطا داده می شود.یک فیش قرمز رنگ در برد قرار دارد که زمانیکه آن فیش قطع باشد این خطا رخ می دهد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4j910f’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-39md7j’][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kcyi9yzz’ admin_preview_bg=”]

جهت تعمیر ظرفشویی مجیک شف خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای

هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock] [/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *