دسته‌بندی نشده

نمایندگی هود تکا

نمایندگی هود تکا و تعمیر هود تکا

تعمیر هود تکا را می توان در دو بخش تعویض قطعات و سرویس دهی مجزا کرد. تفاوت های خدمات در این دو دسته باعث شده تا نمایندگی هود تکا نیز خدمات خود را به صورت مجزا ارائه دهد. از این رو خدمات این مرکز را می توان در مواردی خلاصه کرد که مشتریان درخواست می کنند.

از آنجا که اغلب منازل امروزی نیازمند استفاده از هود است لذا اصول نگه داری و روش های تعمیری نیز می بایست به مردم آموزش داده شود. تعمیر هود تکا یکی از نیاز های اساسی و مهم مشتریانی است که از این لوازم خانگی در منزل خود بهره مند هستند و به همین خاطر لازم است تا این خدمات را دریافت کنند. دریافت خدمات از نمایندگی هود تکا منجر به کاهش آسیب به لوازم خانگی می شود و می توان بخش عمده ای از مشکلات را پس از تعمیر و یا سرویس دهی حل نمود.

از این رو برای تعمیر هود تکا بیش از هر چیز اعتماد به یک مرکز مطرح است و مراکزی که بتوانند اعتماد مشتریان را به دست آورند در ارائه خدمات موفق تر عمل نموده اند. نمایندگی هود تکا با استفاده از خدمات به روز و استاندارد به این مهم دست یافته است که در ادامه به آن اشاره شده است.

تعمیر هود تکا

نمایندگی هود تکا

 

خدمات تعمیر هود با هدف کسب رضایت مشتریان

هنگامی که مشتریان به نمایندگی هود تکا مراجعه می کنند دو هدف را دنبال خواهند کرد. اولین و مهم ترین نیاز ایشان تعمیر هود تکا می باشد. در واقع هنگامی که هود کار نمی کند و یا دارای معایب مختلفی است، مردم به این مرکز مراجعه کرده تا خدماتی را برای حل این مشکل دریافت کنند. این کار روش ها و راه حل های خاص خود را دارد که تنها کارشناسان متخصص از عهده ی آن برخواهند آمد. همچنین ممکن است مشتریان برای عدم مکش هود به مرکز مراجعه نمایند. برای این مشکل تنها یک سرویس دهی کفایت می کند و کارشناسان با تعویض فیلتر های هود می توانند آن را حل نمایند. اما ارائه ی این خدمات به صورت جداگانه نیازی است که مشتریان دارند و باید در مراکز خدماتی به دنبال آن باشند. استفاده از خدمات جانبی که در ادامه بیان می شود نیز روی انتخاب یک مرکز اثر گذار خواهد بود.

آنچه پیش تر بیان شد نشان دهنده ی این است که مردم کمتر می توانند هود و اجزای آن را از یکدیگر باز کنند و لذا حمل آن به محل تعمیر غیر ممکن است. بنابراین تعمیرگاه تکا با اعزام کارشناسان متخصص به محل انجام می شود تا مشتریان از این دغدغه نیز رهایی یابند. نمایندگی هود تکا با این ترفند توانسته علاوه بر کسب رضایت مشتریان، آن ها را در جریان مراحل کار نیز قرار دهد تا مشکلاتی که در حین کار برای آن ها پیش می آید نیز در لحظه حل گردد. ارائه خدمات در منزل همچنین به ارتقای اطلاعات مشتریان در باب روش های استفاده از هود و اجزای آن کمک می نماید.

خدمات تعمیر هود تکا را می توان از طریق یک تماس تلفنی دریافت کرد و تعیین زمان دریافت خدمات نیز با هماهنگی های قبلی بین مشتریان و مرکز انجام می شود. در تمامی روز های هفته می توان از خدمات نمایندگی هود تکا استفاده نمود و این مرکز بدون تعطیلی نسبت به ارائه خدمات به مشتریان شهر تهران اقدام می کند. تعهد و مسئولیت پذیری کارشناسان این مجموعه از مهم ترین مواردی است که موفقیت آن را تضمین نموده است.

نمایندگی هود تکا

تعمیر هود تکا

نگهداری صحیح از هود

1. نکته مهم و اساسی در خصوص افزایش عمر و کارایی هود و هواکش آشپزخانه، فاصله استاندارد هود از اجاق گاز است که حداقل 70 سانتیمتر می باشد.

باید گفت فاصله خارج از استاندارد، به هود آشپزخانه آسیب های جدی وارد کرده و از عمر آن می کاهد. از مشکلاتی که ممکن است بروز کند می توان به اختلال در عملکرد هود، آسیب به صفحه لمسی، ذوب شدن کلیدها، سوختن فیلتر آلومینیومی و سوختن موتور دستگاه اشاره کرد که بر اثر حرارت بالا روی می دهد.

2. هنگامی که اجاق گازتان روشن است حتما هود را روشن نگه دارید تا گرما و حرارت اجاق به هود شما آسیب وارد نکند.

3. به نظافت هود اهمیت بدهید و توجه داشته باشید حین تمیز کردن هود، این وسیله خاموش باشد. ضمنا صبر کنید هود کاملا خنک شود و پس از آن اقدام تمیز کردن آن کنید.

برای نظافت استیل هود هم از مواد شوینده غیر اسیدی استفاده کنید تا رنگ استیل به مرور زمان تغییر نکند. به علاوه صفحه نمایش هود را با دستمال نمناک پاک کرده و بگذارید کاملا خشک شود.

4. نظافت فیلتر هود در بهبود کارایی این دستگاه پس از گذشت زمان تاثیر بسیار زیادی دارد؛ از این روی در فاصله زمانی مشخص آنرا تمیز یا تعویض نمایید. در خصوص مدت زمان نظافت یا تعویض فیلتر حتما از فروشنده یا نصاب سوال بفرمایید.

5. برای بهبود عملکرد هود و افزایش عمر دستگاه فن آنرا هر چند وقت یکبار با مایع شوینده مناسب تمیز کنید.

6. برای افزایش عمر هود پیشنهاد می کنیم اگر اجاق گازتان مدام روشن است حتما از هود آشپزخانه مورب به جای شومینه ای یا زیر کابینتی استفاده نمایید.

عوامل متعددی سبب خرابی هود آشپزخانه ها می شود از آنجایی که تعمیرهود تکا خصوصاً در نوع لمسی آن مستلزم هزینه بالایی است، لذا بهتر است نکاتی را رعایت کنیم تا هود کمتر دچار خرابی و اصطحلاک گردد. مرکز تعمیرتخصصی لوازم خانگی تک ریپیر بدلیل سالها تجربه در تعمیر هودهای آشپزخانه تکا با رعایت نکات ایمنی می تواند هود آشپزخانه اتان را با قطعات اورجینال تعمیر کند.

جهت تعمیر کردن هود خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02122737566

02144287993

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *