تعمیر اوسان, مقــــالات

نمایندگی اصلی اوسان

تعمیر اوسان- تعمیرات اوسان

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-eqmja5′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cab3el’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی اصلی اوسان

تعمیرات لوازم خانگی اوسان یکی از مهم ترین خدمات است که در نمایندگی اصلی اوسان ارائه می شود. وجود تعداد زیادی درخواست برای تعمیرات لوازم خانگی اوسان سبب شده تا مراکز متعددی برای آن ایجاد شوند که هر یک شرایط و خدمات مختلفی ارائه خواهند داد.

از آنجا که هر چه خدمات بیشتری در یک مرکز ارائه شود، سطح اعتبار آن بالاتر خواهد بود، لذا انتخاب این مراکز نتایج بهتری را در بر خواهد داشت.

علاوه بر این لازم است تا نمایندگی اصلی اوسان را پیدا نموده زیرا ممکن است مشکلاتی در این خصوص به دلیل عدم آگاهی به وجود آید.

یکی از خدماتی که در مرکز تعمیرات لوازم خانگی اوسان مورد توجه قرار می گیرد، هزینه های مصوب اتحادیه است و استفاده از قطعات اورجینال در صورت تعویض قطعه ای از لوازم خانگی که معیوب شده باشد.

حتما تا به حال با تعمیر کارانی مواجه شده اید که بدون دقت در انجام درست کار، طالب هزینه های تعمیر گزاف هستند.

این امر بی اعتمادی را در میان مشتریان رواج داده است و هر مشتری ترجیح می دهد تا دریافت خدمات همراه با ارائه ی تضمین باشد.

با این کار حجم اشتباهاتی که در حین تعمیر به وجود می آید، کمتر شده و سریع تر می توان به نتایج دلخواه دست پیدا کرد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-i11v7x’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-لوازم-خانگی-اوسان.jpg’ attachment=’20764′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fgugrh’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kfwgpxqx’ admin_preview_bg=”]

ویژگی های نمایندگی اصلی اوسان

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات لوازم خانگی اوسان دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی  اصلی اوسان با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-af6wdp’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-اصلی-اوسان.jpg’ attachment=’20765′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9074f1′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-72lc31′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5pepst’ admin_preview_bg=”]

تعمیرات لوازم خانگی اوسان

در تعمیرات لوازم خانگی اوسان اهمیت ارائه ی خدمات در منزل شگفتی ساز شده است زیرا مردم نمی توانند لوازم خانگی بزرگ را برای تعمیر جا به جا کنند.

در حین جا به جایی صدمات زیادی به دستگاه وارد می شود و در نتیجه بهتر است که تعمیرات در منزل انجام شود.

حضور مشتریان در کنار یک تعمیر کار حرفه ای باعث ایجاد دید باز مشتری شده و می تواند در برخی از موارد خود مشکلات جزئی را برطرف کند.

همچنین نظارت دقیق روی کار باعث افزایش راندمان کار شده و از اشتباهات موجود کاسته خواهد شد.

اگرچه لازم است تا هنگام تعمیرات لوازم خانگی اوسان مردم درباره ی نحوه ی استفاده از دستگاه نیز از کارشناسان سوال بپرسند.

آشنایی هر چه بیشتر با یک دستگاه می تواند به افزایش طول عمر آن و بازدهی بهتر منجر شود.

در سال های گذشته برخی از مردم توانایی تعمیر را نداشته اند و به دلیل تکنولوژی های جدید به کار رفته اغلب آن ها مشکلات زیادی را با استفاده از دستگاه و حتی تعمیرات اوسان دیده اند.

در نمایندگی اصلی اوسان کارشناسان  به صورت کامل آموزش های جدید را دیده اند و لذا اعتماد به آن ها برای تعمیر آسان تر می گردد.

همچنین علاوه بر آموزش تجربه ی این افراد بسیار بالاست و احتمال اشتباه را در تعمیر کمتر می کند.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی اصلی اوسان با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند اوسان و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اوسان آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

تعمیرات اوسان همان چیزی است که مراکز تعمیر در آن تفاوت دارند و این تفاوت از افراد به کار گرفته شده در این مراکز نشات می گیرد.

به همین خاطر است که توصیه می شود هنگام نیاز به تعمیرات لوازم خانگی اوسان تمامی خدمات یک تعمیرگاه مجاز تعمیرات در نظر گرفته شود و از طرفی کارشناسان آن و رضایت خاطر مشتریان آن نیز رصد گردد.

این اطلاعات به انتخاب درست یک مرکز تعمیر کمک می کند و نتایج آن را می تواند در عملکرد دستگاه پس از تعمیر مشاهده نمود.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه شما میتوانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی اوسان تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان به صورت صحیح عیب یابی کنند ایراد دستگاه شما را و به خوبی سابق از دستگاه خود استفاده کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکسین مربوطه را برای تعمیر با هماهنگی به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند.

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

شمال 22737566-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-3r7xal’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-2jupl9′][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *