تعمیر وایت هاوس, مقــــالات, نمایندگی وایت هاوس

نمایندگی وایت هاوس

تعمیر گاه وایت هاوس

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-ke2isdgp’ admin_preview_bg=”]
تعمیر گاه وایت هاوس با متمایز کردن خدمات خود در نمایندگی وایت هاوس توانسته است سطح کیفی این خدمات را افزایش دهد.

لوازم خانگی شما برای یک استفاده طولانی ساخته شده است و هنگامی که به تعمیرات نیاز دارد، فقط اجازه ندهید هر فردی دستگاه شما را تعمیر کند، اجازه دهید نمایندگی وایت هاوس با اعزام متخصصین خود در کوتاه ترین زمان برای تعمیر لوازم خانگی شما اقدام کند.

اگر اطلاعات خدمات تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس را دنبال می کنید، این نمایندگی مکان مناسبی برای شماست.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص تک ریپیر در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

با سالها تجربه در زمینه تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر ماکروفر ، تعمیر جاروبرقی تلاش نمود. خدمات استاندارد و دقیقی را به مشترکین و هموطنانی که به هر شکلی با خرابی لوازم خانگی  مواجه شده و نیاز به تعمیر دارند، ارائه نموده و همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی جهت آموزش دستگاههای وایت هاوس یا نحوه تعمیرات لباسشویی ، تعمیرات ظرفشویی ، تعمیرات یخچال فریزر و تعمیرات جاروبرقی از هر گونه کمکی کوتاهی نخواهد کرد و تلاش میکند رضایت مشتریان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز لوازم خانگی  وایت هاوس را جلب نموده و در این راستا پرسنل های مجرب و با تجربه جهت جوابگویی تلفنی به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی و راهنمایی تلفنی مشتریان محترم نمایندگی وایت هاوس می باشد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hr43lj’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-گاه-وایت-هاوس.jpg’ attachment=’20532′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fwset3′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-diheyf’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-d264zb’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی وایت هاوس

در گذشته مردم نمی توانستند میان خدمات تعمیر گاه وایت هاوس و نمایندگی تفاوت قائل شوند و در نتیجه مجبور بودند هزینه های بیشتری را نیز تحمل کنند.

در نهایت نمایندگی وایت هاوس نیز نمی توانست بسیاری از خدمات خود را در جای مناسب ارائه دهد و از همین رو خدمات تعمیرگاه وایت هاوس و نمایندگی از هم متمایز گردید تا سطح کیفی خدمات و رضایت مشتریان افزایش یابد.

برای مراجعه به نمایندگی  تنها لازم است تا بعد از خرید لوازم خانگی برای نصب و آموزش های نگه داری با شماره تماس های این مرکز ارتباط گرفت.

اطلاعاتی که مشاوران تعمیر گاه وایت هاوس در اختیار افراد قرار می دهند کمک می کند تا نقش کیفی خدمات افزایش یابد و از طرفی هزینه ی مشتریان نیز کاهش یابد.

نمایندگی برای نصب لوازم خانگی اقدام می کند و بعد از آن آموزش های لازم برای نگه داری از این لوازم خانگی را ارائه خواهد داد که کمک شاخصی برای بخش تعمیر گاه وایت هاوس خواهد بود.

زمانی که مردم به خوبی با سطح استاندارد استفاده از دستگاه اطلاع داشته باشند و از طرفی اگر به صورت اصولی نصب دستگاه ها را انجام داده باشند، کمتر نیاز به مراجعه به تعمیر گاه وایت هاوس خواهند داشت.

اما این امر تنها اهمیت ندارد و باید برای کاهش صدمات به لوازم خانگی از خدمات سرویس های مختلف منظم و دوره ای تعمیرگاه وایت هاوس استفاده کرد.

در این راستا هزینه ی مشتریان کاهش می یابد و می توانند خدمات متنوع را از این مرکز با قیمت پایین دریافت کنند. همچنین امکان خرابی لوازم خانگی نیز کاهش می یابد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-b88t5z’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-وایت-هاوس.jpg’ attachment=’20531′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8sfl5j’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7lsit3′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-59yotz’ admin_preview_bg=”]

تعمیر گاه وایت هاوس

نمایندگی وایت هاوس در این زمینه برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر مردم تلاش کرده است. مردم به دلیل عدم شناخت کافی و کامل از انواع لوازم خانگی نمی توانند به راحتی از این محصولات استفاده کنند و در نتیجه مدام به دستگاه صدمه خواهند زد.

نمایندگی لوازم خانگی وایت هاوس دانش مردم را در این زمینه افزایش داده است و تلاش می کند تا بر حجم اطلاعات مشتریان بیافزاید و در نتیجه کیفیت خدمات نمایندگی نیز بالا تر خواهد رفت.

البته تنها مشتریانی می توانند از این خدمات استفاده کنند که به این مرکز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات لازم را از نمایندگی دریافت کنند.

تعمیر گاه وایت هاوس نیز برای این کار از متخصصین با تجربه استفاده می کند تا علاوه بر انتقال اطلاعات درست به مشتریان بتواند بر میزان طول عمر دستگاه نیز بیافزاید.

البته بهتر است برای مراجعه به تعمیرگاه وایت هاوس و شاید قبل از آن، مشکلات موجود را در دستگاه بررسی کرده تا اطلاعات کاملی به مشاوران ارائه گردد.

این اطلاعات کمک می کند تا تعمیر گاه وایت هاوس بهتر بتواند از کارشناسان خود استفاده کند و از طرفی نتایجی که حاصل می گردد، اثر بخش تر گردد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای حل مشکلتان به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:
شماره تماس:
شرق 77166615-021  
مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4wvso7′]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-2ks3rb’][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *