تعمیر ظرفشویی تی سی ال

نمایندگی ظرفشویی تی سی ال

نمایندگی ظرفشویی تی سی ال

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل مورد نیاز خانم های شاغل می باشد که علاوه بر خانه داری، خارج از منزل مشغول به کار هستند و زمان و توان کافی برای شستشوی دستی ظروف را ندارند. شرکت تی سی ال یک شرکت جهانی می باشد که تا به امروز توانسته شایستگی خود را به نحو احسن نمایان سازد. ماشین ظرفشویی تی سی ال یک از بهترین ها به حساب می آید اما در عین حال مانند سایر ماشین های ظرفشویی نیاز به مراقبت های اولیه و اصولی دارد. در صورتی که به درستی با این ماشین ظرفشویی کار نکنید، ممکن است دچار مشکل شود. در صورتی که با هرگونه مشکل در ماشین ظرفشویی تی سی ال روبرو شدید می توانید با نمایندگی ماشین ظرفشویی تی سی ال تماس گرفته و در اسرع وقت خدمات لازم را دریافت کنید.

ماشین ظرفشویی 3 نوع دارم:

ماشین ظرفشویی توکار
ماشین ظرفشویی رومیزی
ماشین ظرفشویی ایستاده

تعمیر ظرفشویی تی سی ال

تعمیر ظرفشویی تی سی ال

خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی تی سی ال

خدماتی که نمایندگی ماشین ظرفشویی تی سی ال ارائه می دهد، تخصصی می باشد، زیرا از کادری مجرب و کارآزموده بهره می برد تا بهترین خدمات را در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی تی سی ال به شما ارائه دهد. ما در نمایندگی ظرفشویی تی سی ال به شما خدماتی از قبیل عیب یابی ماشین ظرفشویی و رفع هرگونه مشکل در ماشین ظرفشویی را ارائه می دهیم. از قبیل مشکلاتی که توسط نمایندگی ماشین ظرفشویی تی سی ال رفع می شود شامل موارد زیر می باشد:

⦁ از کار افتادن سیستم گرمایشی ماشین ظرفشویی
⦁ عدم شستشوی صحیح ظروف
⦁ عدم تخلیه آب به طور کامل
⦁ قفل شدن در ماشین ظرفشویی
⦁ از کار افتادن پنل کنترل ماشین ظرفشویی
⦁ عدم روشن شدن ماشین ظرفشویی
⦁ صدای بلند هنگام کار کردن ماشین ظرفشویی

تمام این مشکلات از جمله مواردی هستند که ممکن است بسیاری از شما با آنها روبرو شوید و ممکن است شما با مشکلات دیگری روبرو شوید که برای رفع این مشکلات و خرابی ها می توانید با نمایندگی ظرفشویی تی سی ال تماس گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت به شما بهترین خدمات را ارائه می دهند.

تعمیر ظرفشویی تی سی ال

تعمیرات ظرفشویی تی سی ال

نمایندگی ظرفشویی تی سی ال چگونه به شما خدمات ارائه می دهد؟

پس از برقرار تماس با نمایندگی ظرفشویی تی سی ال از سوی شما و اعلام مشکل ماشین ظرفشویی خود، پس از 30 دقیقه کارشناس با شما تماس خواهد گرفت و مشکل ماشین ظرفشویی شما را جویا خواهد شد. پس از بررسی های اولیه توسط کارشناس نمایندگی ظرفشویی تی سی ال، هماهنگی لازم جهت حضور در محل و انجام تعمیرات صورت خواهد گرفت.

پس از ساعاتی کارشناس نمایندگی به محل زندگی شما مراجعه خواهد نمود و عیب یابی و بررسی های ثانویه خود را انجام خواهد داد و در صورت نیاز به اقدامات بیشتر برای انجام تعمیر و رفع مشکل ماشین ظرفشویی، اطلاعات مربوط به آن را به شما خواهد داد. این اطلاعات شامل نحوه تعمیر، تعویض قطعه و همچنین هزینه مورد نیاز برای انجام تعمیرات می باشد که در صورت جلب رضایت شما، کار تعمیر را روی ماشین ظرفشویی آغاز خواهد نمود.

در پایان کار، فاکتوری بابت انجام تعمیرات و ضمانت نامه ای بابت قطعات جدید به کار رفته در ماشین ظرفشویی به شما ارائه خواهد شد. این ضمانت نامه، تضمین کننده عملکرد قطعات جدی می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل در ای قطعات می توانید از ضمانت نامه آن استفاده کنید.

نکاتی وجود دارد تا با رعایت کردن آن از خرابی ماشین ظرفشویی تی سی ال شما جلوگیری میکند:
1-اجزاء و قطعات شکسته را تعمیر کنید
2-دمای گرمایشی آب را کنترل کنید
3-برای شستو شو هرگونه ظروف ، ماشین ظرفشویی بر روی زمان و دور مناسب بگذارید.
4-فیلتر و دریچه ماشین ظرفشویی تمیز کنید.
5-داخل ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
6-ماشین ظرفشویی بیش از حد پر نکنید.
7-در پوش و درزگیرهای ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
8-بگذارید ماشین ظرفشویی به صورت خالی با سرکه کار کند.
9-قفسه ها و سبدهای مربوط به ظروف را تعمیر کنید.

جهت تعمیر ظرفشویی تی سی ال خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02122737566

02177166615

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *